Goed idee om elkaar over een paar weken weer op te zoeken enne inderdaad bij nieuws: schrijven! Ik vond het echt fijn om tegen jullie aan te kletsen en zal het ook wel beetje missen... Ik gooi ergens anders ook wel een reactie op, maar dat was nooit zo intensief. Laddy Zorra, spannend voor jou. Ik hoop dat het innesteling is, maar bij mij begint het altijd met wat bruin en dan niets en komt het flink door.... Maar wie weet!
he meiden! ik sluit me aan bij jullie, ik ben erg benieuwd naar leuke nieuwtjes natuurlijk! en als dat zo is, zou ik het graag zo snel mogelijk willen weten! Het is jullie allemaal zooo gegund! mijn nod is 1e week van aug.. willen jullie wel ietsiepietsie mee duimen voor me ( heb geen echt gevoel meer, maar u never know he! ) Meiden, fijne vakantie en ik hoop dat we elkaar weer op kunnen zoeken na de zonnige daagjes weg! Liefs !
Vanavond toch rood bloed gezien, dus ik denk toch dat ik verhuis naar volgende maand..... Deze ongi is wel heel anders dan 'normaal', ook de periode ervoor... Maar dat zal er wel bijhoren. Helaas ronde 7 is een feit.
Balen lady Zorra, je'klinkt' er redelijk nuchter onder...is dat ook zo? of heb je ook je off-momenten al gehad? Ronde 7...lijkt mij het geluksgetal! Zelf wacht ik nog op de duivels...morgen zullen ze wel komen..betekent ieg dat ik mooi regelmatig ongi ben, da's ook een goed teken! Zal t nog even laten weten voor definitief zeg maar... En dan....moeten we weer heel lang wachten voor we elkaar weer 'spreken'...eind augustus is mijn NOD dan. Ennuh...laten we niet vergeten dat gertje nog in de race is ...je kunt alleen niet zo erg tegen ons aan kletsen in jouw spannende dagen want dan liggen we op onze luie derrieres aan strand, op de strandbedjes, hangen we op het terras achter roseetjes....maar ik zal dan aan je denken Succes meid! Lieve groet Koosje
Ja, tuurlijk word ik er weleens moedeloos van, maar je maakt het jezelf zo moeilijk dan.... Ik weet dat ik een vrij regelmatige cyclus heb die ook niet eindeloos lang duurt, dus............ We zijn nu 5 maanden bezig en ik zit in ronde 7, dus als je het zo bekijkt is 5 maanden natuurlijk nog niet heel lang. Zie nu ook dat alles een beetje veranderd. Heb deze maand voor het eerst vruchtbaar slijm gezien en moet zeggen dat ik me nu ook anders voel en een andere ongi heb dan normaal. Als ik over 3 maanden 31 word en ik nog niet zwanger ben, dan ga ik eens met de HA praten, tot die tijd houden we de moet er in!
Je hebt gelijk: je bent hartstikke goed bezig en er zijn nog alle kansen maar dat hoeft teleurstelling niet uit te sluiten toch? Wel fijn dat je je er zo overheen kunt zetten! Het is idd een geluk dat we neit een eindeloze cyclus hebben...gaat dan weer lekker snel voorbij ja! Hoop voor je dat het snel raak is! Tot snel meiden. Koosje
haha, Koosje dankjewel! Ik laat het je weten hoor En ik zal dan ook zeker aan jullie denken, aangezien jullie toch wel weten dat de meeste vrouwen zwanger worden in hun vakantie Zal wel door de rosé, cocktails, zon , zand en zee komen haha, meiden SUCCES ! Liefs!
Duidelijk antwoord, ik heb nl precies hetzelfde als de topic schrijfster, als het niet raak is deze ronde ga ik het zeker zo doen! Was al bang idd dat ik geen ei had zeg
HoiHoi, Ik ben nog steeds niet uit mijn dip . Ik ben er chagerijnig van zég. Vandaag nauwelijks meer bloed te zien. Ook raar ^!@#$$#^#%*($#%. Normaal ben ik dikke 5 dagen ongesteld. Wie weet komt er nog meer. @ Lady Zorra; balen zég. Jij zult je ook wel rot voelen. Ik had goede hoop voor je. Maar ondanks dat ..... ook jij weer ongi. 7 is inderdaad een geluksgetal, dus wie weet! @ Koosje; niet eerder negatief zijn voordat je bloed hebt gezien hé! Het kan allemaal nog best....... Ik duim nog steeds voor je... We keep in touch, Liefs Sandra
Hey girl, Klote dat je nog steeds chagerijnig bent...t is ook niet eerlijk! Ik bedoel: alle symptomen waren er....vond het wel leuk dat gertje nog eens meldde dat er veeeeeeel kindjes worden gemaakt in de vakantie...laten zowel jij, als Guusje, als ik nu net op vakantie gaan......dat kan geen toeval zijn Ik heb het nu DRUK op het werk...maar ben blij dat er toch nog even gemaild wordt...gezellig dat we nog even in touch blijven, moeten toch een beetje afkicken! Ik laat het jullie weten wanneer er nieuws is van mijn kant....lees 'als de duivels er zijn'...die gedachte geeft mij nu gek genoeg rust, dan is dat maar duidelijk en daar ben ik ook al een beetje aan gewend en ben ik al verdrietig over geweest. Hoop wel dat het komt, wil dan door...... Belde gisteren een collegaatje van haar vakantieadresje in Zuid-Frankrijk (gaan wij ook heen) dat zij in de regen zat......dat zul je meemaken....IK WIL ZON en wel 3 weken lang! Nu moet ik ff verder ladies...hoest met Gertje? Lieve groet, Koosje
Net het eerste beetje bruinverlies..... zit er aan te komen.....precies op tijd dus, da's een voordeel. Wel altijd ff slikken toch weer, maand voorbij! Die biologische klok tikt ook zo hard als je 38 bent Gelukkig begint met het einde van de ronde ook meteen weer de volgende ronde [-o< We gaan ons best doen in de tent op de camping...zien of de buren ons na 4 dagen nog willen kennen Liefs, Koosje
He Koosje! nou... op de vraag hoest met Gertje kan ik je het volgende antwoorden; kweet het niet meer , wheeelp! Wat ik laatste keer al zei, de vage klachten zijn weg. Alleen het volle gevoel in de buik is er nog..En de extreme moeheid kwam vandaag bij het sporten ook weer opduiken. (ik kon zowat slapen op de toestellen :S) Maar ik loop ook altijd ruim een half uur hard, maar dat lukte niet, had ook last van pijnlijke borsten nadien en steken in mijn buik - ook nadien.. HMMM... Ik weet niet wat dat betekent, laten we er verder ook maar geen aandacht aan besteden nietwaar.. Ow ow ow! vandaag ook het liefste meisje van een paar weekkies in mijn armen gehad! Het dochtertje van vrienden!GEWELDIG! wel bar eng hoor.. En, we zijn ook overstag gegaan, mijn vriend wou het hen zoooo graag vertellen..dus we hebben haar verteld dat wij ook al 11 rondes bezig zijn.. raar hoor, om het zo out in the open te brengen.. Ik hoop dat ik daarmee mijn geluk niet ga jinxen! Wel raar hoor! Maar nu ik dat roze wolkje weer in mijn armen heb gehad, heb ik wel zoiets van- 'het is zo'n wondertje en je mag van geluk spreken dat zoiets je mag overkomen- en daarvoor mag je echt wel een aantal maanden in spanning zitten! It's worth it! ' Echt! haha, dus .. hmm Koosje - volgens mij gaat het met Gertje wel goed (komen) En wat ik gezegd heb over vakanties- het is waar, dus meiden..... @ superangel; ik hoop dat het mooie weer van aankomende dagen je toch een beetje uit je dip kan trekken meid.. Hang in there! We komen er zeker wel ! En genoeg steun hierzo! @ LadyZorra; Als je je kunt berusten in het feit dat je nog 3 maanden zelf kunt klussen en nadien ( Als het dan nog niet gelukt is ) naar de HA gaat, ben ik er heilig van overtuigd dat het dan voor die tijd gaat lukken! 2 koppels in mijn omgeving hadden een soortgelijke doelstelling en beiden werden zwanger voor ze naar de HA toe hoefden te gaan Houd moed meid ! komt helemaal goed! Meiden, op naar het mooie weer! Misschien worden onze humeurtjes dan ook wel beter ! En ook voor de mensen die naar France gaan (Koosje ) - Gertjes zonnedans doet wonderen ! Knuf
Start maar vast met dansen Gertje ..als er daar regen is word ik dol...en dat zou de camping niet willen. Moeilijk voor jou hoor...wat het zal worden...op welke dag zit je nu? Maak nu toch eens een banner aan Ja, t kan alle kantn opgaan, zoalng het goed voelt is het ook wel lekker er goed in mee te gaan, in de vrolijkheid van dat het raak kan zijn. De teleurstelling mocht het niet zo zijn, kom je ook wel weer te boven...maar de hoop is erg prettig! Ik hoop het echt voor je! Je zegt trouwens precies de goede dingen gertje...ik ga op vakantie (de kansen op kindje maken stijgen..) EN ook wij gaan in oktober/novembr terug naar de arts/gynaecoloog om als we dan nog niet zwanger zijn een plan van aanpak te bespreken (kans om dan juist zwanger te zijn voor die tijd is groot...)....nou, dat gaat in de komende maanden helemaal goed komen! Voor november zwanger! Zei ze dapper....dat duurt nog zo lang.... ](*,) Sandra, alweer wat opgeknapt? En waar is Guusje? Is ze al op vakantie of ff vakantie van ons? (kan ik mij niet voorstellen... ) of vakantie van de site? Lieve groet, Koosje
Hey meiden, ik ben er nog hoor! Ik had gister geen tijd om te kijken (en op mijn werk klik ik deze site maar niet aan...) en dan blijk ik toch weer vanalles te missen! Sandra, het is ook shit. Elke keer weer die hoop, lichamelijke verschijnselen, wachten, wachten en dan toch weer ongi... Maar echt, jou tijd komt en nu is het vakantie, dus kan alleen maar voordelig zijn. En we lopen nog gelijk, want mijn ongi duurde ook veel korter dan normaal...,. Zaterdag ongi, zondag ook en maandag was het alleen nog beetje bruin.... Snap het ook niet hoor! Koosje, balen dat je ongi bent geworden, maar je was er al een beetje op voorbereid en wel lekker op tijd! Nu ronde, nieuwe kansen! En ik weet zeker dat het mooi weer wordt in Frankrijk en denk maar zo, een dagje minder weer, lekker klussen in het tentje, ha, ha,... Nee, hoor komt vast goed, hier wordt het weer beter, daar ook! Lady Zorro, ook balen maar goed dat je de moed erin houdt! Gertje, voor jou wordt het spannend! Ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent! En dat je verschijnselen houdt, alleen maar positief zou ik zeggen! Laat je het even weten? Ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt, eigenlijk vanaf het weekend en ga er weer voor! Ik hoop dat vakantie ons goed doet en hoop echt dat het ons allemaal geluk brengt!
Hoi dames, Ik heb mezelf even 'bijgelezen'... @Koosje; je gevoel toch uitgekomen.. Je dacht het al dat je ongi zou worden... toch flink balen. Ook ík hoop dat het in jouw vakantie gaat lukken. Dat zou mooi zijn. Mijn zus heeft haar kindje ook in een tent in Frankrijk gemaakt haha. @Gertje; toch nog iemand met hoop voor deze ronde! Al onze duimen, duimen nu voor jou! Ik hoop het zoooooooo voor je! @ iedereen; Hier gaat het weer wat beter . Gister naar Scheveningen geweest. Lekker op het terras gezeten. Lekkere rosétjes gedronken en lekkere dingen gegeten. Toen naar Tarzan. WaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauW! Wat een supergave musical is dat toch. We waren echt super onder de indruk. Toch wel de mooiste die ik ooit gezien heb. Een echte aanrader dames... En het zonnetje is er..... bij jullie ook? Liefs Sandra
Ja, volop zon hier, lekker!...ongi nog niet doorgekomen, wel wat bruin/rood afscheiding zo nu en dan...mijn banner blijft dus nog even staan Maar t is wachten op de grote zee We hebben gisteren een camping uitgezocht, heb zo'n zin in vakantie! Dat kind dat gaat een Franse naam krijgen...hmm...ff over nadenken! meiden heel veel (klus)geluk in de vakantie! JOEPIE! Hoor net dat ik mijn huis heb verhuurd...makelaar heeft een huurder gevonden, dus geen dubbele kosten meer voor mijn vriend en mijzelf....gouden tijden gaan we tegemoet, ik voel het Liefs, Koosje
haha, zo hoor ik toch nog allemaal positiviteit hiero! WOEHOEEEEIII! En haha, JA JA JA, de zon is ook hier stralend aan het stralen! knuffie!