Lieve dames ik wil graag mijn testen met jullie delen. Ik ben vandaag 14 dpo, dat is voor mij eigenlijk 1 dag over tijd omdat ik normaal een LF heb van 11-13 dagen. Ik heb de afgelopen dagen getest maar zie steeds mega tuur streepjes. Die van vandaag (zie foto) is nog heel erg licht maar lijkt me duidelijker te zien. Wat denken jullie? Vinden jullie hem ook ietsje duidelijker? Ik ga er nog niet van uit dat ik zwanger ben, daarvoor moeten de testen nog veel duidelijker worden.
Ik zie wel iets maar zie vaker dat deze testen valse streepjes geven meen ik... Ik zou eens een kruidvat test doen als ik jou was
ik zie hem, maar helaas slechte ervaringen met die ondingen. zelfs mijn kraanwater gaf een streep.... succes en hopelijk heb je op een andere test over 2 dagen een mooie duidelijke streep!
Alleen op die van zaterdag zie ik niks, op de andere twee wel. Maar ik zou je ook willen adviseren een ander merk te doen want ook ik heb vaak streepjes geplast op deze testen. Succes!
Ik heb vanmiddag een kv 2v5 gedaan. Daar zie ik ook een heel licht streepje op. Krijg hem bijna niet op de foto. Maar ik zie hem duidelijk en m'n man ook. Clearblue heb ik ook gedaan, die was negatief. Maar die heeft veel hcg nodig volgens mij.
Arendje wat spannend! Ik hoop het zo voor je. Op je foto's zie ik de streepjes wel degelijk donkerder worden. Duim, duim!
Dankje!! Ja ik denk dat ik heel pril zwanger ben. Kan nog van alles mis gaan natuurlijk. Maar er is wel degelijk wat gaande van binnen.
KV 2v5 van vanmiddag. Denk niet dat er wat te zien is na het uploaden maargoed. Misschien ziet iemand toch iets in de verte.