In een allerlaatste poging om alsnog zwanger te worden heb ik een setje CB digitaal tests gekocht. Ik heb in een heel ver verleden een andere ovutest gebruikt en kon er helemaal niets mee. Maar omdat jullie zo enthousiast zijn over de CB dacht ik ' laat ik deze allerlaatste poging aangrijpen'. Ik heb PCOS. Wanneer moet ik starten, hoe vaak per dag moet ik testen, wanneer klussen als de test positief is? Wie kan me helpen? Vandaag zit ik op cyclusdag 9.
Heb je een cyclus van 28 dagen? Of schommelt hij super erg? Bij een cyclus van 28 dagen moet je op dag 11 beginnen volgens sensitest en zwanger en kids Als de test positief is springt als het goed is binnen 48 uur je ei Die dag dus klussen en dag erna bijvoorbeeld Je kunt s morgens testen ( na de ochtendurine) en voordat je naar bed gaat bijvoorbeeld. 2 uur voor de test weinig of niets drinken
Kun je dan niet beter goedkope testen kopen? Word anders een heeeeel duur grapje met CB 25 zwanger en kids testen kosten 15, en zijn zeker net zo goed Is zeer makkelijk. De controlelijn is altijd gekleurd. De testlijn moet net zo donker of donkerder zijn dan de controlelijn en de test is positief
bij pco kunnen testen onnodig lang positief zijn , maar kan het zijn dat je follikel niet opent en je ei dus niet springt.. ik weet niet of het zin heeft ovutesten te gebruiken bij pco omdat je vaak een bepaald waarde LH in je urine hebt door de vorming van meerdere eiblaasjes...
@ricmar: klopt... En dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik met de vorige ovu tests mijn ei nooit vond. Maar ik wil ZO graag nog een ronde mijn uiterste best doen en alles proberen om op een natuurlijke manier mijn ei te vinden. Na ruim anderhalf jaar in de MMM met medicatie en andere zooi en ergernis hoop ik zo dat het lukt. Wellicht tegen beter weten in.... Accepteren lukt nog niet...
ik zou dan echt niet die dure digi kopen ik had een normale eisprong maar een korte lh piek en vond geen ie met de digi.. 3 rondes geprobeerd terwijl er ook echo's werden gedaan en ik echt wel een knallend follikel had. zonde van je geld...
Met pco kan het idd zijn dat bijv de ovutesten 10 dagen lang positief zijn, en weet je helaas nog niet wanneer en of er een eitje springt Kan je bij de gyn niet elke maand een echo laten maken met follikelmeting zodat je weet of en wanneer je ei komt? Doen meer dames met pco
Ja, dat kan en dat hebben we ook al heel veel maanden gedaan. Maar de MMM vrat aan ons en de relatie. We zijn er mee gestopt. We hebben een prachtig kindje en dachten dat het zo goed was. Maar toch weer kriebels en ik wil niet terug naar het zh.
Tip voor Cb. Goedkoper op drogistplein.nl 20 stuks voor 37,95 ipv de normaal gesproken 32,95 voor 7 stuks. Wanneer je moet testen met pcos weet ik niet. Ik ga zelf testen als ik veel 'natter' wordt en dan kan het soms nog 10 dagen duren. Ik test 1x per dag als ik uit bed kom. Bij Cb is dat geen probleem in tegenstelling tot andere testen. Mijn cyclus varieert van 30-40 dagen. Succes!