Ik ben vandaag 10 DPO en heb een positieve k5v2. Nu net mijn domme kop een CB met indicator gedaan en die zegt Niet Zwanger. Ik denk dat ik hem te vroeg gedaan heb? Wat denken jullie? De foto gaat bij het uploaden achteruit. Hij stond er binnen 10 minuten en de streep is roze.
Is de lijn wel overal hetzelfde? Het lijkt net of ie bovenin duidelijker is dan onderin. Volgens mij moet de streep overal even dik/duidelijk zijn en dat je hem anders niet als positief mag beschouwen (correct me if I'm wrong). Ik zou ff een nieuwe kv2v5 doen voor de zekerheid
Ik heb dat ook gehad. Kv positief en cb met indicator niet. 2 dagen later nog een keer getest en toen was hij wel positief. Er loopt nu een bijna 2 jarig jongetje rond hier. Het kan dus inderdaad
De streep is goed doorgelopen. Dit was al de 2e omdat de eerst scheef in het omhulsel zat. Daar is ook een streep op te zien, maar die is dus egaal.
Ik heb precies hetzelfde gehad hoor.. CB heeft gewoon wat meer hcg nodig. Je Kruidvat test ziet er goed uit, spannend!!
Duidelijk positief hoor, gefeliciteerd!! Ook ik heb dat weleens gehad en was gewoon te vroeg voor die digitale