Ben je gek....je bent geen zeur hoor.....je wilt gewoon echt heel graag een kindje en dan is elke maand te lang, of je nou een jaar of 4 maanden bezig bent of hoe lang dan ook. T is wel zo dat je moet oppassen dat je niet gaat denken dat het niet gaat lukken of zo....dan relativeert de tijd dat je bezig bent en/of je leeftijd wel erg vind ik. Morgen weer afleiding van hetw erken, ook niet slecht. Uithuilen is het enige dat je kunt doen.....zakdoeken bij de hand...tissues, schouders op op uit te huilen (of niet)....ik leef met je mee. Liefs, Koosje
Hmmm.....net eerste bruine afscheiding gehad ...ongi zit er aan te komen. Met elke dag dat het langer uitblijft komt toch de hoop een ietsiepietsie op maar nu dus duidelijkheid. Er is nog geen echt bloedverlies maar dat laat nu niet meer lang op zich wachten. Op naar ronde 14 .......gelukkig lukt het goed de moed er in te houden, het went ook dat het niet is gelukt. En ik houd mij nu maar even vast aan het pendel. We gaan gewoon door he meiden? Ben wel blij dat er nog wat meiden van dit onderwerp over zijn die nog niet zwanger zijn...al is dat natuurlijk ook jammer We gaan elkaar gewoon weer steunen! @Gertje, jemig wat een ramp op vakantie zeg...gelukkig is alles goed en wat fijn dat je zwangerschap nog goed is. Vreselijk dat bloedverlies als je net zwanger bent, maakt zo onzeker. Het moet een fantastisch moment zijn als je het hartje voor de eerste keer hoort kloppen, volgens mij is het dan ook zo dat de kans op een miskraam dan nog maar 2% is! Tot snel! Lieve groet, Koosje
Hoihoi, @Koosje; balen zég! Ik weet wat je voelt... maar ook weer niet... Ronde 14! Pffffffff. Wel precies op tijd ongi hé... dat is dan wel weer prettig, dat je regelmatig bent. Zoals je al schreef, nu al je hoop op die pendel. Wie weet! Ik lees heel vaak dat ze het goed hebben! Vanavond zijn de rosé, zakken chips, chocola en noem maar op voor jou! Ik heb nog een keer wat van dat rozige slijm gehad, daarna nog niet weer. Best vreemd omdat het gister al eind van de middag begon. Ik heb zoiets van; laat het dan ook maar gewoon goed ongi zijn als we dan toch niet zwanger zijn. Maar goed, dat hebben we niet in de hand hé. Zal vanavond of vannacht wel komen. Ik denk dat Guusje nog op vakantie is! Sandra
KAN ook nog zo zijn dat .....of niet..............misschien moet ik dit niet zeggen....maar zolang het nog niet is doorgebroken....... Mijn bruinverlies is ook weer even gestopt, mar alles voelt alsof ik echt ongi ga worden....lage rugpijn en zo....laat die rode zee maar komen ja, net wat je zegt..... Heb jij nog niets gehoord van Daantje? Misschien omdat j volgens haar pendel al zwanger bent......dat zou wat zijn....pompidompidom..... Ben benieuwd...anders met vereende krachten de volgende ronde! Lieve groet, Koosje PS Is trouwens ronde 13.....kijk, dat is toch ff heel wat anders..hahaha
Ha Koosje, Nee, nog niets gehoord van Daantje... Afwachten maar. Ze zal wel 'gek' worden van al die aanvragen voor pendelen, haha. Geduld maar weer. Nog steeds geen bloed...... RAAR. Maar goed, vandaag is officieel mijn NOD, dus kan de hele dag nog. Ik trek nog geen positieve conclusies, was er net aan gewend dat ik opging voor de volgende ronde. Straks kan ik weer opnieuw beginnen, haha. Ronde 13, dat klinkt positiever, haha. We wachten af....... Ik moet weg...werken...... Vandaag introductiekamp met mijn nieuwe mentorklas, spannend! We keep in touch, Sandra
Wat spaaaannend! Latenw e maar uitgaan van de volgende ronde....maar hoop stiekum nog een beetje voor jou van niet! Zou het, gek genoeg, ook jammer vinden als je zwanger bent want dan zullen we niet meer zoveel kletsen....egoistisch he? Dat zeg ik alleen omdat ik weet dat je wel weet dat ik het je enorm zou gunnen en dan ook superblij voor je zal zijn! Bij mij nu echte bloed...op naar volgende ronde! Heb wel weer moed, al voel ik me slap en niet lekker in mijn vel door al die gierende hormonen...ben ieg blij dat mijn lijf het zo lekker regelmatig doet! Ben nu op werk, heb mijzelf voorgenomen vanavond pas weer op forum te kijken...zien of dat lukt @Gertje Hoest bij jou? Heb je al een buikje? Lieve groet, Koosje
@ koosje; haha, neehj niet echt! wat lief dat je dat vraagt ! Heb wel een lichte bolling, maar dat schijnt (heel charmant; ) je darmen te zijn die omhoog gedrukt worden! Ik hoorde van mijn mam, dat zij pas na 5maanden iets van mij kon zien! jeeetje, dat duurt wel lang! Kheb wel ietwat van een dilemma, gezien mijn 1e vroege echo weten wij dus dat ie er echt zit, ons garnaaltje... Maar ik zit nu dus pas in de 6e week. Zouden jullie iedereen op de hoogte stellen? ook met het oog op dat ongeluk? Ik weet het zelf nl niet! (belangrijke mensen voor ons weten het al wel.. het zal dan gaan om kennissen enz..) THANKS! En.. ik dans nog steeds mijn dansje voor jullie ! X
Hoi dames, Ik ben net thuis uit het werk.....Pfffffffffff. Wat een dag! Vandaag weer 1x iets rozig slijm, verder niets. Raar hoor. Vandaag is dus wel mijn NOD. Afwachten maar weer. Gertje: Ik zou het denk ik wel vertellen. Als het niet goed mocht gaan hoort iedereen het ook wel. Ik zou het wel vertellen. Leuk lijkt me dat! Sandra
Hoi, Ben op het werk, wilde toch even melden dat ik vannacht ongi ben geworden, had het wel verwacht... Sandra
Lieve Nimo, He wat klote! Vind het echt jammer voor je, gelukkig was je al wat voorbereid. We gaan gewoon weer de volgende ronde in....lopen we redelijk gelijk, al is mijn cyclus wat korter. Kop op, op naar de liefste poppetjes van de hele wereld: onze beebjes! Lfs, Koosje
Dat is gewoon te %&^$^$ zeg! meis, wat rot! (understatement! ) Khoop dat je deze dagen een beetje doorkomt meis! Kwou dat ik wat voor je kon doen! ..... Liefs! en een mega dikke knuffel !
Hoi Gertje en Koosje, Bedankt voor jullie medeleven. Ik baal er ook van. Waar ik nog het meest van baal is dat je zo voor de gek wordt gehouden door je lichaam. Waarom niet gewoon gelijk ongesteld worden?~! Doordat dit niet zo was kwam ik aan het twijfelen. Op naar ronde 4! Misschien dan onze tijd Koosje! (al zie ik nu alweer op tegen het klussen om de dag...., ook weet ik niet of ik weer ovu-testen ga doen...) Liefs Sandra
Hey lieve Nimo, Ja, klote...weer dat gedoe rondom dat verplichte klussen....maar gelukkig is het maar een paar dagen, wij maken er tegenwoordig maar een grote grap van, dat helpt wel... Ik doe ook geen ovutesten meer...wij klussen gewoon op dag 8, 10 en 12. De laatste maanden is het zo regelmatig. Misschien dat ik nog wel ga temperaturen vanaf het moment dat ongi voorbij is....ff zien of ik dat kan opbrengen. Kan ook best zijn dat ik toch de zenuwen krijg tegen de tijd van het ei dat we het missen, maar de afgelopen maand is het mij heel goed bevallen zonder testen of tempen. Hebben jullie ook zo'n moeite met opstarten na de vakantie? Had mij stiekum ook erg verheugd op terug van vakantie en zwanger zijn...ach, voor we het weten is het alweer de volgende eisprong. Nu ga ik ff relaxen, heb net weer hard gelopen, loop de Dam-tot-Damloop eind september... Koosje
hoihoi, @ Koosje; ik vind het lastig met dat klusgebeuren omdat ik steeds heel laat positieve ovu-testen heb. Vaak pas op dag 18. Dus dat duurt nog even. Wij doen het twee weken lang om de dag... Althans vorige maand. Ik vraag me af of het zaad dan wel goed is en opnieuw aangemaakt. Lastige dingen... Ik vind het idd een verplicht gebeuren, ik kan er op zich ook wel een lolletje van maken behalve als ik moe ben. En dat zal nu toch wel meer komen dan in de tijd toen ik vrij was. Ik ben hartstikke druk met mijn werk en studeer daarnaast ook nog in de avonduren. We zien het.... En ja ook hier valt het werken even zwaar. Geen zin! Het komt volgens mij ook wel doordat je alle hoop steeds vestigd op zwangerschap. En als het dan niet is gelukt valt het even vies tegen... Het zwanger worden is het LEUKE in het leven waar je naar uit kijkt. De rest lijkt daar dan een beetje bij in het niet(s) te vallen... Tenminste...als ik voor mezelf spreek. Vandaag kwam er een leerling bij me; 8 weken zwanger!? Ze weet niet of ze het wil houden. Oneerlijk in deze wereld, toch? Groetjes Sandra
@Nimo Twee weken lang om de dag....pffff....zou ik best zwaar vinden, heb geloof ik dan toch niet zo'n groot libido Volgens mij is het zaad prima als je om de dag klust, elke dag wordt wel afgeraden, maar zelfs daar verschillen de meningen over. Kun je niet toch ovutesten, starten op dag 14, bij oplopend streepje ieg om de dag klussen tot twee dagen erna en de rest iets minder? Ik heb voor mijzelf altijd het idee dat het het beste werkt als we op de avond dat ik 's-ochtends positief test ieg klussen en de dagen erom heen om de dag dat het dan goed moet zitten....en dan is t 20% geluk hebben. T is ook heel wat: zo intensief met iets dat je wilt bezig zijn En werken En studeren ernaast....dat beseffen mensen die niet bezig zijn om zwanger te worden echt niet. Ik heb meestal op de dag dat ik weet dat ik niet zwanger ben dan staat alles in het teken van balen dat niet zwanger, dat duurt nog eventjes erna en dan kan ik het ook wel loslaten...wat ik al zei, het went echt een beetje dat het niet snel lukt. Bedenk je goed....je hebt nog heeeeel veel tijd en je hebt eisprongen en je man is gezond n doet niet al te gekken dingen.....IDEALE OMSTANDIGHEDEN! Wil niet zeggen dat je niet mag balen tegen ons hoor Vanavond gaan we naar Youp van t Hek, jullie horen t! Groet, Koosje
Haai, Ik denk inderdaad Koosje, dat ik jouw advies maar ga opvolgen. Toch die ovutesten en dan 'gericht' klussen. Dat scheelt een hoop. Want ik ben vaak ook niet in de mood...! Komt door iets uit het verleden waardoor ik niet zo sekslustig ben, laten we maar zeggen. Daar heb ik wel eerst een paar rosétjes voor nodig. Maar je begrijpt; dat kan niet elke dag, zeker niet als je de volgende dag moet werken, haha. Je hebt een leuk vooruitzicht voor vanaaf, leuk hoor! Ik ben ook wel over mijn dip heen hoor. Ik ben er geloof ik veels te veel mee bezig. Zit ook veels te veel op deze site te neuzen. Maar goed, dat doen wel meer meiden en die worden ook gewoon zwanger, dus waarom wij niet... haha Wij zitten trouwens te bedenken om met Kerst naar de Caribean te gaan. Weer wat leuks om over te dromen, haha. Tot schrijfs, En heel erg bedankt voor jullie bemoedigende woorden, jullie zijn TOP Sandra
Ja, die Guus...daar hebben we onze hoop voor deze ronde nog op gezet! nog even afwachten! Youp van t Hek was leuk! Heel grappig zo'n man in het echt te zien, niet al te grote schouwburg dus was allemaal best dichtbij, super! Ik vind het zo knap dat iemand zo rap en zo goed improviserend kan inspelen op situaties....ook het einde van de show was super, heel verrassend! Ja, als je de kans ziet dan zou je naar deze show moeten gaan, de Schreeuwstorm heet het. Hij speelt nog in heel veel plaatsen, dus google maar eens. Wij zijn ondertussen aan het aftellen tot we weer mogen proberen een allerliefst frummeltje van onszelf te maken. Ben zo goed als ongi af dus het feest kan weer beginnen! Manlief gaat bovendien as maandag stoppen met roken....eerder dan dat wij een aantal keren hebben geprobeerd met fris zaad (haha) wil ik niet opnieuw naar de gyn in november dus toch maar iets druk gezet. Vind ik wel moeilijk....t is een rottige gewoonte en dat is moeilijk af te leren, maar we willen wel een kindje...ach, hierover zijn al zoveel woorden gevallen, bij ons en bij andere stellen....maar ook voor zijn gezondheid, en dus ook mijn leven, is het zoveel beter. Met een vriend gaat hij nu sporten dus wellicht dat het goed gaat komen met een verandering van leefstijl.... Dan te bedenken dat ik vroeger op dit punt veeeeeel fanatieker was: het was allemaal BELACHELIJK als een man niet zou stoppen met roken als je kinderen wilt....Nu vind ik dat nog steeds wel maar het is allemaal milder geworden door de liefde......had ik nooit gedacht. Zijn jullie nog aan het sporten? Lfs, Koosje