negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoihoi,

@ Guusje; hm, das balen dat je ongi bent geworden zég! Dat had ik niet verwacht! Op naar de volgende ronde dus... weer nieuwe kansen. Ik kan me voorstellen dat je je nu wat minder voelt. Het blijft toch een domper, zeker als je zoveel van die klachtjes hebt gevoeld. Dan denk je steeds dat het raak kan zijn en dan .... :evil: :evil:
    Wat een raar iets eigenlijk, het menselijk lichaam.
    Vanaaf maar lekker dingen eten met een lekker wijntje ;). Of gewoon een héle fles, haha.

@ Lady Zorra; mooi dat het allemaal goed gaat, ik zal voor je blijven duimen...

Leuk om alle berichtjes weer te lezen. Ik zag nu pas mijn eerste kans om achter de pc te duiken omdat ik mijn nichtje te logeren heb... Ze slaapt nu. Als je dan zo aan het oppassen bent krijg je hélemaal de kriebels van: ''DAT WIL IK OOK!"

Ik heb vandaag weer een zeurderig gevoel onder in de buik/baarmoederstreek. Gister heel iets bruin/rozig slijm gehad, vandaag weer helder... :(: :(: :(:
    Ik hoop zó dat het geen :evil: :evil: gaat worden maar dat het dit keer raak is. Ik vind het wel heel erg spannend worden nu!
    Het gevoel is nog steeds positief. Hopelijk blijft dat zo, ik hou jullie op de hoogte...

Liefs Sandra

2. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    ik vond nog wat:

http://www.bepster.com/_nl/index.php?op ... Itemid=957

Ik ben blijkbaar toch het rozige slijm aan het analyseren, haha. Het kan dus twee dingen betekenen:

1. Ongi komt eraan
    2. Wat op de site staat (en dit ga ik nu héél erg hard hopen)

Liefs Sandra

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey ladies...back na logeetje en kraambezoek bij 1 van mijn beste vriendinnen...heb twee uur lang op de bank gelegen met haar meisje op mijn buik slapend....kun je je voorstellen hoe mijn eierstokken rammelden? WIL IK OOK! Heb bovendien een zak positiekleding van haar meegekregen omdat dit bij haar in de garage vol motten kom te zitten....ik ben helemaal voorbereid dus! :)

jemig Sandra...jouw 'vrijdag de 13e' ....ben je op tijd naar bed gegaan en het dekbed over je heengetrokken? Lijkt me veruit de beste oplossing ;) Jouw zeurende buikpijn is dus ook terug...nog drie dagen wachten tot testen he? Ik ben zo benieuwd! Kan mij dus voorstellen hoe benieuwd jijzelf moet zijn! Dat rozige slijm...ik zal zo het stukje op die site eens lezen...ik help je nu al hopen dat het optie 2 is [-o<

Guusje, wat klote dat jouw ongi toch lijkt door te breken....lekker toegeven aan het rotgevoel he? lekker holletje op de bank maken met chips, dekentje, filmpje, mannetje zo nu en dan troostend over je haren strijken.....en dan door naar de volgende ronde! Als er nu nog meer ongesteld worden kunnen we wel doorkletsen...da's dan weer een voordeel :)

Stefys.....eindelijk is je ongi doorgekomen, werd ook wel tijd....ik vind het idd elke maand weer ongelofelijk hoe erg je lichaam je kan foppen...daarom probeer ik echt maar te wachten met conclusies trekkn tot mijn NOD..maar da's zooooooooo moeilijk. Kost soms zoveel moeite om niet op voorhand al sip te worden of al te ver door te schieten in blijdschap. latenw e elkaar er maar boven op houden.

Gertje...leuk dat je zo hebt meegelezen! Grappig dat je ons nuchter vindt....zo voel ik mijzelf helemaal niet namelijk ;) Jouw sypmtomen klinken goed, maar je zit pas op cyclusdag 15? heb je zo snel al zoveel symptomen? Hoe lang is jouw cyclus meestel..lees: wanneer mag je testen?

Lady Zorra....hoe staat het bij jou? Wij gaan redelijk gelijk op volgens mij, jij loopt ietsiepietsie voor.

Bij mij gloort de hoop nog...moet daar soms wel moeite voor doen vooral als ik even niet zo duidelijk iets voel. De gevoeligheid in mijn tepels is een beetje naar de achtergrond, daar voor in de plaats is een toegenomen gevoeligheid in mijn borsten en vlagen van misselijkheid. Gistermiddag stond ik in de AH en toen werd ik zo misselijk ineens, gisteravond bij de Parade ook door iemand die rook mijn kant uitblies en zelfs toen mijn mannetje mij een kus gaf net na rook te hebben uitgeblazen....weeige gevoel is gebleven sindsdien, toenemend naar de avond. Dat geeft hoop dus! Hoewel...ik ook wel eens licht misselijk was als ik ongesteld moest worden...dit lijkt wel wat sterker toch. De witte romige afscheiding ( :confused: ) is er wel zo nu en dan nog.
    Hetgene dat mij wat onzeker maakt is dat ik nog geen gespannenheid in mijn borsten merk, ze zijn juist zacht, wel iets voller maar niet veel verschil. Dat doet mij weer in de richting van ongesteldheid denken. Ben wel moe....jullie merken het...geen peil op te trekken! Ik denk wel dat het raak zou kunnen zijn, maar zou ook wel in een tranendal kunnen eindigen :( :(
    Vind het zo raar dat ik wel misselijk ben maar nog niet heel veel verschil in mijn borsten merk....naar mijn idee komen de borsten altijd eerst en daarna pas de misselijkheid...of het gaat samen....ach....ook daar is weer geen peil op te trekken......
    Ik ga zo maar eens wat werken en dan languit op de bank, misschien vanavond nog even naar de film of Parade.

Als de Parade nog jullie kant uitkomt...de voorstelling Goeie Grutten is erg leuk. Ook 'Sterk, zwart en zonder suiker' ook..aanraders!

Anyway....voor nu ff genoeg...tot later!
    Lieve groet,
    Koosje

4. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hé dames,

@ Koosje; Wat fijn dat je al die spullen hebt gekregen zég. Je zou zeggen dat je er nu toch wel helemaal klaar voor bent. En die klachten zouden er ook op kunnen duiden, duszzzzzz. In spanning afwachten maar weer. Welke datum hou je aan om te testen, ik ben erg benieuwd...

Hier geen veranderingen :D t.n.t. :)

Liefs Sandra

Ps; mijn nichtje net in bed gestopt. Best intensief hoor zo'n dag ;). Maar wel heel erg leuk allemaal!

5. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Mijn volgende ronde gaat ook weer in :x .
    Ben een paar uur geleden ongesteld geworden, ik baal heel erg. Kan ook niet slapen nu. Waarom moet zoiets ook nog 's avonds laat gebeuren?
    Mijn man is er niet, is naar een feestje........
    Wat een rotavond.
    Wat kan je lichaam je voor de gek houden zég. Niet normaal gewoon.

Sandra

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ach lieverd wat klote! T is ook zo verraderlijk.....en toch...de volgende ronde gaat het weer hetzelfde vanaf het moment dat symptomen zijn die 'echt' anders zijn...ik weet het zeker..en eigenlijk heeft dat ook op een gekke manier z'n charme. Moet je nagaan hoe blij we zijn als we uiteindelijk echt zwanger zijn!

Ik heb hier de moed ook echt opgegeven...heb gisteravond zelfs een siagaretje gerookt omdat ik mij zo verdrietig voelde (ik rook vrijwel niet maar NU wel :D ...ook nog een biertje erbij. Mijn borsten zijn nu, 2 dagen vantevoren, echt zacht en het misselijke gevoel is weg.....het voelt echt alsof ik ongesteld ga worden...gisteren een baaldag gehad...paar keer gehuild, vadaag gaat het een stuk beter zeker nu we ons kleintje kunnen gaan maken op een Franse camping! :) :)

Ik zou het wel errug leuik vinden de volgende ronde (maar die is alweer bijna voorbij als wij terug zijn) of die ronde erna jullie weer te volgen...vond het erg gezellig!
    Hoe kunnen we dat doen? Onderwerp openen over 'ovutesten' of zo? Of via pb?

Meiden nu allemaal veel sippen, uithuilen, lekkere dingen eten en drinken en door naar de volgende ronde....en we wilden het allemaal wel NU!

Sterkte!
    Liefs
    Koosje

PS En Lady Zorra...mijn hoop is nu nog op jou gevestigd...en op Gertje....

7. Stefys

Stefys Actief lid

20 jun 2007
    138
    0
    0
    Pff heel herkenbaar.
    Gister naar de ikea en daar lopen toch wat zwangere vrouwen. Pff overal waar je kijkt zie je een prachtige buik.. Toch wel ff moeilijk.. Vooral als je daar ongi loopt te zijn..

@Superangel: Vreselijk joh, op naar de volgende ronde. Elke keer blijf je maar hopen en hopen en weer niks.. Pff kan me voorstellen dat je ff niet goed word.. Sterkte en ik ga met je mee naar de volgende ronde..

Alle meiden die nog wachten, succes!

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier nog geen :evil: :evil:
    Word nu wel een beetje onrustig! hahaha

9. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Hey Sandra, wat vreselijk balen! En ik had voor jou echt zo'n goede hoop! Oh, wat leef ik met je mee en voel me ook een beetje hetzelfde... We blijven dus gelijk lopen, 16de pos ovu en gister ongi. Ik zit nu op dag 2 en gelukkig is die alweer iets minder erg dan dag 1. Ga nu hopen op deze maand en hopelijk worden we dan met zijn allen zwanger! Gister waren we bij vrienden en die hebben een kleine van 11 maanden, zooo geweldig! Dat wil ik ook! Hou je taai meid en denk aan je!

Koosje, tja, jij voelt je lichaam het beste. Maar ik snap heel goed dat je op een gegeven moment de moed opgeeft. Enne weet je, mocht je wel zwanger zijn, dan maakt dat ene sigaretje of biertje echt niet hoor. Ik ben toch benieuwd wat deze week je brengt!

Ik vond en vind het ook erg leuk en fijn om met jullie te kletsen. Raar hoor, je kent elkaar niet maar zo'n zelfde schuitje schept toch snel een band en dat na 1 vraagje van mij.... Je gaat echt met elkaar meeleven. Ik zou het ook leuk vinden om te horen hoe het jullie de volgende maand vergaat... Ik heb veel aan jullie lieve woorden gehad!

Ook ik ga bijna naar de zon, nog 3 weekjes en als mijn cyclus een beetje lang blijft, wordt het hopelijk ook een vruchtbare vakantie. Ik kom 1 sept. weer terug en dan is mijn NOD (ongeveer).

Liefs,

10. Gertje

Gertje Lid

7 mrt 2007
    59
    0
    0
    Overijssel
    jeetje meiden,
    echt $^*#&$^ allemaal zeg!
    @koosje;
    nou.. ik weet dat het echt SUPERvroeg is, maar had echt het id, het is raak! soms hoor je wel dat je het echt metéen merkt. nah, misschien wilde ik het wel gewoon voelen hoor. We zijn nu bezig met ronde 11 ofzo dus ik wordt ook een beetje desperate ;) Ik weet ook dat je koppie mindplaying games kan veroorzaken en dan ook ineens sypomtomen kan gaan faken! maar ja, we zullen het pas weten over een aantal dagen!
    Zelf ben ik nu ietwat in een pessimistische bui, gewoon ff lekker vet eten enz.. Wel voel ik me nog steeds een beetje raar in mijn buik, maar misschien heeft dat hele andere oorzaken ;) haha!
    En, ook heb ik gister wel een drietal wijntjes gedronken hoor.. gewoon knop uit, en blik op gezelligheid!
    En idd; @ Stefys - IKEA is een marteling voor momma-wannabees ! Zulke mooie buikjes idd! maar mijn gedachten gaan dan gelukkig wel uit naar hun, want wie weet hoelang zij er wel niet voor geknokt moeten hebben!
    En , het gaat ons ook zeker wel lukken!
    @superangel;
    Shit hé, wat naar voor je zeg! echt naar!
    ( je merkt; heb er geen woorden voor )
    Ik hoop dat het nu wat beter met je gaat! En dat je toch nog lekker tegen je man hebt aan kunnen liggen!

Meiden.. voor de vakantiegangers Fijne vakantie!
    En klusze ;)
    En erg bedankt dat ik nog mocht meespieken met jullie gedachtengangen! heb er veel aan gehad! ( zat soms met mijn handen in het haar.. en als ik dan een dip voelde aankomen, ging ik ff gezellig bij jullie lezen! werkte goed ! THANKS! )

Veel liefs ,
    G

11. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi dames,

Ik had even niet de puf om naar het forum te komen, zat in een dipje. Maar het gaat nu weer wat beter. Ik heb me zwaar KLOTEN gevoeld. Ik schrijf het gewoon voluit, het was immers zo. Vannacht flink gehuild. Mijn nichtje werd om 3.00 uur nog wakker, ook huilen. Ik daarom weer huilen. Het was één trieste bedoening hier, haha. Maar ik weet het zeker, ik heb de proef van het logeren goed doorstaan. IK WIL OOK!
    We hebben er goed over gepraat, en zijn tot de conclusie gekomen dat we nog kansen genoeg krijgen. We zijn nog niet eens een half jaar bezig! Maar goed, desondanks, toch frustrerend die negatieve testen. Vanaaf lekker uiteten geweest met vrienden, heerlijk gegeten en lekkere rosétjes gedronken!
    Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve berichten en steun. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Zaterdag gaan wij op vakantie, dus deze ronde weinig te kletsen want daarna gaan jullie geloof ik op vakantie!
    Misschien nadien? We kunnen ook doorgaan op dit forum. Zoeken we het gewoon weer op..... Ze zullen deze wel niet op slot doen, toch?

Koosje; ik hoop voor jou dat het toch raak is deze ronde, het is je enorm gegund!

En ook Gertje en Lady Zorra natuurlijk!

Liefs Sandra

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    En Lady Zorra....al getest? Ik heb goede hoop voor je.. :rolleyes:

Hier is t wachten op het bloed....dan kan het ook maar beter komen. Zo'n dag uithuilen en balen als bij mij zaterdag doet wel veel goed...ik heb wel weer moed voor de volgende ronde! Ennuh....laten we dit item maar weer opzoeken ja...zien wie er gebruind en wel weer reageert...over 3 weken zitten we namelijk weer (bijna) in hetzelfde schuitje :) Vond het ook zo lekker met en tegen jullie aan te mogen kletsen.

Tot dan en voor nu een heeeeeel fijne vakantie! 8) 8)

Lieve groet
    Koosje

13. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Doen we; tot dan!

Allemaal een fijne vakantie.....

En bij nieuws.....SCHRIJVEN!

Liefs Sandra

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Voelt bijna een beetje als afscheid nemen.... ;)

Koosje

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Net een klein beetje bruine vegen... :oops:
    Dit heb ik nog nooooooit gehad!

Ik wacht maar even of de :evil: :evil: doorzetten, anders toch maar testen.

Kan dit ook nog (oud) innestelbloed zijn?

Ik begin mijn ongi nl. altijd met helder rood bloed.

HELP!

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Het zou innestelbloed kunnen zijn, je hoort het wel vaker, ik hoop het echt voor je...bij mij is het alleen altijd nog een teken van startende ongesteldheid geweest, sorry :oops:

Koosje

17. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    @ Lady Zorra; kan geloof ik wel innesteling zijn. Maar wees voorbereid dat het ook de andere kant op kan :( .
    Afwachten of er toch een testje aan wagen.......
    Vreselijk hé, die onzekerheid.

Suc6

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik ga me er ook niet op vastpinnen, alleen bij mij is het nieuw.
    Nu is er niks meer...?
    Heb wel een ongigevoel in m'n buik.... ik wacht minimaal nog 2 dagen, als het dan nog niet doorgebroken is, ga ik testen....!

19. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik zal voor je duimen!

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5