negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    [quote="Natas1
    @ Shraron : kleine toevoeging op wat Koosje al geantwoord heeft : je kan bij veel merken niet de ovutest doen met ochtendurine, maar dit kan wel met de Clearblue testen.
    Weet niet welk merk je gebruikt?
    [/quote]

Volgens mij is het alleen niet slim: bij de meeste vrouwen begint de LH-piek in de loop van de middag. Als je toevallig een korte LH-piek hebt en je test steeds 's morgens, heb je kans dat je hem mist! Je moet het dan inderdaad doen zoals Natas: 2x per dag testen. Begin van je piek weten is belangrijk: je ei springt 24-28 uur na het begin!

@ Natas en Koosje: dank jullie wel voor jullie hart onder de riem. Lief! Ik laat weten hoe het loopt!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja dat is waar, het begin van je piek vinden is erg belangrijk.
    Ik heb ook ergens gelezen dat de LH-piek meestal 's middags is (nou heb ik 'm ook wel 's ochtends gehad en niet meer 's middags, maar goed). Maar je kunt dus ook een korte piek hebben en dan kan je 'm missen. Dus test ik toch maar 2x per dag.

3. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoihoi,

Net terug uit het werk... Wat ben ik toch verslaafd aan dit topic, hihi.

@Joycie: volgens mij is alles nog mogelijk. Geduld! Al is dat erg moeilijk. Er zijn zoveel mensen die helemaal NIETS voelen de eerste weken. Elk persoon én elke zwangerschap is uniek. Ik duim voor je!
    Die lichamelijke symptomen blijven inderdaad vaag, ik ken het. En ja..... je lichaam kan je mooi voor de gek houden hé. Dat is het minst leuke ervan want je krijgt er goede hoop van en als je dan toch ongi wordt dan valt het weer zo tegen.

@ Sharon/nikkie: ik heb de eerste ronde mijn eisprong ook totaal gemist omdat we dachten dat ie veel eerder zou komen. Uiteindelijk was de test pas positief op dag 18.
    Ik word ook onzeker van ovutesten. Ik had deze ronde ook geen vettere teststreep dan controlestreep. Het blijft een beetje vaag. Als je LH-piek kort is, dan kun je je ei gewoon missen als je 'slechts' 1x per 24 uur test.
    En dan... dan weet je het.... en wat doe je dan anders dan wanneer je het niet weet? Het beste is gewoon om de dag klussen. Succes!

Ik had een tijdje terug nog een pendel aangevraagd bij MissyZuilen. Vond het toch wel grappig. Vandaag kreeg ik bericht. En zie onder ;) haha. Nu nog duimen dat ie uitkomt! :D
    Mijn spannende dagen breken inderdaad aan. Afwachten maar...

Liefs Sandra

4. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Meiden, het is niet te geloven, maar volgens mij ben ik echt ZWANGER! Na het kleine beetje bloedverlies op donderdag kwam er niks meer (ietsepietsie bruin), dus ik dacht, zal het weekend dan wel komen, maar nee hoor... Ik had nog 1 test, gister gedaan en licht blauwe (tweede) streep. Uit mijn werk gelijk weer een test gekocht en net gedaan en weer tweede noch wat blauwere streep. Tjeetje, kan het echt niet geloven... En dan ben ik ook nog alleen thuis. Gister was mannetje er wel bij, maar ik kon met net echt niet inhouden. Ooohhh wat is dit raar zeg! Nou dat moest ik dus echt even kwijt aan jullie!

5. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Jeetje Sandra, dat zou echt gaaf zijn! Lopen we nog gelijk ook! Ik ga heeeeel hard voor je duimen!
    En uiteraard ook voor jullie allemaal dat het snel raak is!

Liefs, Guusje

6. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Ik heb mijn banner maar aangepast, misschien begin ik het dan zelf te geloven....

7. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

GUUSJE!

Van harte, super zég. Ik krijg er spontaan kippenvel van. Echt helemaal blij voor je. Wat top zég.

Geniet ervan en verras je mannetje!

Liefs Sandra

Ps: nog verschijnselen behalve die mooie posi test?

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zal vanavond nog een ovutest tegenaan gooien. Dit omdat ik vanochtend al een dunne streep had en ik wil hem niet missen!
    Oh da's een goeie tip! Dus bij CB kun je het doen met ochtendurine?! Ik hou het niet vol om 4 uur niet te plassen! Ik drink altijd heel veel.

Sandra: ik hoop dat de pendel uitkomt voor je! Ik heb vandaag een pendelaanvraag gedaan bij missyZuilen..ben ook erg benieuwd!

Guusje: Proficiat!

9. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Hey Sandra en Nikkie,

Dank je! Ik kan het echt nog steeds niet geloven! :confused:

Ik heb wel wat dikkere en pijnlijkere borsten en soms beetje zeurderig gevoel in mijn buik, maar that's all! Daarom kan ik het denk ik ook niet geloven... Ga morgen maar even de huisarts bellen.

Liefs, Guusje

P.s. Sandra, ik blijf heel hard voor je duimen, september is een mooie maand! :D

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Sandra : zou gaaf wezen zeg, als die pendel uit kwam :)

@ Nikki : ja, bij CB kun je ovutesten met ochtendurine.
    Ik vind bij 's middags testen 4 uur lang je plas ophouden ook niet prettig. Ik drink dan minder, dat moet ook maar tevens zodat ik niet uit elkaar klap.

@ Guusje : Jaaaaaaaaa, geweldig!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! :thumup: :D =D>

11. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Whaaaaaaaaaaaaa, wij willen ook!!!!!!!!!!

12. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    YEAHH!!!!!!

Guusje, proficiat! Wat gaaf!
    :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

Ik wil ook, ik wil ook :)
    Kun je op de valreep nog wat HCG'tjes naar Sandra en mij sturen?!

Ga er van genieten meis, je gaat een prachtbeeb krijgen!

Joyce

13. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    San, wat zou dat gaaf zijn!
    Ik ga echt ONWIJS voor je duimen!
    :thumup: [-o< :thumup: [-o<

Heb Guusje al gevraagd om wat HCG naar ons te sturen, haha.....

Spannende dagen hier !

14. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Oh ja, nog even dit..... ik zag vanmorgen twee ooievaars! Voorteken? :-k

15. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :thumup:

Guusje....VANHARTE GEFELICITEERD MEIS! Wat super voor je.....nu Sandra nog.......................gelukkig eindelijk eens goed nieuws!

Hoop het zo!

Koosje

PS Ik wil ooooooook!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Guusje: GEFELICITEERD!

Jeetje ik heb wat bij te lezen............

17. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hé meiden.....
    Wil ff zeggen dat ik het ondanks de negatieve test van gisteren deze maand toch nog steeds stiekem wel spannend vind. Of het nu door m'n heeeeeeele zere (.)(.) komt, of door Caruli's pendel, of gewoon dat we richting het jaar gaan....weet het niet....
    Maar ben er gewoon beetje nerveus van; IK, miss nuchterheid herself......
    En dat is echt voor het eerst zolang als we bezig zijn :( :-k .

In ieder geval nog geen énkel teken van :evil: :evil: te bekennen....

Liefs, Joyce

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Jocye : duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim :)

19. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Lief! Dank je, had ik ff nodig !

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey meiden
    Word totaal ongeduldig van die spannende tijden hier met uitzicht op veel mooooois...Guusje, Sandra, Joyce.....poeh hee!

Even vraagje: als ik via mijn mailbox een mailtje stuur naar Stienke of MissyZuilen (dan maar weer die pendels ;) ;) ) dan komt er wel te staan dat ze zijn verzonden als ik op ok druk na het opstellen van het mailtje maar als ik kijk in mijn mailbox staan ze dan niet bij 'berichten verzonden' maar in de wachtrij ....betekent dit dat ze niet zijn verzonden?
    Ff een tecnisch vraagje dus.... :)

Koosje

Deel Deze Pagina