He Koosje, zou voor ook niet eens zo slecht zijn.... miss stress nr 1! Ik denk weleens als dat van invloed, is wordt ik noooooit zwanger. Hele drukke baan, erg betrokken bij vrienden en familie.... En maar denken, niet te druk maken, ha,ha. Heb ook weleens aan yoga gedacht, maar ja, dan heb ik er toch weer geen tijd voor enzo. Goed dat je het gaat doen en ben benieuwd hoe het je bevalt! Ik heb verder ook geen nieuws...
Ben al bezig met yoga...is erg leuk! Ik heb het al eens eerder gedaan en toen niet lang volgehouden omdat ik de lerares niet inspirerend vond. Ik woon nog niet zo lang in Utrecht en ben gewoon 2 weken geleden een proefles mee gaan doen en dat beviel zo goed dat ik me meteen heb ingeschreven...flowyoga heet het! Ik word er rustig en energieker van....da's precies wat ik wil Verder bij mij geen noemenswaardige symptomen zo een week voor NOD...voel wel een paar keer per dag aan mijn borsten of ze niet toch....en daar krijg ik wel gevoelige borsten van Tot later! Koosje
Ladies, Heb net gebeld naar gyn.....maandag 26 november hebben we een nieuwe afspraak! In het geval we dan nog niet zwanger zijn kunnen we dan een mogelijke verdere stap bespreken....mijn klok tikt zo hard namelijk en dan zijn we alweer 17 rondes (dacht ik) aan het proberen en ruim een jaar na de miskraam......Vind het zooo spannend.....wil dit eigenlijk natuurlijk helemaal niet maar ben ook wel blij dat het kan Laat het niet nodig zijn [-o< Koosje
Ha, @Koosje; dat is inderdaad wel dubbel. Je wilt graag dat het lukt, maarja dan in eerste instantie op de natuurlijke manier. We gaan heel hard duimen dat jouw pendel uit gaat komen...! Ik heb net iets DOMS gedaan. Ik wilde om 18.00 uur weer de ovutest doen, want vandaag is hij ws positief... Zit ik daar met het potje in de hand op het toilet, testje klaar gelegd..... VERGEET IK TOCH IN HET POTJE TE PIESEN........WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAA Vandaag erg druk geweest en met andere dingen bezig geweest dan zwanger worden, dat blijkt , hihi. groetjes Sandra... Jammer dat ik achter jullie aanloop, en dat mijn NOD niet iets eerder is...
Hahaha Sandra, ik ben het testen ook wel es vergeten. Lekker handig hè Koosje, erg spannend allemaal!
HAHAHAHAHAHA....zit je daar klaar, ben je zo in gedachten dat je het gewoon vergeet....suffie! Ik hd het de laatste keer ook een keer...4 uur plas opgehouden enw einig drinken, krijg je dat.... Maar je kunt het ook nog wat later doen toch? Maar ja, die 4 uur he? Ik zou morgen ieg nog even testen en vanavond leuk klussen! Succes! Koosje
Hoi hoi, Nou, gisteravond nog een keertje gedaan, toen wel gelukt maar het streepje was erg vaag... Terwijl hij woensdag en donderdag toch echt steeds dikker werd! Ik vind het wederom VAAG. Twijfel nu of die LH-piek al is geweest of niet. Ik ga sowieso zondag en maandag nog testen omdat ik nog twee staafjes heb. Maar ik vind het wel raar dat er nu nauwelijks meer een streepje is. Toch? En dan daarbij, dan hebben we alleen woensdag en vrijdagavond geklust maar niet op donderdag Deze ronde gaat hem niet worden ben ik bang.......... Sandra
Ik hen de testen van Clear Blue en de eerste maand dat ik ze gebruikte had ik wel een positieve test. Maar drie maanden later heb ik nog steeds geen positieve test meer gehad. Ik word hier best onzeker van. Want zou ik dan gewoon geen eisprong hebben?
het kan ook zijn dat je maar een korte LH piek hebt volgens mij en dat je die dan net mist met de testjes
@ Sandra : wat raar dat het streepje weer vager werd! (Ook aan Francien) : zou 't kunnen dat je je LH-piek gemist hebt? Ik heb dat ook 1 maand gehad, echt balen. Sindsdien test ik 2x per dag, 1x 's morgens en 1x begin v.d. avond. En als ik aarzel gooi ik er nog een digitale test tegenaan van Clearblue (wel duur allemaal).
@Sandra het zag ernaar uit dat je LH-piek gisteren zou zijn toch? Ga daar dan maar van uit....als de testjes vandaag en morgen (zaterdag en zondag) negatief zijn dan is je ei gewoon geweest hoor....je hebt een goed lopende cyclus dus niet gaan twijfelen! Ennuh...het was toch gisteren, vrijdag, dat je was vergeten te plassen in het potje? Dan zit je toch goed? Hoe het ook is, die zaadjes overleven wel even, je hebt de dagen erom heen geklust, lijkt mij prima! Die ovutesten blijven veel onzekerheid geven vind ik...maar kan het ook niet laten ze te gebruiken Heb net vanmiddag een maansteen gekocht! heb hier ook een topic over geopend met wat vragen. Wat vinden jullie hiervan? Heb wel iets erover gelezen maar vind het nogal 'spooky'....maar ja, wil alles proberen geloof ik nu Lieve groet Koosje
@Koosje: Ik had vrijdag om 21.30 uur nog geplast en getest; was negatief! Terwijl donderdag het streepje vrijwel even dik was als de controlestreep. Over de steen. Ik weet het niet. Ik geloof wel dat alles met de maan te maken heeft. Ik word altijd ongesteld bij volle maan. Denk dat dit op de één of andere manier wel wat betekend. Echter of zo'n steen hierin een positief iets kan betekenen zou ik niet durven zeggen. Baat het niet dan schaadt het niet inderdaad! het blijft een beetje 'zweverig' natuurlijk. Ik weet ook niet of je het persé moet zeggen aan je man. Als je weet dat hij het niet zo heeft met het 'zweverige' dan zou ik het denk ik gewoon voor mijzelf houden. Ik weet het ook niet. Eerlijk zijn en open zijn is natuurlijk voor jezelf wel een prettiger gevoel. Ik las laatst hier op het forum dat de steen bij iemand steeds afviel, dat lijkt me dan wel weer griezelig. Net als dat pendelen. Ik had in eerste instantie daantje benadert, die ook voor jou heeft gependeld. Zij heeft tot dusver nog steeds niet gereageerd, na twee mailtjes. Dan denk ik: misschien is er wel uit het pendel gekomen dat het bij ons NOOIT gaat lukken, haha. Dan zie ik het vanuit het negatieve. Ik probeer wel realistisch te blijven. Tot mails, Sandra
@Sandra Heb wel tegen manlief gezegd dat ik een steen had gekocht en hem mooi vond en dus ging dragen...dat is ook zo! Ik heb niet zo'n moeite met zaken die niet van wezenlijk belang zijn niet zeggen...ach, t is geen liegen...dat trek ik niet. Je had dus donderdag een positieve test en je hebt het woensdag gedaan...lijkt mij prima! Wat Natas bij mij ook laide: de dag voor het ei is het vruchtbaarst! Symptomen? Nauwelijks, maar k heb ook het sterke gevoel dat het niet raak is bij ons, manlief heeft dat zelfs. Ach, we zien wel. Was wel heeeeel erg moe en huilerig de afgelopen week maar ook errug verkouden en ziekerig...Nu is t over en voel me meteen een stuk energieker. Ik ga vast op voor de volgende ronde zeg maar.....bij jou ligt alles nog open! Lfs, Koosje
Sandra, lijkt me ook dat je ovutest dus positief was op donderdag en je dan vrijdag je ei hebt gehad. Naast het 2x per dag testen (begin ik mee zodra het streepje met 1x per dag dikker begint te worden) doe ik ook nog een digitale test als ik aarzel. Dat vind ik zelf wel erg fijn, geeft een bevestiging want anders blijf ik malen. Hier geen symptomen hoor. Maar ten 1ste kan ik me dat van de vorige keer ook niet herinneren voor NOD, begon bij mij op en vlak na NOD. En ten 2de heb ik deze maand dus nauwelijks hoop op zwangerschap..... ik 'hoop' op ongi rond 23 september, weet ik tenminste weer dat mijn lijf de boel weer heeft opgepakt na de MA. Over de maansteen, heb geen idee wat dat is.
Ha, Ik twijfel omdat het teststreepje niet dikker was dan de controlestreep maar gelijk. En de vorige keren was de teststreep aanzienlijk dikker. Dat is dan wel weer raar. Maar goed, ik denk inderdaad ook dat onze vruchtbare periode inmiddels is geweest. Afwachten maar weer. Bij jullie dus nog niet echt symptomen, zou ook wel vroeg zijn hé, als het inderdaad raak is. Sandra
@Sandra Op de bijsluiter van de ovutestjes staat ook dat de test positief is als de streepjes gelijk of vetter teststreepje.....jouw test was dus gewoon positief! Volgens mij maakt het niets uit of je streepje dikker of gelijk ad controlestreep was.....ik heb zelf altijd wel dat ik het gevoel heb dat we het meeste kans maken als we op de dag ik positief test we 's-avonds ook vrijen....eigenlijk moet het niets uitmaken want de zaadjes leven echt wel langer, maar da's mijn gevol...volgens mij heb jij dat ook, maar feitelijk zegt het niets. Koosje
Ha Koosje, Ja je hebt inderdaad gelijk. Ik merk dat ik er onrustig van wordt, van dat vage gedoe. En daardoor weer aan mijn lichaam ga twijfelen. Alhoewel ik er minder mee bezig ben dan voorgaande rondes. En mijn NOD is nog ver weg... dus maar niet teveel nadenken. Ik weet wel; volgende rondes voor mij geen ovutesten meer. Ik ben er klaar mee. Gewoon om de dag klussen moet goed zijn. Door die ovutesten ben je er ook veel meer mee bezig. Want je wordt er immers elke dag aan herinnert dat je een beeb wilt. We zien het wel... Sandra