Negatieve gevoelens

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babynummertwee, 19 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik herken het wel een beetje. Ook ik ben opgegroeid in een meiden gezin, 2 oudere zussen en 2 jongere zussen(ouders gescheiden en beide opnieuw een kind met huidige partner)
    Heb ook alleen maar nichtjes waarmee we met 2 heel hecht zijn opgegroeid.
    Toen mijn zus een zoontje kreeg, was dat de eerste jongen in 49 jaar in de familie:roflmao:
    Mijn man is ook de enige jongen met 3 zussen. Dus hij komt ook uit een meiden gezin en hij is heel zacht en rustig..
    Ben ook echt geen jongens gewend, de jongens die we nu in de familie hebben zijn onder de 3 en zie ik ook niet vaak. Bij mn man wordt dit het 3e kleinkind in een jaar en ook de 3e jongen.
    Ik heb ook wel even moeten huilen toen we de echo hadden en er bungelde wat tussen de benen.. ipv een ' hamburgertje' te zien..
    Als we nu kleertjes kopen merk ik dat ik het wel steeds leuker begint te vinden,maar word nog steeds getrokken naar het rose,goud en glitters en ben ik een beetje verdrietig.
    Maar ik zie wel langzaam een beeld ontstaan in mn hoofd van een blond mannetje die lekker aan het spelen en ontdekken is ,tussen de geiten en kippen en blokken hout,in de tuin van opa en oma met zijn 2 neefjes,waar bijna geen leeftijd verschil in zit.

Deel Deze Pagina