Volgende maand wordt mijn jongste alweer 4 jaar oud. Nu zie ik zoveel cadeau ideeën dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Voor onszelf ben ik er wel aardig uit, (waterspeeltafel of aquaplay) maar voor de rest van de familie waar een bepaald budget aanhangt, wordt het toch lastiger. De kleine boef is echt gek op buitenspelen, ik zat daarom te denken aan een knikkerpot en een zakje knikkers Vinden jullie dat een 4 jarige daar al goed mee kan spelen?
Ja leuk knikkers! Je hebt ook wat grotere om mee te beginnen.. Misschien rolschaatsen? Je hebt nu bij de kruidvat van die rolschaatsen die je op maat kan maken, voor maar 10 euro. (Wel plastic wieltjes)
Een schommel of glijbaan (als mensen samen wat kopen)? Onze hangmat hangen we buiten bij mooi weer en wordt ook veel gebruikt door de kinderen. Of een vlieger? Skippybal? Of van die klossen om op te lopen?
Dit is wat mijn zoon allemaal leuk vindt: Iets van Lego Waterpistool Insectensetje (zo'n potje waar je insecten beter mee kunt bekijken) Stoepkrijt Monopoly junior (hier al vanaf 4 jr een groot succes) Voetbal Van die ronde klittenbanddingen die je op je hand moet doen. Dan gooi je een bal over en met je hem vangen met dat ding om je hand. (Weet ff niet hoe het heet) Iets van paw patrol Kwartet Iets van cars
Je hebt van die mandalas voor stoepkrijt. Wordt het nog leuker! Verder een waterglijbaan (zon mat waar j overheen kan glijden buiten) Walkie talkie, waterpistool..
Dat is wel leuk ja, kun je nagaan hoe oud dat al is, ik heb er zelf vroeger (lees 30 jaar geleden) mee gespeeld.