Jeetje wat spannend Lady Zorro, dat he uithoudt...! Ik kan NU al niet wachten om te testen terwijl ik nog een dag of 3/4 moet wachten. Ik vind die wachtbank zooo vreselijk. Tot aan mij ei ben ik eigenlijk niet zo erg bezig met zwanger worden, maar daarna..... dan haal ik de schade dubbel en dwars in! Ik heb nog steeds beetje gevoel wat ik heb als ik ongi ben (raar gevoel/pijn buik/rug) en wel wat zere borsten (maar ja, kan ook komen omdat ik er teveel op heb gedrukt, haha...) Koosje en Natas geniet van de chocolade! Enne, ook al ben ik niet ongi, doe lekker met jullie mee! Is nl ook erg lekker op de wachtbank voor alle wachtstress! Liefs,
JOEHOE.....laat die postbode maar komen! Houd je het nog een beetje vol meis? Koosje, Natas, gaat het allemaal nog een beetje? Hebben de nu al doorgezet of is er nog hoop Koosje? Sowieso hoop ik dat jullie gisteren lekker genoten hebben van de chocolade! En Guusje natuurlijk ook! Wachtbankstress rechtvaardigt ook de chocolade! Ikzelf heb een grote glas wijn ingeschonken.....heerlijk....
Kreeg net een mail, wordt vandaag pas verstuurd, dus komt morgen pas binnen.......... Maar denk dat de eraan komen, weet het niet, maar gevoelsmatig.......
Jeetje....... ](*,) En je weet zeker dat je sterk genoeg bent om niet even een test bij de drogist te kopen?! Ik zou dat echt nooit vol kunnen houden; ik ben nu al aan het aftellen, mijn (.)(.) doen zo'n pijn...... maar ja, zal wel weer niets zijn....
Het is nog vroeg, de apotheek is tot 1900 uur open, maar denk het wel.... Als ik vandaag zonder doorkom, dan heb ik er weer een beetje vertrouwen in. Had net een heel klein beetje bruin bij het afvegen ( ) dus..........
Ok ok, voor jullie (en mijn eigen) gemoedsrust toch maar een CB test gedaan, negatief........ Ik denk toch dat de komen, anders snap ik er echt niks meer van. Denk dat het ook tijd wordt voor een bezoekje aan de HA.. Jullie horen wel weer!
@Ladyzorra Wat spannend nog steeds....bewonder je geduld echt heeeeeeel erg! @Joycie Heb toch geen chocola gegeten, wel vanochtend in bed (ben vandaag vrij....joehoe....) met de TV aan, zo tegen 11.00uur (!) met regen tegen de ramen...........een hele zak chips! Nu beetje misselijk Was wel errug lekker, mijn man noemt mij ook altijd een molletje omdat ik zo goed niets kan doen en mijn bed zo zalig vind Voel mij vandaag wel wat minder labiel...gisteren wel 6 keer gehuild om allemaal kleine gebeurtenisjes waarbij ik mij niet gezien voelde...mijn man keek er zelfs van op.... Ik heb dus eigenlijk tot nu toe voornamelijk plat gelegen dus nog niet echt gemerkt of de bruine afscheiding is toegenomen...wel ongi-pijntjes als lage rug gevoelig en steken in buik.....ik ga voor de volgende ronde! Ladies, sterkte met de wachtbanken! Lfs, Koosje
@Lady Zorra Vreemd.....als je altijd zo regelmatig bent en je bent dan opeens 3 dagen overtijd, dan zou je toch zeggen dat er wat aan de hand moet zijn : @ Koosje Ja, heeeeerlijk is dat! Mijn hubbie begrijpt daar ook helemaal niets van, die moet actief zijn. Maar wat is het lekker om uit te slapen of om in je joggingpak met een pot thee of (later op de dag) een wijntje op de bank te liggen met een lekker boek of zo'n chick-flick film. Zalig! Laat de regen maar komen! Kaarsjes aan, muziekje erbij....En inderdaad, op dat soort momenten kun je maar beter geen chips of drop in huis hebben, haha! Meiden, ik blijf duimen: IT AIN'T OVER UNTIL IT'S OVER! Natas, jouw NOD zit er tcoh ook aan te komen? En Sandra en Guus pas later toch? Pfffhhh....wat is het toch elke maand weer spannend en wat duurt het wachten lang!
@ LadyZorra : wat balen van de negatieve test Ik heb mijn NOD op de 23ste gezet, dus dat is al snel ja. Dat zou, op 1 dag na, 6 weken na de curettage zijn. Hangt ervan af of de ovulatietest klopte (mijn lijf gaf geen tekenen van vruchtbaarheid zoals m'n afscheiding of bmm), anders wordt het nog later. Maar ik ken mezelf, ik gooi er de 23ste wel een testje tegenaan. Anders word ik helemaal gek...... de miskraam en opnieuw zwanger worden is het enige waar ik nog aan kan denken. Het gaat niet goed in mijn bovenkamer hoor. Nou Koosje, ik heb ook vandaag weer even lekker met je meegejankt. Sjonge, iemand hoeft al maar naar me te kijken en het is zover! Ongi worden zou daar een verklaring voor kunnen zijn. Sinds vannacht heb ik een licht ongi-gevoel in m'n buik, nog niet echt krampen maar wat 'spanning' zeg maar. Heb ik anders nooit voor ongi worden (merkte van tevoren nooit wat, moest erg opletten niet te laat te zijn met een tampon), maar wie weet is dat nu anders geworden. Nou, laat maar komen dan! Moest vanmorgen erg huilen om dat spanningsgevoel onderin m'n buik..... het lijkt behoorlijk op wat ik voelde toen ik zwanger was, en ik kreeg zo'n heimwee daarnaar Oké............ WAAR is de CHOCOLA!
Natas, ik denk dat je gewoon er gewoon even lekker aan toe moet geven. Het is nog harstikke vers allemaal en ik denk dat het vreemd zou zijn als alles al wel z'n gewone gangetje zou gaan! Ik denk dat het altijd moeilijk is als je dit meemaakt, maar op onze leeftijd heb je ook nog die stomme tijd die in je nek zit te hijgen . Tenminste, ik voel dat wel: ben 37, al even bezig, en dan zal het ook nog heus wel een keer mis gaan (zo reeel moet je zijn, gelukkig heeft Koosje gelijk: jullie hebben dat al achter de rug!) Dus ik zou zeggen, huil lekker uit, koop een flinke doos bonbons, schenk een groot glas wijn in, plof op de bank, en ga vanavond lekker House kijken. Oh ja, en laat je hubbie je nog lekker masseren . En als je je dan morgen nog zo voelt: REPEAT Dames, tot morgen. Oh, en Koosje en lady Zorra: we willen natuurlijk wel lezen wat de stand van zaken is Groetjes, Joyce
Ow ja, House komt weer vanavond! Vandaag was ik vrij, dus kon ik alle waterlanders laten gaan. Maar ja, voor de rest draait de wereld door hè. Op kantoor moet ik gewoon functioneren en daar zitten ze niet te wachten op gejank. Ik geef er thuis idd aan toe, maar ook dat voelt niet helemaal goed meer. Ik zit mezelf zo vreselijk in de weg, het is gewoon to much. Ik ben er te veel mee bezig. En ja, die stomme biologische klok....... ik hoor m'n ook tikken Maar goed, vandaag heb ik 'lekker' gejankt en nu eerst straks House en chocola!
Helaas, helaas, ongi geworden... BALEN! Wel lekker op tijd, maar dat is dan ook het enige... Nu lekker glas wijn en chips en chocolade! Ik wil er gewoon niet teveel aan denken en verstand op nul anders wordt ik echt beetje depri. Soms denk ik, dadelijk lukt het noooiiit, maar ik probeer er nu niet teveel aan te denken! Ooohhh, waarom moet het zo ingewikkeld zijn, zwanger worden.... Nou ga ik maar met jullie meeleven... Koosje, zet het bij jou al door? En Lady Zorro, hoe gaat het met jou? Sandra nog nieuws? Ik blijf voor jullie duimen Natas en Joycie!
Gisteravond toch de gekomen.... Vanochtend maar naar de HA geweest, word bijna 31 en wil nu toch wel een beetje verder kijken. HA was het er gelijk mee eens, heb dus een doorverwijzing voor de gynaecoloog en ik moet beginnen met temperaturen. Ga ik me daar maar eens op storten, want daar snap ik nog niks van, van die kaartjes! Meiden jullie ook succes!
@Lady Zorra He...begrijp er niets van.....had ECHT het idee dat je zwanger was...klote! Maar wel goed dat je meteen actie hebt ondernomen, weet je meteen of er iets aan de hand is of niet. Bij mij gisteravond meer bruine afscheiding, dus dat bloed kan niet meer lang op zich laten wachten. Heb nog wel gevoelige borsten dus wellicht vandaag of morgen.... @Guusje Jammer van deze ronde...HET WORDT TIJD VOOR WAT POSITIEF NIEUWS MEIDEN! Wie eerst? Lfs, Koosje PS Ik heb mijn maansteen gisteren omgedaan...helpt vast!
Ik ook wel een beetje, maar toch niet...... Misschien krijgen we nu meer duidelijkheid........ Nou meiden wie is er brenger van positief nieuws!
Ha! Zo, heb even bijgelezen! Ik was erg druk en had geen gelegenheid om het forum te bezoeken, maar ik ben er weer . Wat een nieuws! @ lady Zorra: wat balen zég! Ik dacht echt dat het raak zou zijn! Wel goed dat je naar de HA bent geweest. Ik hoop ook dat je meer duidelijkheid krijgt. @ Guusje: ook balen! Inderdaad een ingewikkelde toestand dat zwanger worden. Volgens mij denken wij er veel te veel over na... Maarja; we willen ook zó graag . Ik hoop dat je je gedachten een beetje opzij kunt zetten. Maarja, dat is helaas niet zo eenvoudig. Want elke keer heb je weer hoop en als het dan toch is, dan is dat gewoonweg KL*TEN. Een ander woord is er niet voor. @ Koosje: alleen bruin, hoeft nog niet ongi te betekenen hé. Had je vorige rondes ook gevoelige borsten. Of alleen die keer dat het daadwerkelijk raak was? Ik ben benieuwd. Hou je ons op de hoogte? Ik duim [-o< . @ Natas en Joycie: hoest bij jullie? Ik heb even niet in beeld hoe ver jullie zijn maar volgens mij zitten de NOD's dichtbij of niet? Hier alles oké. Geen nieuws. Ik wacht geduldig af en probeer er niet té veel mee bezig te zijn. Liefs Sandra
Hey Sandra, Lastig he, er niet te veel mee bezig te zijn...... mij lukt dat voor geen meter. Naar aanleiding van de ovutest heb ik mijn NOD op de 23ste gezet, dus dat is al snel. Zal even een samenvatting geven : heb sinds gisteren een ongi-achtig gevoel, niet echt kramp maar 'spanning' in de onderbuik. Denk dat ongi eraan zit te komen (heb weinig hoop op meteen zwanger omdat tekenen van mijn afscheiding en bmm niet vruchtbaar leken). Dat spanningsgevoel lijkt enorm op wat ik voelde toen ik zwanger was. Best confronterend, kreeg heimwee daarnaar.