Hoi meiden, Had ff een vraagje. Ik zou normaal gesproken nu rond deze tijd mijn NOD hebben. Ik ben in augustus gestopt met de minipil en mijn cyclus is dus nog niet helemaal op orde. 1ste ongi was hij 33 dagen, 2de 29 dagen en nu weet ik het dus niet. Omdat ik de vorige keer dus hele erge buikpijn weer kreeg bij de ongi dacht ik dat de hormoontjes wel uit mijn lichaam zouden zijn. Want die zelfde klachten had ik voordat ik ooit met de pil begon ook en bij mijn 1ste zwangerschap had ik dat na een half jaar zeg maar. Nu heb ik sinds gisteren wat roze afscheiding op mijn wc papiertje zitten. Het is alleen maar als je een beetje naar binnen gaat zeg maar. Wat kan dit betekenen? Komt mijn ongi eraan of kan ik toch zwanger zijn? Hebben meer meiden toch roze afscheiding gehad en waren toch zwanger? Ik herken dit niet van de vorige onig's. Toen werd ik altijd meteen ongi met rood bloed. Alvast bedankt......... Groetjes Bianca
Hoi hoi, Jammer dat het allemaal zoveel op elkaar lijkt, hopelijk wordt jullie wachten met iets moois beloond ! Liefs, Bibu.