Dat is .... Joyce Sterkte weer. Koosje, houd je taai! Ik ben nu aan het temperaturen en het schommeld echt onwijs! Snap er niks van, mijn kaartje lijkt wel een zwarte piste!
Ha dames, @ JOycie; ohw wat balen zég. Inderdaad frusti, waarom dan niet gewoon op tijd ongi? maar in plaats daarvan een dag later. Dan ga je hopen en dan valt het nog meer tegen . NIET LEUK! @ Lady Zorra:Nee dat tempen lijkt mij ook niets. Zou niets voor mij zijn. Wat een gedoe zég. Maar goed, het is voor een goed doel . Hier alles oké, geen nieuws. Jammer dat Koosje en Guusje er niet meer zijn Liefs Sandra
Meiden, ik voel me vandaag weer goed: nieuwe ronde, nieuwe kansen . Bovendien heb ik een weekje vakantie in het vooruitzicht, dat helpt! Ik denk dat Koosje gewoon meeleest en wel van zich zal laten horen als een van ons of zijzelf iets te melden heeft, maar dat ze nu gewoon even tijd voor zichzelf nodig heeft. Fijn weekend allemaal!
Fijn dat je je weer goed voelt Joyce! En ja, Koosje moet de tijd die ze voor zichzelf nodig heeft uiteraard lekker nemen.
Hoihoi, Even een update: Ik ben nog niet ongesteld. Normaal eigenlijk altijd optijd ongesteld en het begint vaak al twee dagen van te voren met rozig slijm. Nu niets. Mijn banner staat ook niet helemaal goed; ik ben de vorige keer 's avonds ongesteld geworden en heb pas de volgende dag als 1e dag gerekent. Dus je zou zeggen... het zou inmiddels toch moeten komen. Maar........ Vannacht enorm slecht geslapen, er ontzettend 'mee bezig'. Om 6.00 uur alle moed verzamelt en er een clearblue tegenaan gegooid, want die had ik nog liggen. Je raadt het al NEGATIEF. Flink balen dus.... Zeker omdat ik toch weer wat 'nieuws' had deze maand. Ik heb al meer dan een week een zeurderig gevoel van onder. In de baarmoederstreek. Verder geen andere symptomen als normaal tussen eisprong en NOD. Liefs Sandra
Sandra, misschien heb je nog te vroeg getest. Je bent nu eigenlijk pas 1 dag overtijd. Sommige krijgen pas een positest te zien als ze echt een aantal dagen overtijd zijn; lees 1 week en soms nog wel langer. Geen bloed geeft moed! Dus wie weet! Wel frustrerend he dat wachten! Ik zal voor je duimen Liefs Nikkie
Ha Nikkie, Ja inderdaad frusti dat wachten. Ben ontzettend gespannen merk ik. En ik denk ook de andere kan op.... stel dat ik nu een cyclus ga krijgen van ... (tig) dagen... Zit ik ook weer niet op te wachten. Ps: mijn ovutesten waren 13 en 14 september zichtbaar duidelijker dan daarvoor en daarna. Echter was de teststreep niet dikker dan controlestreep. Dus daar begin ik dan óók nog over te twijfelen. Liefs
Ja moeilijk is dit he! Ik ben er ook hel slecht in dat wachten! Probeer over een paar dagen nog een test te doen. Misschien van een ander merk. Welke heb je nu gebruikt?
Wij hebben dze ronde nauwelijks geklust! Daar baal ik zo van he! Dus deze ronde wacht ik echt op mijn ongi om vervolgens de volgende ronde helemaal los te kunnen gaan! Geen smoesjes meer van; ben zo moe, tis al laat en ik moet morgen weer vroeg op. Nee hup hup aan de slag!....zucht!
Haha, dat is waar! Alleen is mijn NOD op 8 oktober. Dus zou ik mijn afgelopen dinsdag moeten hebben. We hebben alleen die zondag daarvoor geklust (dus ruim 1 week voor mijn ei) en de zondag drie dagen voor mijn ei. Ik was deze maand begonnen met ovutesten. Alleen kon ik niks vinden. Volgende ronde ga ik starten met CB testen. Die kan ik met ochtendurine doen...vind het anders zo lastig om 4 uur op te houden..... Maar ik verwacht totaal niks van deze ronde.....kan ik ook niet teleurgesteld worden. Dus laat mij maar ongi worden en dan flink aan de klus haha! Welk merk test heb je gebruikt?
Ook een zwangerschapstest van CB? De digitale of gewone? De (zwangerschaps)testen van matcare schijnen gevoeliger te zijn. Ga je het nog eens proberen met een ander merk? Spannend!
Ben net even naar de calculator gegaan, om te kijken of we misschiennnn op het juiste moment hebben geklust. Als ik uitga van een cyclus van 35 dagen, dan wel..... Maja, mijn cyclus is nog zo onregelmatig...... Ik zeg wel heel stoer dat ik nergens op reken, maar toch bespeur ik mezelf op dat heeelllee kleine ietsiepietsie stukje hoop....zucht. Ik vind het niet gek dat mijn man mij soms gecompliceerd vind haha!
De test van vanmorgen was ook clearblue, de gewone... Nee, ik geef het even op. Ga eerst maar gewoon wachten. Anders maak ik mezelf gek. Ik hoop er zo ontzettend op! Was al van allerlei vervolgplannen aan het maken. Maar ik MOET mezelf even terugfluiten en back to real life.