calculator en cyclusbanner verschillend?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zibella, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Hoe komt het dat de calculator en de cyclusbanner andere dagen van vruchtbaarheid weergeven? Ik kom er niet meer aan uit?!?

Wie kan mij aub helpen?

Groetjes zibella

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoe kan dat nou bij mij klopt hij. ik heb een cyclus van 28. dus dag 14 eisprong dat betekend dat ik de dag ervoor het vruchtbaarst ben. wat zegt die van jou dan.

groetjes mik

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik denk dat je zowiezo niet echt uit moet gaan van de calculator en de banner wat betreft vruchtbare dagen, maar dat je naar je lichaam moet kijken en luisteren. Bij de banners e.d. gaan ze er van uit dat je eisprong 14 dagen voor je NOD is. Bij zitten er maar 10 dagen tussen dus klopt het niet. Bij heel veel meiden varieert deze tussen de 11 en 16 dagen volgens mij. Dus luister naar je lichaam. Ik vond dat erg moeilijk en heb daarom ovulatie testen gebruikt om mijn ei te vinden, nu herken ik de signaaltjes van mijn lichaam beter.

Doei

4. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Volgens de calculator heb ik mijn eisprong al gehad (18 okt) en volgens de cyclusbanner moet ik mijn eisprong binnen enkele dagen krijgen.
    Ik begrijp het niet zo goed.

Groetjes zibella x

5. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Ik denk het ook dat ik beter naar mijn lichaam moet gaan luisteren, want ben me op het verkeerde aan het focussen.
    Zo'n ovulatietest is misschien wel de beste oplossing.

Bedankt en groetjes zibella x

6. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    pfff ik voel mijn ei niet... en ik heb ook gelezen dat die ovulatietesten geen nut hebben omda je dan toch al te laat bent?!?!

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Nee hoor. Ovu testen geven je LH piek aan. Het LH hormoon zorgt ervoor dat de ei sprong op gang gaat komen. Het duurt vanaf je LH piek tussen 12 en 48 uur (ongeveer) voordat je ei komt.

JE BENT DUS OP TIJD ALS JE EEN POSITIEVE OVU TEST HEBT!
    Bij temperaturen zie je na je ei een temperatuursstijging. Dan ben je dus te laat. Dat helpt je alleen om te zien of je ei al is geweest.

Heeft mij geholpen! omdat mijn cyclus tot mn ei varieerde van 15 to 23 dagen ofzo!

Succes met je ei vinden!

Deel Deze Pagina