Na een a twee dagen overtijd te zijn besloot ik vaochtend een test te doen. er kwam een dikke streep uit niet super roze maar gewoon goed zichtbaar. vanochtend had ik ook een klein beetje bloed maar daarna niks meer nu heb ik weer last van een bloeding niet heel zwaar maar het vloeit wel. beetje licht rood of bruinig. heeft iemand hier ervaring mee of tips voor me? ps kon de foto niet duidelijker maken met me tel
Zie wel iets, maar heeeeeeel licht! Als ik jou was zou ik morgen of overmorgen gewoon nog een keer testen! Succes!!!
Ook ik zie een hele lichte streep! Mijn advies is dan ook; over 2 à 3 dagen nog een keer testen... Dan moet de test wel donkerder zijn!
Ik zie zeker een streep, maar met dat bloedverlies kan het alle kanten op. Als hij over een dag of 3 duidelijker is, dan denk ik dat je er toch van uit mag gaan dat je zwanger bent (ervan uitgaande dat het bloeden dan gestopt is). Spannend!
jaa heel spannend !! stomme bloedinge ook grr zou verboden moete worde na een streepje haha ik blijf er wel nuchter onder hoor ik hoop t zo
Ik zie de 2e streep.. Zelf zou ik morgen weer een test doen omdat ik niet zou kunnen wachten omdat dat bloed 2 dingen kan betekenen natuurlijk.. Hoop op een duidelijkere streep voor je.
Damens, helaas ben ik nu al 4 dagen ongi! nou ja dat denk ik! ik heb geen nieuwe test gedaan omdat ik zelf het idee heb dat het deze maand toch niet zo had mogen zijn en ik de bloeding te erg vond worden! bedankt voor al jullie reacties! wel vreemd zown test en dan toch niks he.. op naa augustus succes iedereen