Negatieve echo en test bij arts wk 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Micky6, 13 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie1984

    Annemarie1984 Bekend lid

    13 feb 2006
    512
    0
    0
    Ik heb een tijd terug een missed abortion gehad.
    Dan is het vruchtje al gestorven, maar blijft nog wel zitten waardoor je je dus zwanger blijft voelen en het HCG ook in je lijf blijft zitten.
    Maar nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn test echt wel posistief was en ook duidelijk (was 11 weken, vruchtje met 5 weken al gestorven)
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Pfff... Ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is ook niet fijn zo!... Ook als het niet goed zit, kun je het maar beter zeker weten,he?.. Hou ons op de hoogte!!
     
  3. grombeertje

    27 dec 2005
    52
    0
    0
    Hallo,

    Ik wilde even zeggen dat een echo op dit tijdstip echt geen uitsluitsel kan geven.
    Ik heb met 5 weken een vaginale echo gehad en de gyn zei dat het of pril was of dat er sprake van was een leeg vruchtzakje en dat ik er maar aan moest denken dat het snel zou wegvloeien.
    2,5 weken later was er een heel klein vruchtje te zien, waarvan we het hartje konden zien kloppen.
    Ik heb in het begin ook de normale ongi klachten gehad. Alleen was mijn buikpijn minder.

    Succes donderdag.
     
  4. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Jeetje brombeertje wat fijn voor jou.
    Hoop dat je eenfijne zwangerschap krijgt.

    Ikzelf word vandaag gek van de rugpijn. Denk echt dat het mis gaat bij mij. Voel me erg raar...
     
  5. naat

    naat Lid

    14 feb 2006
    11
    0
    0
    Ik had de test (in mijn ongeduldigheid) al gedaan op de dag dat ik zou moeten menstrueren. Ik ben dan ook precies op de dag ongesteld. En keurig elke maand ongesteld.
    Mijn gevoel in mijn borsten waren dan ook duidelijk anders dan de pijnlijke borsten tijdens de menstruatie.

    Moet je nog voor controle terug ofzo? wat zeiden ze
    In elk geval succes.
     
  6. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Ga nu eerst donderdagochtend naar huisarts voor test bij hem.

    Iemand ook last van zijn rug?
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja ik, maar wel pas sinds 2 weken of zo :)
     
  8. naat

    naat Lid

    14 feb 2006
    11
    0
    0
    Nou ja het feit dat ze je weer testen geeft al aan dat ze het toch niet helemaal zeker weten......anders had je maar moeten afwachten...

    Succes donderdag
     
  9. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    na heel veel verschillende testen ben ik nu helemaal fan van de digitale test, dan heb je geen gedoe met streepjes die niet kloppen.
    bij deze test staat gewoon in letters zwanger/ niet zwanger
     
  10. Ik ben zelf ook voorstander van de digitale test. Hij is aardig prijsig, maar
    wel heel betrouwbaar!!!!!
    Ik had een paar keer de gewone testen gedaan en die gaven ook een lichte streep, en toen mijn schoonzus zei over de digitale heb ik hem gelijk gehaald. En die is duidelijk!
     
  11. Niet meer actief

    vandaag moest je naar de huisarts weet je al wat meer? Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen
     
  12. mama jolien

    4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    Ik hoop op een positief resultaat!!
    laat ons iets weten he!!
     

Deel Deze Pagina