@ ikdus Heb net mijn stopweek gehad en ben wel raar ongesteld geworden maar dat komt dan waarschijnlijk door de Map. Wil niet heel graag kinderen nu maar zou niet erg vinden als ik zwanger zou zijn.
Heb huisarts gebeld ze zegt gewoon afwachten en dat het bloedverlies wel anders kan zijn. En eventueel volgende week een test doen.
Zo stom als ik ben toch op advies van apotheek zwangerschapstest gehaald.Ze zegt dat ze er volgende week ook naar vragen bij de gyneacoloog. Apotheek zegt dat ik nu al test kan doen en huisarts assistente zegt dat het beste volgende week kan doen. Wat zouden jullie doen? Ik heb gezegt dat ik wel testen heb gedaan en ook bloedtest en apotheek zei dat je dan na je NOD pas wat in bloed kunt zien. Maar waarom heeft huisarts mij dan eerder laten testen?
Sommige meiden kunnen al positief testen voor NOD, dus waarom zou je pas na NOD een posi bloedtest kunnen hebben ?? Dat is dus echt niet waar hoor ! Wanneer hebben jullie sex gehad ?? Wanneer was precies je stop week ? En op welk moment van je pil cyclus ben je met de antibiotica begonnen ??? Ik heb in mijn bijsluiter gelezen dat als er in de eerste week iets gebeurt met de pil waardoor het onveilig is, dat het voor die cyclus geld. in de tweede week is er geen gevaar, je cyclus kan alleen alleen vreemd doen. En in de derde week raden ze je aan om geen stop week te nemen en de pil door te slikken.
Wat jij moet doen is het laten rusten! Je huisarts zegt dat je niet zwanger bent, je hebt 3 bloedtesten gehad verdeeld over meerdere weken die dat bevestigen, je VK's hier op het forum zeggen dat je niet zwanger bent, bijna iedereen hier zegt dat het bijna onmogelijk is dat je zwanger bent. Je was aan de pil (met kanttekening, ik weet het), je hebt MAP geslikt... Daar komt bij dat je afgelopen weekend gewoon ongesteld bent geworden op het moment dat je het verwachtte. Weliswaar anders, maar dat is te verklaren door de MAP... En ook was je al een paar dagen van de antibiotica af toen je met een nieuwe strip begon (volgens je eerste berichtje), dus de kans dat de ab. uberhaupt invloed heeft gehad is heel heel klein. Laat het rusten! Je maakt jezelf gek, ik vind het bijna ziekelijk. Gewoon afwachten tot volgende week, zoals de huisarts adviseerde. Ik hoop echt dat je jezelf een beetje bij elkaar kunt rapen en wat rust kunt vinden. Dit is niet goed voor je meid.
Ik ben het met MERAH eens. LAAT HET RUSTEN. Je bent niet zwanger. Hoeveel meer bewijs moet je nog hebben. De bloedtesten zijn negatief, de zwangerschapstesten zijn negatief etc etc. Als je echt zwanger zou zijn, dan is het echt wel te zien in het bloed na al die weken hoor. Dit staat in de bijsluiter : Misselijkheid overgeven pijn in de onderbuik, duizeligheid, vermoeidheid en hoofdpijn. gevoelige borsten veranderingen in het patroon van de maandelijkse bloedingen Onregelmatige bloedingen die kunnen aanhouden tot de volgende menstruatiecyclus. LAAT HET NU RUSTEN. Het is inderdaad bijna op het ziekelijke af zoals je vol blijft houden.
@ Ikdus Toen ik begon met de antibiotica zat ik in week 1 of 2. We hebben in de nacht van 2 op 3 juni seks gehad (in stopweek) Was toen 4 dagen van de antibiotica af (pas veilig na 7 dagen) Toen ik begon met de antibiotica zat ik in week 1 of 2 van de pilstrip.
Ik sluit me ook bij Merah aan. Anniem je zult het moeten accepteren! Als iedereen met symptomen of raar bloedverlies altijd zwanger zou moeten zijn hadden de meesten hier al 15 kinderen gehad.
Anniem.. ik heb ook heel vaak kwaaltjes gehad en negatieve testen en toch denken zou het toch, maar meid je maakt jezelf gek, ik weet hoe het is en ik heb het ook gedaan.. En denk eens, je maakt jezelf zo gek nu, misschien wil je toch wel graag kinderen nu, laat het nu gaan en praat me tje vriend of een eventuele kinder wens nu..
Nou meid.. Dan kan ik je dus ook wel echt 100 % zeker vertellen dat je niet zwanger bent. Zoals ik al zei in week 2 van de pil is er geen probleem, mocht je het vergeten zijn, diarree hebben gehad etc etc. En als er iets gebeurt in week 1 kan je in week 2/3 nog een eisprong krijgen.. Je kuur was al over toen je dus onveilig sex heb gehad en je hebt het in je stopweek gedaan en dan ook nog eens MAP gebruikt.. De kans dat je zwanger bent is dus niet aanwezig ! Je kan 19 dagen na onveiligsex gehad te hebben testen.. Want zaad kan een aantal dagen leven tot de eisprong daad werkelijk komt. En als je niet weet wanneer die is raden ze dat aan. Is het na 19 dagen negatief kan je ervan uitgaan dat je echt niet zwanger bent. De arts heeft ook na 19 dagen pas een bloedtest uitgevoerd dus dan zou het hormoon allang in je lichaam moeten zitten. Als door de antibioticakuur de pil van afgelopen juni niet veilig heeft gewerkt zou je het ook al moeten zien dat je zwanger bent. Dus geloof het nou maar je bent niet zwanger.. En als je echt bevestiging wilt moet je morgen ochtend die test maar gebruiken.. Succes met de rust in jezelf vinden en alles op orde krijgen zodat jij en je vriend er wel voor kunnen gaan.
@Wtj Ik baal ook ontzettend ervan dat ik het nog niet helemaal geloof. Elke keer sta ik op het punt te accepteren en het te geloven en dan krijg ik weer een kwaaltje. Zoals gisteren opeens bruin bloedverlies wat alleen kan na het nemen van de MAP tot de volgende menstruatie stond in bijsluiter.
volgens mij praat jij jezelf zwanger. en hoor jij graag van mensen hun mening om ertegenin te gaan. heel gemeen om het zo te zeggen... maar negatief is negatief. bloedtesten zijn enorm betrouwbaar ( zelfs 2 ) maak jezelf minder druk en je cyclus komt vanzelf weer op gang zoals het hoord
Er staat veel in een bijsluiter.. bruin verlies kan door vanalles komen.. Meis laat het gaan, dit is niet goed voor jezelf. Kan ook zijn dat je jezelf nu zwanger denkt en dat je daarom geen goeie ongi krijgt.. Laat het gaan!
Alsjeblief... beloof je het nu te laten rusten? We bedoelen het echt allemaal niet kwaad, maar hopen echt dat je je lijf en je hoofd een beetje rust gunt...
Ja ik zou het nu laten rusten. De misselijkheid komt dan waarschijnlijk door mijn darmen. Heb al maagtabletten enzo ervoor. Moet volgende week nog wel naar de gynaecoloog omdat ik allerlei klachten had.
Weet dat jullie het allemaal goed bedoelen Alleen was zo moeilijk te geloven door al die klachten die ik had. En die zouden verdwijnen naar 48 uur stond in bijsluiter van MAP en ik kreeg ze juist na die 48 uur.