negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    hoihoi,

Ik wil graag wat advies van jullie. Zoals jullie weten gaan wij a.s. zaterdag op vakantie... dus ik wil nog graag wat info inwinnen.

*Is het de bedoeling dat je het gemiddelde van alle cyclussen neemt en daar dan vanuit gaat voor je NOD?

*Wanneer kan ik het beste beginnen met de ovu-testen...? Ik heb twee sets van 7 testen gekocht! Omdat het de vorige keer een week langer duurde dan vewacht...

*Zou dat.. op het randje fietsen echt helpen? Gaan jullie het proberen?

*Zou het beter zijn om te wachten met klussen tot en met positieve ovutest of toch gewoon om de dag vanaf circa a.s. zaterdag?

*Hoe gaan jullie met de alcohol om? Drinken jullie alle twee niet. Alle twee wel. Jij niet, man wel. Of andersom?

Heel wat vraagjes...........ben benieuwd hoe jullie hier mee om gaan.

Liefs Sandra

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ha Sandra,
    Slim van je..nog ff snel wat vraagjes...
    Ik weet niet wat er met op het randje fiesten bedoeld wordt...kan je dat ff uitleggen, misschien hebben wij er ook wat aan ;)

Verder..
    Wat moeilijk als je cyclus heel onregelmatig is....wanneer dan testen en zo...ik zou het zo ruim mogelijk nemen...dus uitgaan van je kortste cyclus en dan starten met testen...als je puf hebt ook al met klussen maar dat kan dan wel errug lang duren, zouden wij niet volhouden hahahahaha
    Ik zou als het streepje iets dikker begint te worden, maar natuurlijk nog niet net zo dik als de controlestreep, beginnen met klussen om de dag.
    Lady Zoora zei uitgaan van je langste cyclus...maar dan loop je toch juist de kans dat je een eisprong mist? Stel je hebt een langste cyclus van 40 dagen, korste van 24 dagen..als je uitgaat van de langste dan zou je rond 26 dagen eisprong hebben en ga je rond dag 18 of zo beginnen met testen. Stel dat je dan net de 24 dagen cylcus te pakken hebt, dan ben je dus te laat!

Ennuh dat drinken....mijn vriend en ik drinken wel lekkere drankjes (en zeker op vakantie!) tot aan mijn ei. Daarna doe ik het wat rustiger aan en als ik het gevoel heb dat het raak zou kunnen zijn drink ik niet meer. Klinkt net alsof ik liters alcohol drink :)

Ik denk als ik hierover nadenk (alcohol wel/niet) altijd aan het stukje uit het boekje van Kluun (kom ik weer :rolleyes: ) dat hij heel grappig schreef dat zij al ruim een half jaar aan het proberen waren, steeds weer niet raak, dat ze er rekening mee hielden qua eten en alcohol, en dat juist toen zij beiden er compleet tabak van hadden en een avond goed aangeschoten werden in de kroeg, zij de geweldigste seks hadden die ze in tijden hadden gehad en dat zij toen werd bevrucht......dussss....alle remmen los! :D

Ik ben idd mega ongi geworden....pijn in m'n rug en buik, pfff.....was er niet meer sip van, mijn vriend nog wel even...die kan echt denken (voelt het natuurlijk ook niet) dat zolang er geen bloed is er nog hoop gloort.
    Heb het nu zo druk dat ik ook weinig gelegenheid heb er bij stil te staan.

Liefs,
    Koosje

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Wat staat dat sip zo'n nieuwe cyclusbanner....zo bij dag 1!

Koosje[/b]

5. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Maarrrrr morgen staat ie op dag 2, en volgende week op dag 7 ;)

*knuf* :)

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    :) :) Da's waar......ziet er al weer heel anders uit!
    Koosje

7. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Koosje,

Het gaat bij jou vast daar in Frankrijk gebeuren. Ik weet het zeker!

Wij hebben al onze hoogtepunten op een eiland beleefd. Dus wie weet, komt het ook bij ons deze vakantie goed!
    (Elkaar ontmoet op Aruba, aanzoek op Bonaire, honeymoon Dominicaanse Rep. enzv. hihi)

Liefs Sandra

8. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey Sandra,

Randje fietsen....heb het eens nagelezen....dat is dat je man klaarkomt en jij daarna maar dan vlak voordat je zelf klaarkomt stoppen...en dan weer...en weer. Hoe vaak moet je dat dan doen? Zou dat met de aanzuigende werking te maken hebben? hahaha...well grappig..

Is best lastig lijkt mij, ik kom al niet snel klaar :) en ben meestal al blij ALS ik kom...moet ik het nog uitstellen ook, lijkt mij nog al wat! Maar het proberen waard. Wat vind jij er van?

En de anderen?

Liefs,
    Kooje

9. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    He meiden,
    Volgens mij heeft het met het samentrekken van je baarmoederspieren ofzo te maken en dat de zaadjes dan naar boven worden bewogen. Maar inderdaad vind ik het voor 'de daad' toch leuker en handiger dan daarna...

Sandra, ik kan me helemaal aansluiten bij de antwoorden van Koosje. Toch maar op tijd beginnen met ovutesten en dan ook beginnen met klussen om de dag. En die wijntjes, lekker drinken hoor, zeker voor je positieve ovutest. Een wijntje zo nu en dan maakt ook niet uit. Je kunt er na je pos. ovutest een beetje opletten voor de zekerheid. Lekker joh dat je bijna op vakantie gaat en het wordt het echt heeeerlijk weer! Ga er lekker van genieten en de vakantie-mood doet vast goed.

Balen van je ongi Koosje, maar wij gaan voor Frankrijk over twee weken, toch?!

10. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    hoihoi,

Nee, dat randje fietsen lijkt mij ook niet wat... al heb ik er wel veel positiefs over gelezen!
    Ik ben al lang blij als om de dag klussen lukt, laat staan dat er óók nog bij, haha.

Sandra

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ga het toch eens proberen op het randje te fietsen in de tent op de Franse camping hahaha....al moet ik er nu op dit moment niet aan denken, ben moe :(
    Vandaag de laatste dag werken, nog veel dingen afronden maar dan KLAAR!

Ladies....hasta la vista...tot in de pruimentijd!

12. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    HOi allemaal,

Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie toe! Ik zoek dit forum wel weer op na de vakantie! Maar dan zijn jullie nog weg........
    We spreken elkaar wel weer!

Geniet van alles,

Liefs Sandra

13. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Ik had ook de ovu-testen van matcare en heb deze gewoon met ochtendurine gebruikt. Dit was geen probleem; heb ik gecheckt met mijn temp curve!
    Misschien een overbodige vraag, maar wachten jullie lang genoeg op de uitslag? Mijn vriendin wachtte maar 5 min en gooide ze dan weg, ze dacht dat dit net zo snel ging als een zw. test. Dit is dus niet zo! Volgens mij moet je ongeveer 10 min wachten voordat de uitslag definitief is.
    Veel succes!

14. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    En dames....... al terug van vakantie? Vast niet! :(

Ik heb afgelopen donderdag een positieve ovutest gehad! Dus wij zitten weer op de wachtbank..

Sandra

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb nog geen positieve gehad.. Hopelijk morgen wel, dan klopt me cyclus. :D
    Ik test het niet met ochtendurine, maar de urine erna als ik moet plassen.. En dan wacht ik 10 tot 15min voor ik het resultaat aflees en dan bewaar ik hem in de kast.

16. Gertje

Gertje Lid

7 mrt 2007
    59
    0
    0
    Overijssel
    :D Ik mag nog Sandra, Wij gaan morgen met de sleurhut weg voor een lekkere dosis zon!
    En, een pos ovulatietest is gunstig toch! zolang je maar genoeg bent uitgerust van vakantie dat je nog mega kan klussen!
    Ben je er wel ff lekker uit geweest van alles dan? ( gewoon ff je 'zorgen' opzij? )

Zelf ben ik nog een beetje ontdaan, want mijn gevoel was toch juist vorige maand.. Ik twijfelde zelf nogal omdat ik erg snel symptomen voelde, maar het is gelukkig echt zo! Jullie dansjes en Fingers crossing hebben echt geholpen! Soo Sweet!
    nu heb ik meer duimpjes en dansjes vrij voor jullie! dus, ga er maar aanstaan Sandra en de rest van de meiden!

Hele dikke knuffel!

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Als je vorige cyclus een eisprong hebt gehad.. Krijg je em dan automatisch weer de cyclussen erna?
    Of kan dat ook nog es verschillen per cyclus of je wel of geen eisprong krijgt?
    Want ik ben al vanaf dag 8 aan het testen, maar nog steeds niet positief. :(

18. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hé Gertje,

Ons duimwerk heeft geholpen!
    Super zég, gefeliciteerd, ik ben erg blij voor je :) :D . Echt gaaf!

Wij hebben goed geklust, dus nu alleen maar afwachten.

Liefs Sandra

Ps: hele fijne vakantie!

19. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi missy zuilen,

volgens mij kan dat wel verschillen per cyclus. Ik heb pas heel laat in de cyclus mijn eisprong op dag 18! Dat was de vorige keer ook zo...
    Dus wie weet is hij bij jou ook laat... dat kan!

Liefs Sandra

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik begin wel al meer te voelen, dus denk tochwel dat me ei eraan zit te komen. Alleen dus dagje later of 2..
    Zal morgen es wat later testen, kijken of het wat uitmaakt als er meer uur tussenzit.

Deel Deze Pagina