negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha,

Fijn dat het leuk was gister. Lijkt me idd ook wel leuk, ik zal eens rondneuzen op het Internet.
    Over het roken... Ik ben soms zelfs zo erg dat ik niet wil dat mijn man drinkt in de vruchtbare periode rondom eisprong! haha. Maar ik begrijp je wel heel goed. Ik hoop dat jullie voor het bezoek aan de gyn. gewoon zwanger zijn :D . Dat zou mooi zijn!

Ja jullie mogen al bijna weer aan de klus. Wel fijn dat jouw cyclus niet zo lang is. Ik vind 31 dagen behoorlijk lang, gaat steeds een hele tijd overheen.

Mijn sportactiviteiten staan momenteel op een heel laag pitje. Werk/studie/sociale bezigheden...

Groetjes Sandra

2. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Vanaaf lekker rosé'tjes gedronken en carpaccio gegeten. Elk nadeel heeft zijn voordeel... ;) haha

En wat hebben jullie gedaan?

Waar blijf Guusje toch?

Sandra

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    :D Die roseetjes zijn absoluut een voordeel....en lekker rauw vlees.....eet er maar veel van, voor je het weet ben je zwanger en dan kunnen die zalige dingen niet meer!
    Ja, Guusje....die kan nog geen afscheid nemen van de vakantie blijkbaar....laat d'r eens opschieten...ben benieuwd of het raak was voor haar deze maand!

Gisteravond hebben mijn vent en ik lekker op de bank gelegen na de middag geshopt te hebben, leuke dingen gekocht voor in huis.

Vanochtend heb ik 12 km hardgelopen met een clubje uit Utrecht....ben er nog een beetje misselijk van, te weinig gedronken denk ik....geeft mij 'het recht' lekker op de bank een boek te lezen terwijl manlief op zolder aan het klussen is....'normaal' klussen dan! :) :)

Ben zo in de eerste 2 weken van mijn cyclus eigenlijk helemaal niet bezig met zwanger raken ja/nee.....eigenlijk best rustig.....

Hoest bij jou Sandra? En bij Lady Zorra? En Gertje?

Koosje

4. Gertje

Gertje Lid

7 mrt 2007
    59
    0
    0
    Overijssel
    Koosje!
    Lekker man, ff hardlopen! ZALIG! Alleen rot dat je te weinig gedronken hebt.. Ik vind het drinken onder het buiten lopen ook moeilijk, op de loopband in de sportschool no problemo!

En, wrijf het er maar ff lekker in, al jullie lekkernijen!;) ik lust niet eens koffie en thee meer! rare gewaarwording,hoor!

Mijn dansjes hebben dus geen vruchten afgeworpen, dat vind ik erg jammer! :(
    Ik blijf wel steeds checken totdat jullie allemaal een garnaaltje in jullie buik hebben groeien! vind het hier ook veel te gezellig!

Ow, we hebben het trouwens ook bekend gemaakt, door jullie durfde ik het ook gelukkig aan! - alleen maar positieve reacties, pffff! Nog steeds raar hoor, om zoiets te vertellen, aangezien je zelf het besef nog niet eens hebt!

Meiden, fijne zondag!
    Liefs
    X

5. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Nee, deze tijd ben ik ook niet bezig met het zwanger raken. Het lijkt nu ook weer stukken minder erg dat het niet gelukt is. Al hoop ik natuurlijk wel dat het snel raak zal zijn bij ons allemaal.

Pff. jij loopt er wat af Koosje. Knap hoor, doe ik je niet na. Mijn conditie staat op een zeer laag pitje. Ik ben voornamelijk aan het werk en daarna aan de studie. Ook mijn sociale leven staat op een vrij laag pitje hierdoor. Best lastig soms. Maar goed, ik moet nog vijf maanden en dan ben ik hopelijk afgestudeerd :D . Dan hangen we de vlag uit hierzo, haha.

Leuke dingen voor je huis, dat is altijd leuk! De boel een beetje opleuken! Ik heb hele mooie nieuwe laarzen gekocht, van wel 200! euro. Errug mooi...

Tot schrijfs,
    Sandra

6. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoest aan het front?

Nog nieuws dames?

Sandra

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey ladies,

Gisteravond niet geklust! ...en het was nog wel richting vruchtbare dagen....maar we kregen woorden in bed en dat kregen we niet op de avond zelf opgelost....tja, dan is het rottig klussen. Zien of het vanavond lukt...baal er wel van, nog meer van de woorden (die we nog steeds moeten uitpraten :( ) dan van het niet klussen. Maar goed, dit is vast iets dat bij anderen ook voorkomt, zeker rond deze dagen en met een net gestopt met roken man......

Anyway, verder nog geen nieuws aan het front. Voel me een beetje sip door dit alles.

Koosje

8. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi Koosje,

Wat balen zég! Ik vind het rot voor je. Er is niets erger dan met een rotgevoel te gaan slapen en dingen niet uit te praten... Wij hadden dat in de tweede ronde. Ik kan er nu om lachen, maar toen niet. Maar ik bleef stellig en we hebben toen niet geklust.

Maar goed! De zaadcelletjes leven lang, dus dat gaat helemaal goed komen bij jou!

Ik hoop dat jullie het snel oplossen.

Liefs Sandra

9. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    ik zit nog steeds te twijfelen of het wel wijs is om het om de dag te doen en dan al zo vroeg te beginnen...
    Ik heb mijn bedenkingen of het sperma dan al wel genoeg zaadcellen heeft. Tegen die tijd dat het écht nodig is, ben je 7 keer klussen verder. Dus....

Ik weet het niet... Ik ga het nog even in een nieuw onderwerp op het forum vragen, wellicht antwoorden er dan nog meer ervaringsdeskundigen.

Groetjes Sandra

Ps: ik zag trouwens dat Guusje een berichtje heeft geschreven op het NOD-forum, dus ze is wel terug!

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Waarom begin je al zo vroeg met klussen 'Nimo'? Als je twijfelt dan begin je toch wat later? De gynaecologen zeggen ieg dat om de dag prima is, sommigen zelfs liefst elke dag maar dat werkt bij ons gewoon niet. 7 keer om de dag en dan nog 1 keer erna, lijkt mij wel een errug grote opgave....maar goed, vraag het meerderen....ik ben ook benieuwd wat anderen zeggen.

Guusje terug en nog niet bij ons gekeken? Wat een afvallige ;) Dan is ze nog niet zwanger...da's jammer.....misschien dat ze evn wat nieuwe meningen wil horen, dat is ook wel voorstelbaar. Nou, ik vind het vertrouwde erg fijn, dus blijf jullie nog wel even mailen :D

Met manlief is het weer goed, ontspannen en fijn gesproken...vanavond klussen is prima....dusssss....nu ga ik stoppen ;) We zitten op dag 9 dus we doen het vandaag en morgen en dan dag 12, meestal is mijn eisprong op dag 12, maar je weet maar nooit. Morgen toch nog maar even testen....kan t niet laten denk ik...

Tot later!

Koosje

11. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha Koosje,

Fijn dat het weer goed is tussen jullie :D. Goed geklust gister, haha ;) ;) ;)

Hier ook alles oké. Vandaag gestart met ovutesten, zodat we gericht kunnen klussen.

verder weinig nieuws, errug druk met werk en studie.

Groetjes Sandra

Hoest met Gertje en Guusje?

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Blijf het toch nog wel lastig vinden met die ovutesten....woensdag, mijn dag 9 heb ik getest...streepje bijna niet zichtbaar, heeeeeeel licht. Gisteren, dag 10, weer getest en een streep die ik net zo dik vond als de controlestreep of net niet. Klussen erom heen is ieg goed....vandaag maar weer even testen, heb nu de Matcare-stripjes besteld maar daarbij mag je echt 4 uur vantevoren niet plassen....dus niets drinken, vind ik echt heel moeilijk, maar gisteren ging het wel zonder water drinken. Nog maar eens zien...

Ben wel lekker aan het sporten, gezond aan het eten en met yoga begonnen...heerlijk en altijd goed voor de ontspanning, dus wellicht ook het bevruchtingsproces :)

Ben ook benieuwd naar het buikje van Gertje en de ovutesten van Guusje....

Koosje

13. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoihoi,

Ja die ovutesten dat is wat. Op zich een hele goede uitvinding... Maar je kunt er ook onzeker van worden. Ik had vorige maand ook een vette streep op de testlijn, maar mijn man en ik konden niet constateren dat ie dikker of duidelijker was dan de controlestreep. Echter zagen we wel héél duidelijk verschil met de dagen daarvoor. Ik denk dat dat komt doordat je 1x per 24 uur test. Wellicht zou hij, als je twaalf uur eerder of later test(te) wel dikker zijn.

Ik heb antwoord van een pendel! Volgens haar duurt het nog even bij mij; januari ! Dat is nog 5 maanden. Ik had me voorbereid op zo'n antwoord en ik vind het eigenlijk ook helemaal niet erg. We zien het wel. Op zich geloof ik er wel in, ik zie bij heel veel dames dat het uit komt. Maar ook bij heel veel niet. Als je nou eens zeker wist dat het in januari ging lukken dan zou ik het PERFECT vinden. Maarja; dat is natuurlijk onzin ;)
    De toekomst zal het uitwijzen!

Ps; ik doe de ovutesten nu om 18.00 uur want anders gaat het me niet lukken met werk/school e.d. Ondanks dat ik Clearblue gebruik probeer ik ook zo lang mogelijk niet te plassen en in die laatste vier uur niet zo heel veel te drinken. Dat gaat me wel lukken denk ik.

Het lijkt wel een privé-forum Koosje. Van jou en mij, hihi :)
    Erg fijn om met een 'bekende' te kunnen praten. Al zou ik het wel gezellig vinden als Gertje, Lady Zorro en Guusje zich weer aansluiten, hihi.

Toedels, ik ga aan de studie, vandaag studeerdag!

Liefs Sandra en ik duim voor je Koosje!

Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim
    Duim-DuiDuim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim-Duim

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik word een beetje niet goed van de ovutesten :(..... ben absoluut mezelf nog niet en heb weinig vertrouwen in m'n lijf, dus kan emotioneel ook niet veel hebben.

Omdat ik een keer een maand m'n ei volkomen heb gemist met 1x per dag ovutesten doe ik het nu 2x per dag (een keer 's ochtends met ochtendurine, en een keer begin v.d. avond na 4 uur niet plassen). Ik gebruik de Clearblue testen.
    Ben nu na de MA begonnen met testen op dag 13. Ik heb normaliter een eisprong rond dag 17 en ga er ook wel vanuit dat het deze keer langer gaat duren. Ik zit nu op dag 25 na de MA.

Ik heb een paar dagen een vaag streepje gehad op de testlijn, lang zo donker niet als de controlelijn. Ik dacht dat m'n ei er heel langzaam misschien aan zat te komen.
    Maar sinds gisteren wordt dat vage streepje testlijn nog lichter :(

15. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi Natas,

Wat is MA? Bedoel je hiermee dat het de vorige keer is misgegaan?
    Want ik lees dat er curretage is gedaan. Jeetje zég, dat is niet niks. Wat ontzettend rot voor je!

Ik heb de eerste keer ook mijn ei gemist. Omdat ik, hoezo naief, er vanuit ging dat ik een cyclus zou hebben van 28 dagen...

Maar goed, blind vertrouwen op die ovutesten is waarschijnlijk toch niet zo'n goed idee in jouw situatie. Heb je daarnaast nog lichamelijke kenmerken voor je eisprong? Inderdaad vervelend dat dat streepje nu dan weer lichter wordt. Ik zou zo 1-2-3 ook geen raad weten.
    Ik begrijp dat het erg frusti is. Ik zit in ronde 4 en vind het soms al frusti, laat staan als je al veel langer bezig bent.
    Ik zou wel proberen om er niet téveel mee bezig te zijn, hoe moeilijk dat ook is.

Sterkte,

Sandra

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja, niet té veel ermee bezig zijn is inderdaad erg moeilijk ;)

Een MA is een Missed Abortion.
    Geen spontane miskraam dus, maar wel hetzelfde resultaat helaas. Bij een MA komen ze er bij een echo achter dat er geen hartaktiviteit is en de groei al eerder is gestopt. Maar de baarmoeder werkt de al eerder overleden vrucht er dus niet uit en moet er vaak gecuretteerd worden. Ik had alle zwangerschapsverschijnselen nog, geen bloedingen of zo, geen idee dat het mis zou kunnen zijn.

Ja, ik heb normaliter ook wat lichamelijke kenmerken voor m'n eisprong. Ik merk het altijd aan m'n afscheiding, en ik check m'n baarmoedermond. Op dit moment gebeurt er helemaal niets op dat vlak.

Frusti is het zeker! :(

17. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Jeetje zég, dat is niet niks. pfff.

Waarschijnlijk moet je lichaam even 'bijkomen' van alles wat er de laatste weken is gebeurd. Het liefst zou je natuurlijk zo snel mogelijk weer zwanger zijn maar ik denk dat het eventjes tijd nodig heeft dan.

Lastige situatie hoor.

Sandra

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Sandra
    Hahaha...ja, het werd een beetje prive-forum....wat meer meningen, niets ten nadele van jou (in tegendeel :D ), zou wel eg leuk zijn!
    Wat goed dat je een uitslag van het pendel hebt...januari....da's al heel snl! Dan ben je ruim een half jaar bezig, dus prima rond het gemiddelde van jouw leeftijd! Wordt het een jongen of meisje?

En zie daar....Natas....heb jou ook gelezen bij 35+ topic.....wat ontzettend klote dat je eisprong er nog niet is....en dat die ovutesten geen uitsluitsel geven....da's wel heel frustrerend. Na, of rondom, het verdriet van de miskraam wil je toch weer verder, de klok tikt ook. Maar ik denk da je nog tijd zat hebt.....ik bedoel...je bent net zwanger geweest, je lichaam werkt goed, zoveel vrouwen worden op latere leeftijd zwanger....jullie droom gaat vast uitkomen. Hoe is je man eronder?

Gister en eergisteren had ik getest met ovutesten van Apothekershuismerk met gisteren dus dikke streep, volgens mij net zo dik als de controle streep dus positief dacht ik. Ik heb getest rond 12.00u 's-middags. Vandaag ging ik met vriendin koffietje doen en had braaf mijn ovutestje meegenomen, 4 uur van te voren niet geplast...ga ik ron 13.00u naar de MC, moest ik zo nodig en zo druk in gesprek dat ik testen vergeten ben :D Kon ik weer 3 tot 4 uur wachten...en nu heb ik getest met Matcare en testte ik een heel licht lijntje...volgens mij is mijn eisprong dus op dag 10 of vandaag geweest, dat zou best kunnen want ik heb regelmatig een cyclus van ofwel 24 of 26 dagen. We hebben dag 9 en 10 geklust dus volgens mij is dat wel goed, voor alle zekerheid vanavond en morgen nog maar even...als het lukt ;)

Soms is het ook wel makkelijker om gewoon om de dag te klussen, ben ik er ieg minder mee bezig...volgende maand maar weer zien :)

Nu ga ik boodschappen doen, tot later.

Koosje

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Sandra
    O zie nu staan dat het een meisje wordt volgens het pendel. Ik zie ook dat je Stienke hebt gevraagd...hoe heb je dat gedaan? Gewoon bij mailbox mailadres Stienke ingevuld? Ik heb dat namelijk geprobeerd maar dat werkte niet.... ik wil nog wel een pendel namelijk ;)

Groet
    Koosje

20. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    He dames,

ik heb deze maand ook ovu testen gedaa. Vanaf dag 11 tot dag 17 maar helaas was er geen een positief! :( Kan het toch zijn dat ik wel een eisprong heb gehad maar dat de test dit niet aangeeft? Mijn vorige cyclus was 28 dagen (toen geen ovu test gedaan) Ben erg bang nu dat ik geen eisprong krijg. Kun je bij een regelmatige cyclus van 28 dagen er van uitgaan dat daar ergens een eisprong in zit?

Sorry dat ik jullie zoveel vragen stel, maar ik word hier gewoon erg onzeker van.

liefs Sharon

Deel Deze Pagina