Hallo, Zoek een beetje bevestiging. Ben nu 2 maanden met ovulatietesten bezig. Vorig maand heb ik voor het eerst een cyclus gehad van 28 dagen. Daarvoor altijd 25. Maar moet wel zeggen dat ik 13 september een curettage heb gehad. Vorig maand heb ik wel een paar dagen een tweede streepje op mijn ovulatietesten gehad maar nooit zo donker als de controlestreep. Deze maand wederom met de ovulatietesten bezig geweest. (en heb keurig 4 uur niet geplast en weinig gedronken) Zou volgens de calculatie zondag 19-11-2006 mijn eitje moeten hebben. Kreeg donderdag (16-11-2006) een heel licht streepje, vrijdag was het teststreepje veel donkerder maar niet zo donker als de controlestreep. Zaterdag nog iets donkerder maar nog niet zo donker. Zondag was het teststreepje zo goed als niet meer te zien. Graag jullie mening please. Onzekere Mel
hoi meid ik heb altijd de cb testen gedaan die vond ik toch makkelijker aflezen das met een smiley misschien heb je toch je eisprong gehad ondertussen maar is de test niet zo heel duidelijk geweest? succes
ik heb deze maand ook digitale gebruikt op aanrader van pjet(of zoiets) en gelijk de eerste was positief en de dag erna ook en de dag daarna niet meer. is echt een aanrader. had eerst dipsticks en toen ik dacht volgens mij is ie positief toen heb ik clear bleu gebruikt