Herkent iemand dit??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Krissa, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Dames,

Ik heb even een vraag aan jullie, of jullie dit misschien herkennen, of me het eventueel uit kunnen leggen.
    Dit is mijn eerste zwangerschap en ons ventje ligt al vanaf week 28 met zijn hoofd in mijn bekken en vanaf week 34 ligt zijn hoofdje al "vast" volgens de gyn.

Nu loop ik ook al twee weken met harde buiken die pijnlijk zijn, maar niet regelmatig, samen met soms wat bloedverlies.
    Het afgelopen weekend zijn de harde buiken alleen maar erger geworden en stralen door in mijn bekken, niet echt fijn met BI.

Afgelopen woensdag zij de gyn dat ik de 40 weken vermoedelijk niet ga halen. Maar heeft iemand een idee hoe lang je op deze manier rond kan blijven lopen of is hier geen pijl op te trekken.
    En wat je misschien kunt doen? Dit is nu al erg vermoeiend.

Ik weet dat het voor ons ventje beter is nog even te blijven zitten maar dit houdt ik dus geen 4 weken meer vol. Genieten is er helaas dus ook niet meer bij.

Groetjes,
    Krissa

PS: Ik heb dit ook bij de bevallin geplaatst maar weet even niet waar dit thuis hoort. Mijn excuses als ik het verkeerd/te vaak heb geplaatst.

2. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Vervelend, bij mn 1e was hij ook met 34 weken al ingedaald, dat is helaas geen reden tot vroege bevalling want ons heertje lag zo lekker dat ik uiteindelijk pas bij 41,3 weken ben geholpen....

Ik verwacht ook niet dat ze voor de 37 weken iets gaan doen, zowieso met inleiden is de kans op een kunstverlossing heel groot en zo lang het met de baby goed gaat doen ze niks helaas.
    Dat jij aan bed gebonden bent is geen reden voor inleiden, sorry..

SUCCES!

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Maar pijn en/of uitputting volgens mij wel! Ik weet niet hoe het uit te houden is met bedrust, maar het lijkt me sowieso een moeilijke situatie. Ik zou goed contact houden met je VK en haar ook vragen wat de opties zijn. Uitdragen is natuurlijk altijd het beste, dus misschien heeft ze tips/ideeën voor je.

Deel Deze Pagina