negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ohw...wat duurt het wachten toch weer lang...!
    Nog meer dan een week voor mijn NOD. Ik heb vandaag steeds steken onder in de buik. Ik word gek van al het nadenken, piekeren... en het bijna alleen maar bezig zijn met zwanger worden. Straks houdt mijn lichaam me weer voor de gek en wordt ik gewoon weer :evil: :evil: We will see

    Sandra
     
  2. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, dat heb ik ook... wachten, wachten. Nog 11 dagen wachten, maar wel veel hoop deze keer (onze 'klustiming' was 'high' volgens FF).
     
  3. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik had trouwens net, héééél iets (echt héél iets) bruinig bloedverlies. Ik denk nog geen twee druppels. Raar of niet?
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je zit op dag 18 van de cyclus? Wanneer was de eisprong? Tussen 7 en 10 dagen na de eisprong kan het een innestelingsbloedinkje zijn.
     
  5. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha,

    De eisprong had ik tot vandaag niet kunnen ontdekken... :(
    Maar ik was zo eigenwijs om nog een set van 7 testjes te kopen.. en je raad het al... vanmorgen testte ik voor het EERST een positieve ovulatietest. Het wordt werkelijk steeds vager allemaal. Ik snap er werkelijk helemaal NIETS meer van. Want mijn cyclus was 26 dagen de vorige keer.

    Groetjes Sandra
     
  6. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik heb een foto gemaakt van de ovutest. Zit in mijn album, als je het aanklikt is het duidelijk te zien!
     
  7. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Volgens mij vandaag eisprong, zoals m'n banner al aangeeft...
    Ivm zieke vriend gister niet kunnen klussen........ :cry: Zou vandaag nog zin hebben?


    @superangel: Echt een positieve test! Misschien gewoon een laat ei!
     
  8. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik zou het gewoon proberen vandaag: Niet geschoten is altijd mis...!
    Ja, misschien een verlaat ei, haha. Ik heb gister nog wel geklust. Vraag me nu echter af of we het vanaaf wéér moeten doen of misschien beter morgen. Schijnt voor de kwaliteit van het sperma niet goed te zijn hé dagelijks?!


    Liefs Sandra
     
  9. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat is waar!

    Ik zou het gewoon doen als het er van komt, procentueel is de kwaliteit iets minder maar goed, altijd nog kans!
     
  10. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Oké dan hebben we vanaaf allebei werk aan de winkel ;) :oops: haha!
     
  11. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    You go girl!

    (ik gooi er zo maar weer eens een ovu testje tegenaan, gister een lichte streep.....
     
  12. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ladies, ben wel blij dit allemaal te lezen....ik heb net als Superangel meestal een cyclus tussen de 23 en 26 dagen. In de afgelopen 3 maanden had ik 2 maanden helemaal geen eisprong (zagen we bij de gyn) vanwege een cyste die de hormonenboel een beetje in de war schopte. Afgelopen maand was er wel een prachtige eisprong, van 2 eitjes, maar helaas niet raak. Alles lijkt zich dus weer hersteld te hebben. Vorige maand heb ik ovu-testjes gebruikt en getemperatuurd en dat was volgens het boekje: ovutestje dag 10 vet positief, dag erna temp omhoog.
    Nu, de volgende maand, heb ik al 3 dagen heel vage streepjes (vandaag dag 10), wel veel slijm, temp (nog?) laag. We klussen dagelijks, dus dat zit wel goed.
    Ik hoop zo dat de streep morgen of overmorgen vet(ter) is! We zijn net zo lekker op dreef met al dat geklus...dat is ook wel eens anders geweest, dus dit lijkt de uitgelezen maand!
    Ik visualiseer nu maar regelmatig mijn vriend en mij met een beebje en richt mij daarop....al die angsten dat het niet goed komt maakt misschien ook nog wel dat ik hetgene aantrek dat ik niet wil :-s
    Hoe zit het nu inmiddels met jou Superangel?
    Groet,
    Koosje
     
  13. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0

    Hoi Koosje en alle anderen!

    Ik zit nu op dag 19 van mijn cyclus en heb vandaag voor het eerst een positieve ovulatietest. Ik vind het erg vreemd. Vooral omdat ik er vanuit ga dat mijn cyclus slechts 26 dagen duurt. Toen dacht ik zelfs nog; misschien is het 'wel gelukt' en ben ik wél zwanger en test de ovutest daarom positief. Dat schijnt te kunnen, dat las ik vorige week ergens op het grote ovulatietesten topic ook op deze site.
    Dus heb ik er net maar een zwangerschapstest (Clearblue) tegen aan gegooid, je raad het al.....NEGATIEF :( Ook wel te verwachten natuurlijk, maar ik kon het niet laten! :(
    Je raakt er zo van in de war... van dit alles.

    Er zijn m.i. twee mogelijkheden bij mij:
    1. Ik ben nét zwanger en er is nog onvoldoende HCG om een positieve zwangerschap te testen maar wel voldoende om een positieve OVU te testen.
    2. Ik ben niet zwanger en heb vandaag gewoon ECHT mijn eisprong...

    Ik hoop natuurlijk op het eerste maar ik blijf reeel en ga uit van het tweede! Dus werk aan de winkel vanavond. Want, om eerlijk te zijn dacht ik gister dat het voorlopig weer de laatste keer zou zijn dat we 'moesten' klussen. Maar goed, daar doen we nu maar twee daagjes bij op!
    Ik ga er ook maar niet vanuit dat mijn cyclus dit keer 26 dagen is, als ik vandaag of morgen/overmorgen pas mijn eisprong heb dan is dat volgens mij niet mogelijk...

    Klussen en dan maar afwachten....... ;)
     
  14. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Het kan wel, een late ovulatie!
    Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar ik zou toch maar even klussen!


    Ik zit te wzchten op de uitslag van de ovu test... Volgens mij blijft het bij mij een heel licht streepje....
     
  15. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hm. dat is wel frusti hé. Toch zou ik gewoon blijven testen! Je ziet het bij mij, totaal geen positieve test meer verwacht én toch was hij er vandaag ineens!
    Succes!

    Groetjes Sandra
     
  16. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Dat zijn hele lange klusperiodes dan :confused: :confused: Maar daarna 2 weken 'rust' :) Ik hoop dat je zwanger bent Superangel, maar da's dan mogelijk ook wel weer heel vroeg...of je moet al heel snel heel veel HcG hebben, soort superbevruchting =D> Gr Koosje
     
  17. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    En LadieZorra...frustrerend he, als dat tweede streepje zo lang op zich laat wachten als je aan het testen bent....bij een positieve test kleurt bij mij het tweede streepje ook bijna meteen vanaf het begin...als dat dan niet gebeurt, zoals nu bij mij ook net als bij jou, dan zit ik echt een beetje sip met stripje op de WC. Ik hoop echt dat bij ons allebei de test snel positief wordt...of anders hebben we ieg genoeg geklust om als we de LH-piek niet hebben gezien toch zwanger te kunnen zijn. Temp jij ook? Da's misschien nog wat...ik wilde daar nooit aan omdat ik er dan zo obsessief mee bezig zou zijn dagelijks, maar ik vind het nu een heel kleine moeite. Mijn vriend kijkt inmiddels benieuwd mee naar het grafiekje dat ontstaat ;) Groet, Koosje
     
  18. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik zou mij inderdaad ook niet voor 100% op die testen storten. Vooral blijven klussen en niet afwachten tot je positief test!

    Ik duim voor jullie :)

    Groetjes Sandra
     
  19. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    He meiden,

    Wat fijn om te merken dat ik niet de enige ben die moeite heeft zijn eisprong te vinden.... Ik zou morgen ongesteld moeten worden en ben dus heel benieuwd. N 2 weken ovutesten ben ik daar maar mee gestopt. We hebben wel veel geklust, dus als ik een ei heb gehad, wie weet... Ik wil er ook niet te obsessief mee bezig zijn maar ja als ik nou maar wist dat alles gewoon goed zit. Nu denk ik de hele tijd, dadelijk heb ik helemaal geen eisprong... Pieker, pieker! De laatste 2 dagen heb ik veel last van buikpijn en krampjes en ben erg moe. Dus nu hoop ik natuurlijk dat het ik misschien toch zwanger ben? Maar ja, ik weet ook wel dat ik elke maand voor NOD vanalles voel en elke keer weer heel gewoon ongi wordt. Poeh, poeh, het is wat zwanger worden... Ha, ha.. (kan er gelukkig nog om blijven lachen af en toe..)

    Ik bennieuwd superangel, Koosje en Ladyzorra, ik hoop dat jullie snel een dikke vette streep krijgen of, zuperangel misschien toch stiekum zwanger bent!

    Liefs,
     
  20. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi Guusje,

    Ik kan me voorstellen dat je aan het piekeren bent. Maar ondanks de negatieve testen, vertrouw op jezelf!
    Komt vast allemaal goed met ons allemaal, haha.
    Ik help je hopen!

    Liefs Sandra alias superangel
     

Deel Deze Pagina