Op de eerste foto lijk ik vaag iets te zien. Maar op de onderste zie ik niks nog. Hopelijk snel een duidelijk streepje
Ik haaaatttt dag glaasje er overheen! Waarom doen ze dat toch met die testen. Je ziet geen snars door dat plastic. Je eerste foto is erg onscherp. Tweede kan ik niet goed beoordelen door dat irritante glaasje.. sorry ik zie zo niet veel. Zie je zelf wel licht streepje? Spannend!
Nee ik zie t zelf ook niet hoor, maar de meiden in mn NODgroepje dachten wat te zien. De bovenste test is van gisteravond, lijkt me een indroogstreepje?
Ik zie waar bij deze testen de streep hoort te komen een witte streep dus ik denk negatief. Maar je bent nog vroeg, het kan dus nog alle kanten op
Zo! Op die bovenste staat wel een heel duidelijk streepje. Op de onderste zie ik heel erg in de verte ook wel iets. Je bent nog vroeg dus ben erg benieuwd naar de testjes de komende dagen. Ik duim met je mee!!!
Waarom deze testen? Zelfs toen ik een knaller had op Mn wondfo test moest ik op deze test nog turen! Zou predictor of wondfo halen als je op 9 dpo wil testen.
?? Nee joh. Dat witte is waar de streep hoort te staan. Dat roze er omheen is ingedroogde vloeistof en absoluut geen streep.
Nog eens goed ingezoomd. Je hebt helemaal gelijk! Nu zie ik pas het witte streepje. Ik keek rechts daarvan en dat leek een streepje. Zie nu dat het opgehoopte vloeistof is