Ik heb nu 2 ronde's gehad dat mijn testen indroogstreepjes gaven. Zowel van het Kruidvat (2v5) als de midstream testen van Sensitest. Ik word er eigenlijk een beetje simpel van iedere keer. Ik denk dat het met mijn pco te maken heeft. Meer meiden met pco die dit ook hebben? En wat is nou een goede betrouwbare test naast die van Clear Blue met indicator voor vrouwen met pco?
Ik heb ook pcos, maar dat heeft geen invloed op zwangerschapstesten. Bij mij waren ze altijd wit als ik niet zwanger was. Mischien ligt het aan de testen, maar ik zou zeggen als het streepje roze is en niet grijs, dan komt dat door het zwangerschapshormoon
Hier ook iemand met PCO, maar altijd witte testen gehad, tot ik echt zwanger was. Dus geen valse testen hoor. Weet dat het met ovulatietesten wel kan, hier had ik zelf ook geen last van.
Hmm dat is toch vreemd dat ik het dan al bij 2 merken heb gehad? De streepjes verschijnen na 10 minuten en zijn heel licht roze. Ik ben ondertussen gewoon 2x ongesteld geweest (6 dagen lang, gewoon op tijd en normaal verlies van bloed) Ik heb nog 2 testen liggen van Sensitest en dan bestel ik ze wel van zwanger en kids ofzo. Ik moet deze week toch de gyn bellen en dan zal ik het ook eens aankaarten.
Oh echt? Ik moet ook wel zeggen dat ik de laatste keer ook me anders voelde dan anders. Normaal voel ik vanalles, alle 'kwaaltjes' zeg maar en de afgelopen 2 keer weinig tot niks.