Vandaag las ik toevallig in een ander topic het volgende: Volgens de biologieboekjes bouwt het LH (hormoon) niet op, maar piekt het 'opeens', dus zonder duidelijke aankondiging in de dagen vooraf. De streep kan dus ineens opkomen! Jouw test is bijna positief volgens mij. Lekker klussen en nog even doortesten Succes! Ps. ik gebruik de gewone dipsticks van Sensi test (dus niet de ultra gevoelige, om verwarring te voorkomen). Mijn testen waren de afgelopen maanden ook 'ineens' donker, toen knal en toen snel weer erg licht... Wel duidelijk, dan weet je echt dat de piek is geweest!
hihi oh ja Maar volgens mij zijn deze echt te gevoelig voor mij!? Maar goed hij komt eraan ergens hahaha @Ikhebjelief misschien vanavond nog eens testen voor de zekerheid
Ja haha ik word er niet duidelijker van, ik test vanavond en morgenvroeg als hij lichter is nou dan Hanoi er maar vanuit dat me eitje al geweest is
had dus gister een smiley smorgens en ruim 14 uur later geklust vanmorgen nog wel dunneafscheiding 2 uur erna niet meer geen pijn dus denk dat me ei is geweest tussen 1e smiley en klussen zit ruim 14 uur tussen en tussen 1e smiley en dat ik geen slijm meer had bijna 25 uur dus zou me ei dan toch geweest kunnen zijn?