Dag Dames, We gaan voor een derde wondertje, maar zoals het nu gaat krijgen we weer een tegenslag. In Juni een miskraam gehad met 9 weken, week later Curretage gehad. mijn cyclus werd weer netjes maar in oktober was het ineens helemaal verslag. November ging het weer beter, 31 dagen. Met goede moed aan de slag, ik weet niet zo goed waar ik zit in mijn cyclus. Meestal tussen de 28 en 33 dagen. Beetje te vroeg getest, I Know. 23-12 een heel licht tuurstreepje 24-12 werd iets beter zichtbaar 25-12 niet lichter of donkerder geworden De streepjes waren er allemaal binnen aflees tijd en de laatste twee werden iets donkerder na 5 á 10 min. Ze zijn ook even breed als de controle en zijn roze. Een dag er tussen gelaten om te zien of het verdubbeld maar nu net een testje gedaan en nog steeds een heel licht streepje. Ik ben nu niet thuis dus ik heb de andere testen niet bij de hand om ze te vergelijken maar ik had zeker een donkerder streepje verwacht. Meestal als het niet goed gaat lopen de streepjes bij mij vrij snel weer af. Dus ik weet niet wat ik hier van moet denken. Ik heb in ieder geval geen hoop meer dat ze donkerder gaan worden. Wat denken jullie? Dit is de test van net... geen idee of jullie het kunnen zien maar in het echt is het beter zichtbaar.
De test die je laat zien is helaas de bekende 'valse' streep van de KV. Dit streepje is grijs. Soms zijn ze ook wit of een soort van schaduwlijntje. Dit heb ik elke keer als ik test. Waar ik ook in mn cyclus ben. De KV testen zijn helaas niet meer wat ze geweest zijn Dit moet je helaas als negatief beschouwen. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid!!
Ik denk om eerlijk te zijn ook dat deze negatief is... Het streepje is vrij dun en inderdaad grijs. Ik hoop dat ik het mis heb en dat het een prille zwangerschap is...
De test van vrijdag was echt een tuurstreepje en van zaterdag en zondag waren een stuk duidelijker en echt wel roze. maar na de test van vandaag heb ik mijn hoop opgegeven. Stomme onzekerheid ook. Dank jullie voor Het kijken.