negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Spannend Natas! Ben benieuwd!

(even vraagje maar waar staat MA voor? :oops: )

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    MA = Missed Abortion.

Een miskraam, maar waarbij de baarmoeder het niet zelf naar buiten werkt.
    Ik ging naar de gyn bij 8 weken voor een echo, daarop bleek dat het vruchtje al veel eerder gestopt was met groeien, geen hartaktiviteit, niet levensvatbaar. Mijn lichaam dacht nog gewoon zwanger te zijn, had nog alle verschijnselen, etc. Meestal wordt er dan gecuretteerd om dat het lichaam het niet zelf (snel) doet.

3. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hé Natas,

Ja het is elke keer weer spannend, en het feit dat ik nu al weer op het forum zit zegt genoeg, hihi. Hoezo verslaafd?

Voor jou komt het nu wel heel dichtbij hé. Wel dubbel lijkt mij. Aan de ene kant ben je blij als je gewoon 'normaal' ongesteld gaat worden na de MA/curr. Maar aan de andere kant heb je dan bepaalde verschijnselen die je hoop aan het geven zijn. Wie weet!? Het kan toch best zo zijn dat het wél gelukt is...
    Ik ben erg benieuwd, ik hoop het zo voor je!

Succes,

Sandra

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Bedankt voor je uitleg, jeetje dat is ook schrikken......

5. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Goedemiddag dames,

He.....Lady Zorra en Guusje, wat een nare berichten allemaal, stomme :evil: :evil: Ik word er echt een beetje depri van. Lady Zorra, ik had toch ook het gevoel dat het bij jou raak zou zijn, hoor, balen......

Natas, ik ga het niet zeggen, maar als het hetzelfde voelde als de vorige keer..... ik ga EXTRA hard voor je duimen :thumup: [-o< :thumup: [-o<

Koosje.....het kan nog steeds hoor, ik heb nooit bruine afscheiding van tevoren, het begint gewoon.... Maar ja, als jij dat wel hebt.... Afwachten maar, je kent je eigen lichaam het beste...

Sandra, jij en ik kunnen nog voor goede berichten zorgen deze maand. Ik weet niet hoe jij het voelt, maar ik heb er niet bar veel vertrouwen in. Mijn boobs zijn nog wel erg pijnlijk, maar het goede gevoel wat ik meteen na de eisprong had is gewoon helemaal weg....

En ik doe toch echt alles goed: juiste moment, mannetje klaarkomen voor mij, juiste standje, blijven liggen. Waarom mag het dan onderhand niet een keer raak zijn? Ik probeer me erop in te stellen dat het weer niet gelukt is, maar ik heb het gevoel dat het deze maand harder aan gaat komen dan de voorgaande maanden :(
    Als het volgende ronde nog niet gelukt is gaan we naar de gyn. Ik zie de IUI al een beetje dreigen (vijandig slijm), en ik wil ZO graag nog spontaan zwanger worden.....

Maar goed, zover is het nog niet, ik heb nog steeds kans deze maand, we wachten af.

Meiden, fijn weekend. Ik ga een extra kaarsje voor ons allemaal branden.

Liefs, Joyce

6. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaa

Wat duurt wachten toch lang....

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Joyce
    Jaaaaa....jij en Sandra kunnen voor goede berichten zorgen deze maand! En jouw banner staat zo goed [-o< ...ik niet meer...zie banner! Ging er al wel helemaal van uit, maar toch niet leuk, was er moe en sip van.

@Sandra
    Ben zoooo beniuewd hoe het jou vergaat deze maand.....please, zorg voor een positief bericht...kun je daar voor zorgen? Voor ons hier dames die goed nieuws nodig hebben? :D

@Natas
    Sterkte meid, ik duim voor je!

Heb deze maand zoveel last van mijn hormonen, ongelofelijk! Wisselt dat bij jullie ook wel eens zo sterk?

En ook raar...mijn maansteen is vanavond afgevallen :confused: :confused: , na 1 dag om hebben. Dat zou betekenen dat ie zijn werk heeft gedaan....maar ik ben net vandaag ongesteld geworden.....dan zal mijn cyclus wel megaregelmatig zijn nu, daar zorgt ie ook voor. Ik heb em nog maar een keer omgedaan, als ie dan weer afvalt dan koop ik een nieuwe.

Nu naar de volgende ronde!

Nu slapen, tot later!

Koosje

8. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Joyce
    Bedoelde natuurlijk 'jouw pendel staat zoooo goed deze maand!' :)
    Koosje

9. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha Koosje,

Ohw wat balen dat het toch is doorgekomen. Het is je zo gegund! Ik leef met je mee...
    Wat raar van die maansteen of niet? Lijkt me ook wel een beetje eng om zo'n steen te dragen, hihi. Maar ik hoop dat ie jou geluk gaat brengen. En als ie nog een keertje afvalt... niet meer omdoen hoor ;). Dan is het tijd voor een andere.

Ja, het pendel van Joycie is positief hé. Volgens mij heeft Caruli het best vaak goed. Dat heb ik al wel vaak gezien. Volgens mijn pendel duurt het nog effies. Dus geduld is een schone zaak. Laat ik dát nou net NIET zijn, hihi.

Ik ben vanaaf home alone, mijn mannetje is naar een feestje ver weg. De hond ligt te snurken en ik ga zo ook maar eens een verdieping hoger. Alleen... ik ben nogal een held op sokken, dus vind het niet zo prettig om alleen thuis te zijn..haha.
    Tóch ga ik proberen de weg naar mijn bedje te vinden. Morgen lekker uitslapen, héérlijk! Ik hou van het weekend! En het gaat trouwens ook een super lekker weertje worden dames!

Groetjes Sandra

10. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Goedemorgen dames,

Hubbie is werken vandaag en terwijl mijn bad aan het vollopen is post ik nog maar even een berichtje...

Koosje, wat balen :x ! Ik had toch wel de hoop dat het niet echt zou doorzetten, had het je zo gegund als het bruinverlies teken van wat anders was geweest...VREEMD van je maansteen :confused: :(
    K**T is dat he, als je er weer overheen moet zetten en je weer positief moet opladen voor de volgende ronde.... Het leven is soms echt NIET eerlijk!

Natas, is er bij jou al iets te melden?!?! Ben SUPER benieuwd!

Sandra, volgens mij komen er meer pendels niet dan wel uit hoor, dus het kan ECHT nog wel deze maand! (kwamen ze maar allemaal uit :D )

Guusje, Lady Zorra, over de teleurstelling heen?

Ik ben aan het aftellen tot woensdag. Het enige wat deze maand anders is dan anders, is dat mijn (.)(.) met de dag meer pijn gaan doen. Meestal doen ze na de eisprong een dag of 3-4 behoorlijk pijn en daarna wordt het minder, blijven wel gevoelig tot ongi. Nu worden ze juist gevoeliger. Maar ze zien er niet anders uit dan anders en voor de rest heb ik ook nul-komma-nul symptomen (wel veel slaap, maar of dat erbij hoort?!) dus ik heb er niet echt vertrouwen in. Bovendien klopt het wat Koosje schrijft: je hormonen lijken elke maand wel weer een ander trucje met je uit te halen
    :( :rolleyes:

Nou, ik ga lekker in bad. Daarna boodschappen doen en uitgebreid kokkerellen voor etentje vanavond, heerlijk vind ik dat!

Morgen gaan we lekker naar buiten, naar strand of het water op. Ik heb het idee dat het de laatste mooie dag wordt dit jaar, dus we nemen het ervan.

Fijn weekend!

11. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Haai,

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mijn ongi is gisteren doorgebroken.
    Ik had zelf echt helemaal geen hoop op zwangerschap hoor, dus wat dat betreft is het niet erg. Wel vond ik het toch weer een confrontatie met het verdriet en verlies rond de MA. De rondvliegende hormonen doen daar ook geen goed aan, ik heb werkelijk nog nóoit zo veel last lichamelijk en geestelijk daarvan gehad voor/tijdens ongi worden! Veel meer en eerder buikpuin, en ik jank om alles.

Ik weet nu wel dat mijn lijf de boel weer aan het oppikken is na de MA, dat is heel prettig. Nu kunnen we verder, een nieuwe ronde in, in plaats van dat zinloze gewacht op niks.
    Ik weet natuurlijk nog niet of mijn cyclus weer normaal wordt, heb m'n volgende NOD maar op gemiddelde van 30 dagen gezet. Als ik met ovutesten erachter kom dat het anders loopt merk ik het dan wel weer.

@ Koosje : balen hoor, verdarrie :(

@ Sandra en Joycie : ik duim me gék! :)

13. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0

@Natas,
    Vervelend hoor die hormonen :( . Wel begrijpelijk dat het verlies en verdriet weer naar boven komen. Hopelijk heb je je cyclus snel weer op de rails!
    Sterkte!

Hier weinig nieuws...

Groetjes Sandra

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    En dan te bedenken dat ik nooit zo'n last heb gehad van die hormonen vlak voordat je ongesteld wordt........ dat ik dat op mijn leeftijd nog moet gaan meemaken! :confused: :)

Inmiddels is de buikpijn alweer gezakt naar een normaal niveau, gelukkig. Jankerig ben ik nog steeds, maar ja op een dag zullen de tranen toch wel op zijn ;)

Heb nu ook een cyclusbanner in m'n profiel geplakt, ben benieuwd of ik idd weer een gemiddelde cyclus ga krijgen.

Ik lees nu trouwens in mijn vorige bericht een grappige typefout : ipv buikpijn had ik buikpuin geschreven...... hahaha, wel een goed woord eigenlijk :)

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    We gaan er gewoon weer voor!
    En gaan nu ook verder kijken, dus misschien iets meer duidelijkheid.
    Ik zit dan wel in ronde 9, maar ben (pas) 6,5 maand bezig, dus we hebben er nog vertrouwen in!

16. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hi meiden,

Lekker weekend gehad?
    Natas, balen van je ongi, maar je lichaam heeft het in ieder geval allemaal weer snel opgepakt, da's positief, toch?

Ik ga ervan uit dat ik ronde 12 in ga. Omdat mijn borsten deze maand echt meer pijn doen dan anders (tepels ook, anders nooit), heb ik er vanmorgen een testje tegenaan gegooid (2 dagen voor NOD). Echt hartstikke negatief. Nou weet ik wel dat sommige meiden pas na hun NOD positief testen, maar ik heb ooit eerder 2 dagen voor NOD getest en kreegtoen wel een heel vaag lijntje. Ik was die ronde 2 dagen over tijd en werd toen alsnog gewoon ongesteld. Bij nu niet eens een vaag lijntje ga ik ervan uit dat het gewoon game over is :(

Ik ga me daarop instellen en dan proberen om woensdag niet al te verdrietig te zijn als de :evil: :evil: echt komen.

Sandra, mijn hoop is op jou gevestigd meis!

Groetjes, Joyce

17. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    He dames,
    voor mij is dit de 2e ron de dat ik met ovu testen mijn ei probeer te vinden. De 1e ronde geen enkele positive test gehad! Toen had ik wel met ochtendurine getest, wist niet dat dat niet mocht. Deze ronde (vandaag dag 14) nog steeds geen positieve test. Vorige ronde was wel 30 dagen i.p.v. 28 dus misschien moet mijn ei nog komen...
    heb er alleen niet zo veel vertrouwen in.

Als je ongi wordt, heb je dan altijd een eisprong gehad? Of kun je ook gewoon ongi worden zonder een ei te hebben gehad?

Nou ja, we klussen gewoon vrolijk verder!

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb vandaag weer een heel licht streepje op mijn ovutest...Gaat mijn ei nog komen?

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey Sharon
    Je kunt ongesteld worden zonder ei en eisprong...wat je verliest tijdens ongi is dan baarmoederslijmvlies en bloed....dat schijnt bij alle vrouwen zo'n 2 keer per jaar voor te komen :(
    Kan ook dat je net naast je eisprong hebt getest: LH-piek kan heel kort zijn, dus als je echt twijfelt volgende ronde mss 's-ochtends en '-avonds testen? Wel een heel gedoe...maar als je eenmaal weet dat je ei wel goed zit, kun je gewoon weer naar om de dag klussen gaan rond de vruchtbare dagen...da's wel een geruststelling toch?

@Joyce
    Geen bloed geeft moed meis! Maar als je zelf al voelt dat het er niet in zit, denk ik dat dat ook best eens zou kunnen....als ik 1 ding heb geleerd door al die maanden heen is dat ik niet meer kan vertrouwen op mijn lich symptomen...echt niet! :D
    Ik hoop het in elk geval echt voor je! (en ook voor de andere meiden die gependeld hebben....hoe meer pendels uitkomne, hoe waarschijnlijker het voelt dat ook die van ons kan uitkomen.... :) )

@Sandra
    Ben benieuwd! Idd alle hoop op jou gevestigd nu! Please, please....

Lfs
    Koosje

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Joyce : oh, dat zou balen zijn zeg :(
    Maar ik blijf nog duimen voor je hoor!

Jazeker, het is positief dat mijn lichaam de boel weer opgepikt lijkt te hebben na de MA met deze ongi. Gelukkig lijkt de hormonenstorm eindelijk ook in een rustiger vaarwater te komen, ben minder jankerig.

@ Koosje : bij jou de huilbuien ook weer minder?
    Of is het nog een goed excuus om veel chocola te mogen eten ;)

@ Nikkie : ja, kan zijn dat je ei nog gaat komen en dat dit de opbouw is. Bij ovutesten is een lichte streep niet genoeg hoor, moet echt een vette streep zijn (net zo dik of dikker als de controlestreep).

@ Shraron : kleine toevoeging op wat Koosje al geantwoord heeft : je kan bij veel merken niet de ovutest doen met ochtendurine, maar dit kan wel met de Clearblue testen.
    Weet niet welk merk je gebruikt?

Als bij mij de streep wat dikker begint te worden met 's ochtends testen ga ik 2x per dag testen. Dat geeft wat meer zekerheid, je kan idd hebben dat ie 's morgens positief is en 's middags niet (of andersom).
    Kost alleen best wel wat geld, dat is jammer. En je moet 4 uur lang je plas ophouden en niet te veel drinken, vind ik best lang!

Deel Deze Pagina