ik had een vraagje hoelang blijven zaadcellen actief in je lichaam, heb ergens gelezen 72 uur maar vraag me eigen af of dit klopt heb al veel zitten lezen op het forum om antwoord te krijgen op de vele vragen hihih
niemand die je daar antwoord op kan geven meid (tenminste niet echt enkel een gemiddelde)... gemiddeld leven zaadcellen idd iets van pakweg 72 uur in je lichaam, maar vaak genoeg leven ze nog langer en er zijn zelfs "uitzonderingen" bij wie na 10 dgn nog levende zaadcellen zijn gevonden, maar dat zijn dus echt uitzonderingen... gemiddeld gaat men idd uit van 3 dgn dat zaadcellen overleven, maar tis zeker niet raar als zou blijken dat het bij jullie langer is... succes meid
bedankt voor je antwoord dus ook al heb je bijv tijdens je eisprong geen sex kunje zwanger raken omdat de zaadcellen actief blijven , dat was meer wat ik wilde weten
jazeker een vriendin van me (ninetje) die ik op het forum heb leren kennen is zwanger geworden terwijl ze de week ervoor voor het laatst sex had, haar mannetje moest werken (vrachtwagen chauffeur) en pas het weekend erop weer terug zou zijn...dus die hebben een week overleefd.... aan het eind van de week dat hij weg was had zij dus haar eisprong maar hij heeft zeer goede zwemmers gehad want ze is in mei bevallen van een heerlijke meid... dus het kan wel degelijk enkel het is bij iedereen natuurlijk anders....