Even klagen hoor! Gaat vanmiddag de telefoon; vrienden van ons... Ze zijn ongepland al drie maanden zwanger! Net deze week achter gekomen. Wahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Het lijkt wel of iedereen om ons heen maar zwanger aan het worden is. Gepland of ongepland het maakt allemaal niets uit. Ik gun het iedereen echt enorm, maar toch... voelt het wat wrang. Is dit erg egoistisch? Sandra
Hallo, Ik ben in maart zwanger geraakt. Ik heb gebruik gemaakt van de digitale Clear Blue ovu-testen, met de smilies. Heb de gehele vruchtbare periode keurig volgens de handleiding getest, maar heb geen positieve smiley gehad. Ik was dus al bang dat er iets niet goed zat ofzo...op naar de volgende ronde dacht ik... Toch ben ik in maart zwanger geraakt, dus blijkbaar is mijn LH piek ergens tussen 2 testen geweest ofzo... Ik ga de testen niet weer gebruiken, want het is toch wel een dure aangelegenheid. En de meeste meiden ovuleren elke maand netjes, of je nu een test doet of niet. Groetjes Elly.
En ik de 26e.... ben het weekend even uit de lucht geweest...voelde me wat down... had paar dagen na mijn eisprong van dat gele slijm, dus ik dacht dat het deze maand weer game over was..... tegen een ander zeg je dan dat het nog niets hoeft te betekenen, maar blijkbaar let je bij jezelf toch wat teveel op allerlei signalen Ik las in een ander topic net wat Koosje had geschreven over die vriend die fertiliteitsarts is, dus dat houd ik nu maar in gedachten....alles is nog mogelijk (zei ze heel optimistisch)! Koosje, je hebt gewoon gelijk hoor, van die maansteen. En je hoeft hubbie niets te vertellen, mannen zijn toch anders. Mijn exemplaar bv vindt al snel dat ik er teveel mee bezig ben (schat, het komt wanneer het komt...jaja, dat manvolk heeft makkelijk praten ). Nou, meiden, werk ze vandaag, en ik duim dat er deze maand in dit topic eens wat ROZE komt Groetjes, Joyce
Vind ik helemaal niet egoistisch....gewoon zuur dat anderen zomaar ongepland zwanger worden....alsof het niets is . Reageer dan maar meelevend en blij...ik heb daar dan eerst even wat tijd voor nodig....het zakt dan en dan word ik wel blij voor hen. Lfs Koosje
Nee hoor Sandra, dat is niet egoistisch! Mijn stiefdochter van 21 is ook ongepland zwanger geraakt, door de pil heen. Dat soort dingen zijn gewoon moeilijk.
Hoi dames, @ Lady Zorra; ohw wat spannend zég. Ik hoop het zooooooo voor je! Hou je ons op de hoogte? Ben erg benieuwd. @ Koosje en Natas1; Nee, ik werd er inderdaad niet blij van gisteravond. Maar goed. Natuurlijk gun je het een ander wel. Maar je wordt wel even met de neus op de feiten gedrukt, terwijl jezelf ook zo graag wilt. En een ander lukt het dan zo maar even ongepland. Maar nu kan ik het al weer beter relativeren . Zo Natas, je stiefdochter zwanger, door de pil heen, dat is ook niet niks zég... @ Elly; ik ben altijd blij als ik zulk soort dingen lees over die verrekte ovu-testen, hihi. Dat geeft de burger weer moed! THANKS. @ Joycie; vervelend dat je in een dipje zat. Maar inderdaad, dat slijm zegt niet alles. Is bij iedereen weer verschillend. Ik duim nog steeds voor je....! Groetjes en tot mails, Sandra
Hai Sandra, Jahaaaa, da's zeker wat! Gelukkig heeft ze een goede relatie en wonen ze heerlijk samen. Ze waren wel even geschrokken maar het kindje is meer dan welkom. Ze is voor volgende week uitgerekend. Voor mij is het erg moeilijk, ook al voor de MA maar nu nog meer. Er zit ook een hele historie aan vast dat ik mijn kinderwens voor de stiefkinderen heb uitgesteld, daarna een hoop dingen gebeurd, en nu heb ik niks...... ik heb in het verleden verkeerde keuzes gemaakt, blijkt achteraf.
@ Natas Daar moet je jezelf niet te gek mee maken hoor! Achteraf is het altijd gemakkelijk. Ik weet zeker dat je op dat moment alles tegen elkaar hebt afgewogen en dat je toen de beslissing hebt genomen waar je voor 100% achter stond. Ik wéét hoe het is om stiefkinderen te hebben (heb zelf ook 2 exemplaren) dus weet ook wat voor impact ze op je leven kunnen hebben. Natuurlijk denk je soms achteraf "had ik maar", maar ik hoop ECHT dat je jezelf niet teveel verwijten maakt! @meiden De eerste NOD's komen in zicht toch? Mijn duimen draaien Groetjes, Joyce
Hmmmm....eerste gekleurde afscheiding is al aanwezig.....de komen er echt aan! Volgende ronde......had er al helemaal niet meer op gerekend, maar ja tot het bloed komt weet je toch echt nix zeker....maar nu komt het toch wel errug dichtbij. Zie dan wel weer op tegen het verplichte sexen.....ik bedoel: we hebben allebei een druk leven en sowieso is het wel eens plannen wanneer sexen, maar met het maken van een dreumesje komt alles zo in het teken te staan van......al veel rondes....word er gek van! Maar goed, ben blij dat het allemaal werkt en dat er volgende stappen op het programma staan vanaf eind november. Manlief houdt het vol met 2 sigaretjes per dag, dus da's ook fijn voor de zaadjes. @Natas Ja, dat lijkt mij moeilijk zeg: heb je stiefkinderen en daarvoor een eigen kindje laten wachten/opzij gezet en dan duurt het nu even. Maar het KAN dus in elk geval wel: je bent zwanger geweest en hebt de miskraam (die eigenlijk toch 'normaal' is op onze leeftijd) al gehad.....dat kan alleen maar de goede kant op gaan! Hoe staat het met Lady Zorra? En Guusje? Nu ga ik weer aan de slag. Koosje
Koosje, ik ga duimen dat het alleen wat afscheiding is en niet meer dan dat Wanneer is je NOD dan? Vandaag toch nog niet? Heb je altijd al voor je NOD gekleurde afscheiding of is dat nieuw : Gr. Joyce
@ Koosje, : misschien is het niet je ongi........ ik duim! Over stiefkinderen : ja Joycie, het heeft een heel grote impact op je leven. Het is idd makkelijk om achteraf te zien waar je goede of foute keuzes maakt, ik dacht toentertijd dat het de goede keus was. Ik heb mezelf deze keus vergeven en maak mezelf geen verwijten (op goede dagen dan ), maar heb er nog wel spijt van. Hahaha Koosje, zo kun je het ook bekijken : de miskraam die 'normaal' is op onze leeftijd heb ik al gehad! Ik heb vandaag een gigantische rotdag. Vannacht veel wakker worden door huilen, angstaanvallen, verdriet, nog meer huilen, etc. Zeer weinig geslapen, heb me vanmorgen met m'n slaperige jankkop ziek gemeld. Pffff, soms is het moeilijk hoor om positief te blijven.
Ha! Net terug uit het werk, enorme file. Balen zég. @ Koosje; hm balen van die afscheiding zég. Had je de vorige rondes ook geloof ik hé. Bij mij is het altijd wel een teken dat de ongi eraan komt. Ik hoop het natuurlijk niet voor je! Ik duim ook nog steeds. Ik hoop dat je er niet teveel mee bezig bent en dat je je gedachten een beetje kunt verzetten; makkelijk gezegd, ik weet het. Al die rondes is inderdaad niet niks, je hebt er al heel wat opzitten helaas. En dat verplichte seksen, ja daar zie ik ook telkens tegen op. Ik begrijp je helemaal. Maar goed; geen bloed is moed @ Natas; wat vervelend dat je zo'n rotnacht hebt gehad zég. Hopelijk gaat het nu weer ietsje beter. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje! Vanaaf lekker beentjes omhoog op de bank, lekkere koek bij de koffie/thee. Lekker tv kijken! Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met Guusje en Lady Zorra gaat! Dames: laat iets van je horen! haha Hier geen nieuws, alles gaat zijn gangetje. Groet, Sandra
@ Sandra : ik heb vanmorgen wat bijgeslapen, de oppas kwam de hond gewoon uitlaten dus dat was wel sjiek, en zit nu in ochtendjas te forummen. Voel me idd wat beter gelukkig, al moet iemand nu niet iets 'verkeerds' tegen me zeggen want dan komen de waterlanders weer.
@ Natas; mooi dat het wat beter gaat. De 23e is je NOD toch? Het kunnen natuurlijk ook de hormonen zijn... hihi...ik duim ook voor jou! Sandra
Sandra, helemaal niet egoistisch hoor. Ik begrijp je volkomen. In mijn omgevind lijkt ook de een na de ander zwanger te worden en de meesten ongepland of de eerste keer en elke keer ben ik blij voor hun, maar wil ik ooooookkkkkk! Koosje, tja, bij mij zijn dat ook de eerste tekenen, balen zeg! Als ze door komen, neem dan maar een flink glas wijn en alles wat niet mag als je zwanger bent.... Ja Natas, wie weet zijn het je hormonen! Dat zou wel mooi zijn...! Lady Zorro, nog nieuws? Ik voel weinig anders dan anders. Heb beetje ongigevoel (zeurderige buik en rug), dus ben bang dat het weer niet raak is. Maar wachten geduldig af... Hoop zoooo van wel... Liefs,
Ohw Lady Zorra wat spannend! Heb je al getest of ga je nog? Ben enorm nieuwsgierig, hihi. Suc6! Groetjes Sandra
Nou Guusje en Sandra, ik heb deze ronde zeer weinig hoop op een zwangerschap hoor. Mijn lijf deed niet zoals anders, deze 1ste keer na de MA. Maar goed, we zien wel! Ongi worden zou wel betekenen dat ik verder kan en dat 't weer verder werkt, dat is ook een stap. @ LadyZorra : wanneer ga je testen?