negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Koosje : dan zijn ze wel verzonden, maar door de ander nog niet gelezen ;)

2. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Haai,

Wat een nieuws gister hé :confused: , die Guusje :D . Het is haar gegund! Nu wij allemaal nog, hihi.

@Joycie; voor jou begint het nu écht spannend te worden hé :) . Caruli heeft het best vaak goed, ik hoop het voor je.

@koosje; ja, ik heb inderdaad ook gewoon een persoonlijk berichtje gestuurd en van beiden bericht terug gehad. In het balkje blijft het in postvak uit staan tot dat ze het gelezen hebben. Daarna gaat het naar verzonden items. Ik ben benieuwd wat ze voor jou in petto hebben. Misschien zeggen ze ook wel oktober ;)

Ik ben vandaag iets eerder thuis, moet vanavond aan de slag. Scholing. Niks geen zin in in ;). Maar wel mooie afleiding. En dan is het alweer woensdag, dus voor mij komt de NOD ook steeds dichter bij. De tijd zal het zeggen, maar toch weer spannend.

Groetjes Sandra

3. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    @ Koosje
    Hoe is het nu met je maansteen? Is hij nu wel blijven hangen? Ben benieuwd!

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Sandra
    He.....ik merk dat ik toch ook best een beetje sip word van het nieuws van Guusje....ik bedoel: ik gun het haar van harte, maar het steekt dat alweer iemand, en zeker iemand met wie we/ik al een hele tijd mailen, het nu is gelukt. Voel me daar zo dubbel over....maar dat zullen jullie, en ook Guusje, zeker herkennen...daarom schrijf ik het ook maar gewoon.
    Mijn vriend zei net het weekend ook nog dat hij bang was dat ik meer en meer sip zou raken van het gemail op zwangerschapspagina. Juist hier om: we mailen natuurlijk allemaal met elkaar met dezelfde wens en dus stellen wij ons veel bloot aan ook zwanger wordende meiden.....dat vind ik het moeilijke. In mijn directe omgeving gebeurt dit eens in de maand of 2 maanden, hier veel vaker omdat we allemaal hetzelfde wensen.
    Snappen jullie wat ik bedoel?

Nogmaals....ik ben tegelijkertijd ook blij voor Guusje, en ben dat straks ook voor Sandra en Joyce en Natas.....ik hoop ook echt vanuit mijn hart dat het snel lukt maar het doet ook een beetje pijn en voelt zelfs voor mij als falen......grrrrr%*"!

Liefs,
    Koosje

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Joyce
    Heb nog geen nieuwe maansteen gekocht...de oude 'durf' ;) ik niet meer om te doen na de eerste keer afvallen.
    Als ik een stenenwinkel tegenkom en het goed voelt koop ik een nieuwe.

Koosje

6. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Meis, NATUURLIJK mag je dat zeggen! Wij voelen precies hetzelfde. Als morgen mijn laatste beetje hoop vervlogen is, wil ik het nieuws van Guusje ook niet meer terug lezen, en dat betekent NIET dat ik het haar niet gun. Het is gewoon K**T dat je iets ZO graag wilt en er niets aan kan doen om het te verwezenlijken :cry: :pale: Ik ga een poging doen je op te vrolijken (eerrste keer dat ik plaatje probeer in te plakken, dus niet lachen als het niet lukt!

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Joyce

8-[ ...wat lief van je....heel erg bedankt. Weet je, ik voelde me toen ik (kort) zwanger was zo happy en zo speciaal dat er een mensje in mij groeide...dat gevoel mis ik nog steeds wel eens, ook al is het nu al een jaar geleden....om precies te zijn, morgen precies een jaar geleden...zal ook wel meespelen :cry:
    Ik zou echt zo graag een klein prachtig mensje van ons willen, soms voelt dat gewoon een beetje als pijn.

Anyway....de absolute les in geduld hebben en dankbaar zijn voor wat er nu is lijkt mij dit.

Lfs
    Koosje

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Vandaag had ik geen streepje meer op mijn ovutest! Ik zal deze ronde dus geen ei hebben of ik heb hem gemist.......zucht....ik snap er niks meer van. Nu stop ik voor deze ronde met ovutesten...dat heeft nl naar m.i. geen zin meer.....

Ik ga nou de testen van CB bestellen. Kan met ochtendurine...scheelt weer met plas ophouden haha!
    Misschien dat ik toch maar start met tempen.....kweet niet.....

9. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Koosje, ik begrijp je heel goed en komt ook heel herkenbaar voor! En je hoeft je er zeker niet schuldig over te voelen!

Voor mij is het nog heel onwerkelijk en dat komt ook wel omdat behalve 5 positieve testen (haha) ik eigenlijk amper verschijnselen heb.

Ik zal jullie gaan verlaten op deze site.... Voor nu strooi ik nog wel even heel veel hcgtjes naar jullie allemaal en hoop ik snel meer goed nieuws te horen. Ik zal zeker nog eens binnen wippen om te kijken of er nieuwtjes zijn alleen maar niet meer reageren. Niet omdat ik niet geinteresseerd ben, maar ik kan me voorstellen dat jullie niet op mijn verhalen zitten te wachten. Mocht het toch nog mis gaan, dan kom zeker terug!

Bedankt meiden voor jullie steun en reacties en hopelijk volgen jullie mij snel!

Heel veel liefs, Guusje

10. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Guus, volgen doe ik je sowieso, wel of niet zwanger, maar ik wil wel weten hoe het met je gaat! Geniet ervan meid, en laat het nu maar eens lekker tot je doordringen!

Joyce

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo iedereen!
    en guusje gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet ervan en ik hoop voor de andere dames including ME dat het snel raak mag zijn :D
    IK wou alleen even zeggen dat ik deze maand ook vanaf dag 10 tot en met 20 gestest heb met ovutesten (mijn gem cyclus is 27 a 28 dagen) en geen 1 positieve test, sterker nog dan werd het lijntje weer dikker en de volgende dag weer dunner en dan weer dikker, totaal geen logica, ik had de testen via internet gekocht van matcare, dacht lekker goedkoop uit te zijn, nou zonde van je geld dus. Als ik ze nog eens koop koop ik wel die digitale van clear blue of die van de apotheek. Heeft iemand hier ervaring mee?

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Guusje

Wens je ALLE moois en liefs en gelukkigs en prachtig mannetje of vrouwtje toe!
    Je bent altijd welkom hoor!

Geniet maar lekker.

Koosje

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Sandra, Joyce, Guusje, Natas

Deze maand ga ik het met het forum even rustig aan doen.....ik zal zo nu en dan nog wel eens wat lezen maar even niet meer reageren. Het schrijven op zo'n toch best intensieve manier doet mij nu even niet zoveel goed, maakt dat ik erg bezig ben met mijn cyclus, zwanger worden, anderen die zwanger worden.....werkt voor mij nu even niet als steun hoe lief jullie ook zijn en reageren.

Mocht dit de volgende maand anders voelen dan zoek ik jullie wel weer op, veel plezier, sterkte voor nu.

Veel liefs,
    Koosje

14. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    We gaan je missen! Doe wat je denkt wat goed is, meissie!

Liefs, Joyce

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Koosje,

Ik begrijp je volkomen. Ik ben ook blij voor een ander die wel zwanger is geworden en gun het haar van harte...... maar ik gun het mezelf ook zo graag. En dat steekt soms. Het is een dubbel gevoel inderdaad, maar ja de situatie is ook een beetje dubbel.
    Ik herken ook je heimwee naar het weer zwanger zijn. Ik voelde me toen ook zo goed, zo fijn, zo compleet. De leegte van nu doet zeer.

Ik kan me ook voorstellen dat je wat afstand neemt van het forum.
    Er zitten voor- en nadelen aan het hier veel aanwezig zijn en betrokken zijn. En die nadelen zie en erken ik ook, het confronteert je toch elke keer weer met je eigen wens, trieste verhalen van anderen of juist het geluk van anderen.

Ik hoop zeker weer een keer van je te horen hoe het met je gaat!

Liefs,
    Natas.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Guusje, ik hoop wel van je te horen hoe het gaat hoor! :D
    Hele fijne zwangerschap, geniet ervan!

@ Linda : het kan zijn dat je wel een piek hebt gehad, maar een korte. Dan kun je hem missen met 1x per dag testen. Als bij mij het streepje wat dikker begint te worden test ik 2x per dag.

ik ken de testen van CB, de gewone en de digitale.
    Voordeel aan de digitale vind ik dat je niet hoeft te aarzelen, het is wel positief of niet en daar zit niets tussen. Nadeel eraan vind ik dat je de opbouw van de streepjes niet kan zien. Ik test daarom met de gewone, aarzel ik of de streep nu wel of niet positief is dan gooi ik er nog een digitale tegenaan.
    (jawel, ik ben een controlefreak :))

@ Nikkie : misschien ook eisprong gemist omdat je net op het verkeerde moment van de dag heb getest?
    Balen hoor, heb ik ook een maand gehad en was toen daar erg sjaggie van.

@ Sandra : nog maar een paar daagjes wachten!

@ Joyce : SPANNEND!
    Ga je weer testen vandaag of wacht je nog even?

17. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoihoi,

@ Koosje: Ik begrijp inderdaad dat het soms niet makkelijk is om te horen dat anderen wél zwanger worden. Ik vind het wel héééééééél erg jammer dat je hier minder gaat komen en posten. Maar ik begrijp je wel, hoe jammer ik het ook vind :(. Ik vond het altijd prettig om met je te 'praten'.

@ Guusje: Niet weg gaan omdat je ZWANGER bent. Ik ben juist benieuwd hoe het met je gaat en of je nog symptomen hebt. Ik wil het graag volgen. Dus wat mij betreft blijf je gewoon lekker mee doen. Als je tenminste wilt.

@ Natas: Ja aan de onzekere periode komt bijna een eind. Wel of niet. Maar dan ook wel weer fijn dat je duidelijkheid hebt. Van mij mag het wel vast zaterdag zijn ;), hihi.

@ Joycie: NOg geen ongi? Spannend hoor. Ik ben benieuwd. Ga je er nog een testje tegen aan gooien? Had je ook ovutesten gedaan? Wanneer was je ei? Daaruit kun je natuurlijk ook opmaken of je 'echt' overtijd bent hé...

Hier nog geen nieuws, ik zit nu op dag 29.

Groetjes Sandra

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @Sandra; ga je over 3 dagen testen? Spannend!
    @Linda; ik ken het. Ik heb dus ook die van Matcare. Ik ben vanaf dag 13 gaan testen. In het begin had ik een heel licht streepje, daarna niks meer. Even terug had ik weer een licht streepje, dus heb ik ook nog 's avonds en de ochtend erna getest, maar niks meer! Ik snap er helemaal niks van! Ik geloof eigenlijk niet dat ik hem gemist heb. Ik heb zo vaak getest! Ik denk dat ik geen ei heb gehad....ggrrrr!
    IK heb zo'n gevoel dat ik nooit een ei heb, maar gewoon alleen maar een "nepbloeding" als ik ongi wordt......ik ben aan het overwegen om maar te beginnen met tempen.....en de testen van CB te gaan gebruiken.
    Zoals Natas1. al zegt, het voordeel is dat je duidelijk in beeld krijgt of je wel of geen ei hebt. Nadeel is dat je de opbouw niet kunt zien. Tja het blijft een heel gepruts met die krengen!

@Joyce; wanneer ga jij testen?

19. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0

Eerst maar de :evil: :evil: zien weg te houden en dan zien we wel weer. ;).

20. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hi meiden,

Check mijn banner....game over deze maand.... Ik ben dus echt NOOIT over tijd en deze maand dus wel een dag, grapje van mijn lichaam :( :(
    We gaan nu ronde twaalf in....een jaar dus...klinkt erg lang. Voel me even erg k**t..... :cry:

Liefs, Joyce

Deel Deze Pagina