negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Duurde dat pendelen bij jou lang? Ik heb al al Daantje86, MissyZuilen en Lotte27 gevraagd om voor mij te pendelen. Tot nu toe nog niks van hen gehoord. Misschien word ik niet zwanger....hellup!

2. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Binnen twee weken reageerden ze. Daantje heeft bij mij ook nooit geantwoord... Zal wel omkomen in de aanvragen..

Ps: als ik naar dat pendel kijk moet het goedkomen, haha ;)

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ja ik hoop dat MissyZuilen gelijk gaat krijgen!
    Ik denk idd dat ze omkomen in de pendelaanvragen!

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ga je voor je eerste kindje? Of heb je al kids?
    Ik zie bij jou dat jou cycli ook steeds langer wordt. Dat heb ik dus ook. Ik hoopte eigenlijk al een regelmatige cycli te hebben. Hoe lang zou dat gaan duren denk je?
    Ik hoop bij jou heeeeel lang ............................want dan zal je nl zwanger zijn haha!

5. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha Nikkie,

Ik heb de banner even aangepast. Ik werd de vorige keer namelijk 's avonds ongesteld en heb toen de volgende dag pas als dag 1 gerekend. Dus ben officieel nu 2 dgn overtijd en de vorige keer was ik dus net op het nippertje op dag 31 ongesteld.

Wij gaan voor ons 1e kindje. We zijn in april 2006 getrouwd. Maar doordat ik naast mijn werk nog een opleiding doe, kon het niet eerder. Nu is het eind van de opleiding in zicht! En jullie?

Mijn cyclus was dus vrij regelmatig. Dat is inderdaad ook altijd afwachten, of je een regelmatige cyclus hebt/krijgt.

Sandra

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wij zijn in mei 2007 (vier maanden geleden) getrouwd. Op de huwelijksreis hebben we besloten om er cht voor te gaan. Dus ben ik op 5 juni 07 gestopt met de pil. Eigelijk wilde ik eerst nog wachten omdat we willen verhuizen nar een woning, waar geen trap ik het midden van de huiskamerstaat, grotere slaapkamers hebebn en een bad etc etc.......Maar ja, aangezien dat nog allemaal even kan gaan duren gaan we er nu toch voor!
    Een aantal van mijn vriendinnen hebben al kinderen en een perfect gezellig huisje. Dat wilde ik ook zo graag. Eerst alles op orde hebben voordat de beep zich aandiend! Maja....dit kan echt nog een aantal jaar gaan duren en zolang wil ik dus ook niet gaan wachten. Dus proberen we het huisje waar we wonen zo goed mogelijk op orde te brengen.
    We hebben dus nog geen kids.....wel spannend hoor! Ik denk dat opvoeden van een kind het moeilijkste is wat er bestaat! Maar wel het leukste!

Wat voor opleiding heb je gedaan?

7. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha Nikkie,

Ik heb even boodschapjes gedaan. En... testjes besteld van Matcare via de site. Als ik nog niet ongi wordt ga ik sowieso niet voor dinsdag testen. NOg gefeliciteerd met jullie huwelijk! Leuk hé, trouwen!

Ik ben verpleegkundige maar school me om tot docent verpleegkunde.

Gr. Sandra

Ps; WAAR ZIJN DE ANDERE DAMES, DRUK?

8. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Hey Sandra,

Zoals je ziet, lees ik nog wel mee! Ik was zoooo benieuwd hoe het met jou gaat. Jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt, maar ik heb al vaker gehoord dat cb heel betrouwbaar is maar wel voldoende HCG nodig heeft, meer dan andere testen. Ik heb hele pos. ervaringen met kruidvat. Bij sensitest van internet vaag streepje en zelfde urine met kruidvat een echt tweede blauwe streep. Dus misschien is het nog iets te vroeg. Houd moed en probeer het inderdaad dinsdag nog een keer. Ik ga echt heel hard voor je duimen dat je NIET ongie wordt!

Liefs, Guusje

9. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha Guus!

WAT FIJN DAT JE ER BENT! Ik mis jullie :( . Ik vind het zoooooooooooooooooooooooooooooo spannend. Heb al meer dan een week een zeurderig, krampachtig gevoel. Ik zag dat als iets positiefs en nu ben ik dus écht overtijd. Maar laten we realistisch blijven: een negatieve test. Baal, baal, baal. Het had zo'n mooi weekend kunnen worden en nu die onzekerheid.
    Ik heb Matcare testjes besteld via de site, en ik hoop dat ik die dinsdag heb. Ben ik dan nog niet ongi, dan ga ik zo'n matcare testje doen. Ik bekijk het maar van dag tot dag. Veel anders zit er niet in hé. Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Al last van symptomen of nog steeds niets?

Ik hoop dat je nog wat van je laat horen. Want zwanger of niet... ik vind het leuk om met je te 'schrijven'.

Groetjes Sandra

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Sandra
    Hulptroepen on the way...je ziet het!
    Ik duim superhard voor je.....houd moed: sommige zwangerschapstesten hebben veel HCG nodig....het kan nog steeds raak zijn en ik heb er nog steeds een goed gevoel over! Ik had toen ik zwanfger was ook pas bij 5 dagen overtijd getest, maar nu dat afwachten......ik benijd je nu even niet! Ga je zelf lekker afleiden...filmpje, chocola (mijn favoriete recept ;) ) en weet dat er veel lieve meiden zijn die aan je denken!
    Wel lekker te weten dat mocht het deze keer niet raak zijn je altijd nog het andere pendel achter de hand hebt.....jullie wereldburgertje komt er aan!
    Heel veel liefs,
    Koosje

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sandra, ik duim me helemaal wezeloos! :)

12. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    hoi dames,

@ Natas, Koosje en Guus: Jullie zijn LIEF!
    Dank je wel voor het feit dat jullie er voor me zijn. Ben blij dat je er bent Koosje. Maar doe het niet voor mij. Denk aan jezelf hé. Als je niet wilt schrijven: NIET DOEN!

Liefs Sandra

13. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik ben er ook nog!
    San: :thumup: :thumup: [-o< [-o< :thumup: :thumup: [-o< [-o<
    Dat van de hele nacht liggen woelen herken ik: dat ik dus van de week ook: ik had het al helemaal uitgedacht hoe ik het hubbie en mijn moeder ging vertellen, maar ja :(
    Maar let op: bij jou gaat het anders lopen! Mark my words!

Ik had voor mijn gevoel vrijdag de knop omgezet. Belde iemand die echt heel dicht bij me staat...en jawel hoor....zwanger. Ik moest toch wel ff slikken. Ik was ook wel heel blij, maar toch.....

Ik ga het nu echt proberen van me af te zetten en ga volgende week gewoon lekker genieten.

Meiden, geniet van de rest van het weekend en we duimen allemaal voor Sandra!

liefs, Joyce

14. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha,

@Joycie; Ja ik had inderdaad verwacht dat het bij jouw raak zou zijn. Dat viel helaas tegen... En dan ook nog mensen om je heen die bellen dat ze zwanger zijn! Je gunt het ze wel, maar toch. Voelt niet altijd even prettig hé. Ik ken het ;). Wij kregen gisterochtend nog een telefoontje.

Wij hebben net heerlijk een eind door het bos gelopen met onze hond. Het is echt al herfst! Overal eikels en kastanjes. Zelfs twee ree'tjes gezien (geen reetjes, haha).

Verder gaat alles zijn gangetje. Nog geen veranderingen.

Wij gaan even ons huisje op orde brengen en dan lekker hangen op de bank, gordijntjes dicht, filmpje er in, zak chips, reep chocola, lekker stokbroodje en... hahaha. Lang leve het weekend!

Liefs Sandra

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lastig kunnen dat soort dingen zijn hè Joyce, je bent blij voor die ander maar voor jezelf doet het pijn. Een dubbel gevoel.

Tssss die Sandra, ben ik druk aan het duimen gaat zij ..... :confused: :)

16. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    niet klussen hoor ;) . Hebben we hopelijk genoeg gedaan,hihi

17. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ja, en dan is het ook nog iemand die me zo goed kent dat ze het meteen aan mijn stem horen :( ....gelukkig wasdat bij deze persoon niet erg.

Sandra, heb je al getest?!?!?!

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    @Joyce, ja dat is klote. Maar voor velen wel heel begrijpelijk! Blijft moeilijk zoiets!

En Sandra heb je nog een testje er tegenaan gegooid?

Liefs Nikkie ennuh suc6 allemaal!

19. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    SA-HAN-DRAAAAAAAAAA!
    Snap je dan niet dan wij hier met spanning zitten te wachten :) ;)
    Heb je al getest?!?!?!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Joyce : misschien maar beter ook dat ze het meteen heeft gemerkt. Als dingen niet uitgesproken zouden worden zou zij van niets weten en gaat het tussen jullie in staan.
    Mijn stiefdochter (zwanger, 1 week over tijd nu) neemt juist geen contact met mij op (wel met haar vader hoor). Ze heeft me een week geleden een brief geschreven waarin ze o.a. aangeeft moeite ermee te zullen hebben als ze verdriet bij mij zou zien als ik op kraambezoek kom. Aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant jammer dat ze me niet dat beetje ruimte kan geven. Nou staan er al meer dingen tussen ons, maar dit wordt er misschien nog eentje bij.

@ Sandra : HALLO, WAAR BEN JE?!? ;)

Deel Deze Pagina