negatieve ovulatietesten en toch eisprong gehad/zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lemi, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hallo allemaal.

In 2006 is hier een topic geopend over vrouwen die geen positieve ovulatietesten hadden, maar toch een eisprong hadden gehad. Dit was dan opgemerkt door temperaturen en rekbaar slijm.

In dit topic dwaalde iedereen al snel af en ik kon er dus geen duidelijk antwoord vinden.

Ik zit nu zelf op dag 23 van mn cyclus en test al vanaf dag 12 's morgens en 's avonds. Ik heb al een aantal keren gehad dat het streepje heeeel iets donkerder werd (heb altijd wel een tweede streepje), maar lang niet positief.

Nou is mijn vraag dus of er hier dames zijn die geen postieve ovulatietest hadden (die dus ook regelmatig testte), maar uiteindelijk toch een eisprong hadden gehad of zwanger bleken!?

Bedankt voor het antwoorden alvast!

Liefs Lotte

2. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Hoi Lotte,

Ook ik loop al even met dezelfde vraag. Ik heb 3 weken gelden een curretage gehad en na een week ben ik ook met ovulatietesten begonnen, om te kijken of ik een eisprong zou hebben èn om te zien of ik misschien nog een beetje de cyclus van voor mijn zwangerschap zou hebben. Maar goed, ik had die eerste week dus alleen maar Knal-positieve testen....komt door het zwangerschapshormoon.
    Na 2 weken was dat hormoon eruit, maar mijn testen blijven dus ook licht positief.

Sorry voor mijn lange verhaal......maar ben dus net als jij op zoek naar hetzelfde antwoord.

Liefs Tink :D

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai.

Helaas heeft er nog niemand een antwoord op onze vraag! Ik heb zelf geen mk gehad (gelukkig). Maar ja, snap er niks van...Gister avond laat werd ie echt donkerder en nu is ie WEER lichter....vaag vaag vaag...

4. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Inderdaad raar!

En dat niemand hier een antwoord op heeft......afwachten maar.

Liefs Tink

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey Tinkerbell,

gelukkig werd mn test vanmorgen echt donkerder en net was ie super donker! Duurde dus gewoon langer, daar hoopte ik al op...Heb voor de zekerheid een digitale van cb gedaan en daar kwam een smiley op!

Hoop voor jou dat je ook snel een positieve test hebt! Liefs

6. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Oh mooi zo! Nou, geduld is een schone zaak......maar dat heb ik niet hahahahaa. Veel klus-plezier!

Ik wacht maar gewoon tot ik ongesteld ga worden en dan zien we wel verder.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ik heb ook geen geduld hoor, heel lastig ;) Nou, normaal heb ik wel geduld, maar met dit niet!

Hoop voor je dat je of snel ongi wordt of snel een posi ovutest hebt!

8. eva12

eva12 Nieuw lid

29 mrt 2009
    1
    0
    0
    Nederland
    Hallo Lotte en tinkelbell,

Ik hab in november ook negatieve ovuluatietesten en bleek toch zwanger. Helaas is dit na 9 weken fout gegaan en heb ik een miskraam gehad. De testen zeggen dus niet altijd het goede!

Groetjes,
    Eva

9. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    mijn vriendig had er geen een
    en toch zwanger