negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @Joycie : die zaadcel doet er niet zo lang over hoor, de snelle jongens zijn na 10 minuten al waar ze wezen moeten ;)

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Over vruchtbaar slijm : bij mij begint dat ook altijd een paar dagen vóor m'n eisprong.
    Maar nu dus helemaal niet, vandaar dat ik niet zeker weet of de positieve ovulatietest van gisteren wel klopt. En ik heb nog 2 tekenen die niet duiden op een eisprong : m'n baarmoedermond voelt laag en hard aan, en het sperma vloeide gister zo weer uit me (anders in vruchtbare periode kunnen ze beter omhoog zwemmen door open baarmoedermond).

Nah ja, we zien wel....... morgen is het 4 weken na m'n MA, zou wel fijn zijn als ik eindelijk verder kon.
    Ik hou als m'n NOD dus maar de 23ste aan, al geloof ik er niet heilig in.

3. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik bedoelde juist of ze lang genoeg in leven konden blijven tot het moment van de eisprong ;) :)

4. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Toch wel vreemd dat je een positieve test had inderdaad :rolleyes: :( . Volgens mij moet bmm toch echt wel zacht en open voelen. Misschien doortesten? Ik duim voor je dat het snel weer goed komt na je MA. Wat vreselijk moet dat zijn...... :(

5. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    @ Koosje;

Volgens mij heb je ook op precies het goede moment geklust! Dus dat is mooi...

@ Iedereen;
    Nee, inderdaad; het moet geen verplichting worden! Maarja, ik moet eerlijk zeggen, dat is het bij ons wel regelmatig. Ik
    vertrouw dan ook niet 100% op de ovu-testen en ga vanaf vanaaf aan de slag. Alhoewel we vrijdag trouwens spontaan geklust hebben :D , haha. Dat was veel leuker. Leuk muziekje erbij, wijntje...
    Maar toch is het doordeweeks lastig om in de stemming te raken. Je bent dan druk met werk e.d. waardoor je hoofd er lang niet altijd naar staat.

Nou, groetjes en tot mails,

Sandra

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @Joycie : zaadcellen houden het gemiddeld 3 tot 4 dagen vol ;)

Ja, ik vind de positieve ovu test dus ook raar...... of de test is gek of ik ben gek :D
    Maar goed, gistermiddag en vanochtend waren ze dus positief, vanmiddag was ie weer negatief. We gaan vanavond 'voor het geval dat' nog een keertje extra klussen, daarna blijf ik letten op de lichamelijke signalen en ovutest ik 1x per dag door.

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Natas
    Wat fijn die positieve testen! En je klust er op los...meer kun je niet doen....mijn duimen draaien voor je!

@Guusje
    Ja, dat klussen op commando valt niet altijd mee...zeker niet na heel veel maanden....maar t is nog steeds voor het goede doel.

Ik had vanavond, 4 dagen na mijn eisprong, veel witte en ondoorzichtige afscheiding...ik las het nog eens op een site van de Billingsmethode...en daar staat toch echt dat als je 4 dagen na de eisprong wit en ondoorzichtig slijm hebt, dat de eicel dan dood is. Ik heb hier al eens een topic op geopend en moet het mijzelf niet zo moeilijk maken, maar het verontrust mij wel. Ik heb vandaag al een heel moe gevoel en totaal geen fut, treinen reden niet naar Utrecht vanavond.....laat deze dag maar voorbij gaan. Ik raak namelijk een beetje ontmoedigd door dat slijm. Maar goed...ervan uit gaan dat het niet raak is is nu vroeg, maar kan mij ook, na balen, wel weer rust geven....misschien wel de ontspanning die nodig is voor het geval het toch raak is ;) ;)

Ik weet het niet...ik ga naar bed....morgen weer een nieuwe dag met hopenlijk een totaal andere kijk.

Succes meiden, tot snel.

Koosje

8. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    [quote="Koosje
    Ik had vanavond, 4 dagen na mijn eisprong, veel witte en ondoorzichtige afscheiding...ik las het nog eens op een site van de Billingsmethode...en daar staat toch echt dat als je 4 dagen na de eisprong wit en ondoorzichtig slijm hebt, dat de eicel dan dood is. Ik heb hier al eens een topic op geopend en moet het mijzelf niet zo moeilijk maken, maar het verontrust mij wel. Ik heb vandaag al een heel moe gevoel en totaal geen fut, treinen reden niet naar Utrecht vanavond.....laat deze dag maar voorbij gaan. Ik raak namelijk een beetje ontmoedigd door dat slijm. Maar goed...ervan uit gaan dat het niet raak is is nu vroeg, maar kan mij ook, na balen, wel weer rust geven....misschien wel de ontspanning die nodig is voor het geval het toch raak is ;) ;)

Koosje[/quote]

Nog niet opgeven hoor! Je leest hier op het forum genoeg over meiden die juist wel last van slijm hadden en toch zwanger bleken te zijn! Je hebt de juiste dagen geklust, dus dat is in ieder geval positief toch?!

9. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi dames,

@ Koosje: Ik ben het eens met Joycie! Ik weet dat je inderdaad al eerder je vraagtekens hebt gezet bij dit slijm, maar goed. Vier dagen na de eisprong... wat kan er in die tijd al gebeurt zijn?!
    Ik zou nog niet negatief zijn! Alles staat nog open. Maar ik kan begrijpen dat je je vraagtekens erbij hebt.
    Inderdaad balen van die treinen zég!

Hier alles oké. Druk op het werk. Weinig tijd om aan zwanger worden te denken. Gisteravond geklust. Echter vroeg ik mij nog het volgende af: Is het van belang dat de vrouw ook 'klaarkomt' of is dit niet noodzakelijk. Volgens de dingen die ik heb gelezen is het niet noodzakelijk maar bevordert het wel...
    Zorgen jullie altijd dat je beide klaarkomt? (ps: als jullie hier niet op willen antwoorden begrijp ik het ook hoor, :oops:, haha.)
    Aan de andere kant raak je volgens mij het sperma eerder kwijt doordat je je onderlichaam 'spant' als je klaarkomt (of probeert) waarbij door de druk het sperma er eerder uit loopt :confused:

WAT EEN GEDOE! :rolleyes:

Groetjes Sandra

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Sandra
    Beide klaarkomen is niet noodzakelijk hoor om bevrucht te raken, maar dat weet je zelf natuurlijk ook. Volgens randje fietsen zou het erg helpen als je na je man klaarkomt...wij laten ons daar niet door leiden...ik ben al lang blij als het ons, na zoveel maanden, lukt om een paar keer op tijd en op commando te vrijen gedurende de ovudagen...of ik klaar kom en in welke volgorde....vind ik minder belangrijk (al streven we wel graag naar beiden klaarkomen, gewoon om het 'lekker' :D ).

Ja, ik moet mij minder laten leiden door het slijm (wat klinkt dat :confused: )....maar dat lukt niet altijd. Ik wil zo graag weten of het raak is, maar da's vast nix nieuws. Ik probeer maar zoveel mogelijk leuke, fijne dingen te doen en dan te zien hoe het uitpakt...ik weet echt niet meer wat nu voortekenen zijn en wat niet.
    Stiekum houd ik wel steeds de pendel gedachte in mijn hoofd.

Lfs,
    Koosje

11. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Nou meiden, ik had gisterochtend nog een negatieve test, maar gisteravond een knalpositieve, dus heb gisteravond met succes hubbie verleid ;) :D Daarvoor was het zondagavond erg gezellig.... en ik ga vanavond nog een poging wagen...maar of hij dan nog zin heeft? In ieder geval hebben we denk ik de goede momenten te pakken gehad!
    Ik heb trouwens gemerkt dat het bij ons prima werkt als ik niet praat over mijn vruchtbare dagen. Hij telt het zelf nooit zo, ik verleid hem gewoon als het nodig is. Ik moet zeggen dat het dat een stuk leuker (en lekkerder :oops: ;) maakt! Het is dan zeker niet alleen maar "baby making sex".

Maar goed, ik zit dus weer op het wachtbankje........laten we hopen dat mijn pendel uitkomt...

Succes allemaal meiden!

Gr. Joyce

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @Joycie : en nu maar duimen! ;)

@Koosje : ik denk ook niet dat dit slijm na je eisprong iets zegt over wel of geen bevruchting.
    Maar dat je er onzeker van wordt, dat kan ik me wel voorstellen (heb ik nu ook met dat niet-vruchtbare slijm bij mij en wel een posi ovu test). Waarom vraag je het niet aan de vk hier? Ga ik denk ik wel even doen.

@ Sandra : ja, als jij na je man klaarkomt kan dat zijn zwemmertjes wat helpen. De krampjes van jouw baarmoeder helpen ze juist wat omhoog ;)

13. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    hoihoi,

@Joycie; mooi dat je een positieve test had! En nu hopen dat er een paar snelle zwemmers tussen zitten, hihi.

@Koosje; ja jouw pendel zegt november hé! Dat is al zo! Ik weet niet of ik er in geloof. Mijn pendel zegt januari, dat is nog best een eindje weg. Maar goed; als het zo zijn zou ik superblij zijn.
    Je weet het niet hé, of je er in moet geloven ;) .

Hier nog geen nieuws. Ovutest was, zoals verwacht, nog negatief. Ik vind dat het best lang duurt die cyclus (31 dgn), er is echt maar één kans per maand :( .
    We zullen het zien!

Sandra

14. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Heb ik een hele mail geschreven, wordt het berichtje niet geplaatst om vage redenen. Hopen dat het nu wel lukt, maar houd het voor de zekerheid maar kort.

Het is wat he..., moe, hangend op de bank en elkaar dan toch maar weer aankijken, ha, ha! We proberen de lol er maar in te houden, maar uh op zo'n door de weeks avond zit klaarkomen er niet altijd in hoor....

Koosje, geef de moed niet op hoor, volgens mij zegt slijm lang niet alles.

Ik zit ook weer op de wachtbank, spannende dagen weer...!

15. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ladies,

@Sandra
    ja, 31 dagen duren lang he? Tewijl ik vaak genoeg zeg dat de tijd zo snel gaat, duurt wachten op iets dat we graag willen zoooo lang. Maar voor je het weet is het ei alweer geweest en zit je alweer op de wachtbank...alsof dat zo leuk is :( Wat zal het een rust geven als we zwanger zijn zeg....wat moeten we dan met onze tijd? ;)

@Guusje
    Sommige teksten worden niet geplaatst...als het om klaarkomen gaat? Dat kan ik mij niet voorstellen, ben natuurlijk nu benieuwd wat je had gemaild ;)
    By the way....als het doordeweeks niet lukt klaar te komen, zorg ik wel alsnog zelf dat ik klaarkom...moe of niet maar als we er dan zoveel moeite insteken dan wil ik ook wel de max...zeg maar... :D

Bij mij is mijn cyclus 2 dagen korter dan mijn banner, die staat op 26 dagen cyclus en ik had nu mijn ei al op dag 10. Nog 8 dagen tot NOD dus...voel van alles maar niet de 'goede' borsten en de volle buik....ik weet dat ik moet afwachten....echt wel....maar ik bereid mij toch voor op de volgende ronde....komt de klap niet zo hard aan ook (toch weer die zelfbescherming).

Joycie, jij zit ook op de wachtbank nu....wat een spannende tijden!

En Natas?

En is Gertje alweer terug van vakantie? Met haar vast al bolle buikje?

Nu ga ik slapen, tot later!

Koosje

16. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Goedemorgen meiden,

@Koosje. Ja, zit weer op de wachtbank....gisteravond geen fun meer in bed (we worden oud, haha :) ) Nu maar hopen dat zondag en dinsdag genoeg waren. Heb gisteren wel duidelijk mijn ei gevoeld. Voel het altijd wel goed, maar gisteren meer dan anders last gehad....

@Superangel. Januari lijkt erg ver weg, maar de tijd gaat (ondanks het vele wachten) erg snel!

Klaarkomen door de week doen wij ook gewoon hoor. Als je ff wat minder energie hebt moet je hubbie gewoon ff handje ( :D ;) ) helpen.
    Ik vraag me trouwens het volgende af (misschien stom gedacht, maar goed, ik gooi 'm er toch maar in). Als klaarkomen van de vrouw het zaad omhoog helpt (zoals ook bij het randjesfietsen), zou het dan ook zin hebben om na het vrijen je bekkenbodemspieren een aantal keren flink aan te spannen?

Nou ja, zal wel niet, maar baadt het niet, dan schaadt het ook niet. Waar wij zwanger-willen-wordende-mutsen niet allemaal mee bezig zijn in gedachten :D ](*,)

Nou meiden, ik ga aan de slag. Werkse allemaal voor vandaag!

Groetjes, Joyce

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Koosje : ja, ik zit ook in de wachtbank.
    Nou denk ik niet dat ik kans heb zwanger te zijn deze maand, mijn lijf doet raar. Maar als de ovulatie test wel klopte moet ik rond de 23ste ongi worden, dus daar wacht ik nu dan maar op.

18. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi dames!

Hier alles oké. Stipt om 18.00 uur ovu-testje gedaan, ook vandaag nog nega (zoals verwacht). Gister wel geklust, en bij allebei goed gelukt :D . Dat van die bekkenbodemspieren..... ik weet even niet meer wie het vroeg.... dat lijkt mij inderdaad op hetzelfde neerkomen, dus kan nooit verkeerd zijn.

Verder ook hier weinig nieuws, zometeen een feestje 8) . Lekker rosétjes drinken, haha! Mijn wachtbankje laat nog even op zich wachten, hihi, ;)

Wel gezellig om zo met een 'bekend' clubje te 'posten' op dit forum!

Groetjes Sandra

Ps: Guusje; ik ben ook wel nieuwsgierig geworden naar wat je had getypt..haha :)

19. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Ha,ha, niets wat ze niet zouden plaatsen hoor. Ik denk dat ik precies op hetzelfde moment plaatste als Sandra en dat het daar mis ging, want toen ik opnieuw op de site keek, had Sandra een nieuw berichtje geplaatst op hetzelfde moment als dat ik het wilde doen... Dus helaas, geen spannende dingen...!

Ik denk ook dat bekkenbodumspieren aanspannen en ontspannen misschien wel helpt. Ik doe het ook altijd maar... Maar volgens mij heeft het ook mee te maken dat bij klaarkomen baarmoederspieren worden aangetrokken ofzo.

Koosje, je hebt gelijk hoor, als je het toch doet... De laatste 2 maanden proberen we dan ook vaker allebei klaar te komen en dat lukt aardig, maar soms ook even geen puf.

Ik vind die wachtbank zooooo lang duren. Denk dat ik rond 23 sept. ongi moet worden. Dus Natas, we lopen gelijk! Spannend!

Liefs,

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Nou rond de 23e wordt het spannend dus...Natas, Guusje de 23e? Ik ik de 21e...zo ongeveer.....ik hoop zooooo dat de duivels uitblijven [-o< please, please, please.....

Ben aan de yoga gegaan....da's volgens mij ook goed voor de gemoedsrust...en wellicht dus de beeb! Wordt een heel vredig en harmonieus kindje :) Eentje met de handpalmpjes omhoog al hummend..... ;)

Heb ff geen nieuws.....tot later...succes ladies met de laaaaaange wachtbank!

Liefs,
    Koosje

Deel Deze Pagina