niet durven testen!

Discussion in 'Zwanger worden' started by francescak, Nov 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. francescak

francescak Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    Ik zie een hele boel topics en reacties over het niet kunnen wachten tot er een test gedaan kan worden! dat had ik ook toen we een week ervoor waren nu ben ik al 2 dagen overtijd en durf ik niet eens een test te kopen!

Bang voor de teleurstelling, misschien bang dat het wel zo is en dat men leven gaat veranderen ( op een goede manier natuurlijk)

ik weet niet wat het met is! Ik voel ook niks dus heb niet het idee dat ik zwanger ben!

Heb met mezelf afgesproken dat ik wacht tot vrijdag en als ik dan nog niet ongi ben dan een test doe!

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Zo, knap hoor! Ik had er al een paar versleten haha. Hoop voor je dat je zwanger bent :) Spannend!
    Ik heb mijn vriend net gevraagd de testen te verstoppen, anders wordt de verleiding té groot om té vroeg te testen.
    Heb hem gezegd dat hij ze me niet mag geven als ik erom vraag. 6 dec mag ik er pas één doen.
    Vorige maand had ik er al 4 versleten vóór me NOD dus dat wil ik niet meer.

3. francescak

francescak Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hahaha dat zijn er wel heel erg veel!

Beter dat je het zo op kan lossen succes!

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik weet niet of je altijd een regelmatige cyclus hebt? anders kan je gewoon testen als je overtijd bent.. maar de keus is natuurlijk aan jezelf ;)

Succes met wachten tot je kan testen! let us know! :D

5. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ik durf ook niet te testen. Mijn cyclus laat me momenteel in de steek.
    Ben ook bang voor een negatieve test en dat ik dan ineens gewoon ongi word. Dan liever ongi zonder test. Ik wacht nog even.

Suc6 met wachten en testen!

Groetjes Fly

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heel veel succes met testen allen!

Hoop voor jullie dat het raak is.....Bij mij blijft het negatief, en geen tekenen van aankomende ongesteldheid....Het is zo frustrerend!

Toi Toi Toi!

7. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    ook hier iemand die niet durft te testen. :oops:
    ben zeer onregelmatig en weet dus niet hoe of wat, als ik 17 dec nog geen menstruatie heb gehad doen we een test, hoop zo dat het raak is.(gaan 19 dec trouwen, zou een super kado zijn).

iedereen veel sterkte en succes met testen of het wachten, hopenlijk heeft iedereen snel goed nieuws.

8. francescak

francescak Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    Ik hoop dat het voor jullie allemaal snel raak is!

Ik heb inderdaad ook zoiets van ik wordt toch weer ongi dus ga ook niet testen om teleurstelling te voorkomen!

@vlekkengek

wat leuk dat je gaat trouwen en het zou natuurlijk een geweldig kado zijn!
    Hoop voor je dat het goed komt!

Ik hier nog steeds niet getest ook nog geen 1 gekocht!

vorige maand was men cycles net zoals met de pil maar goed kan deze maand weer anders zijn natuurlijk!

ik wacht weer af pfffff.........

Share This Page