Hoi Natas, Heeft ze er moeite mee omdat jouw pijn haar pijn doet, of omdat zij er ZELF moeite mee heeft? Dat is wel een groot verschil! Degene van wie ik het vrijdag hoorde wil niets liever dan dat het bij ons ook lukt, misschien wel net zo graag als bij hen zelf..... Als het bij ons over 8 maanden nog niet gelukt is en ik ga op kraamvisite, dan zullen ze er alle begrip voor hebben dat ik dat moeilijk vind. En als ze dat niet hebben, dan zou ik er snel klaar mee zijn. Dat zijn dan geen echte vrienden.... Maarja, als het de dochter van je man is.......ligt toch anders, moeilijk hoor! Ik weet hoe het is om ook maar een puntje van (weliswaar) opbouwende kritiek op de dochter van je man te hebben, ligt ERRUG gevoelig ! Succes ermee meis, laat die bevalling en kraamvisite maar snel achter de rug zijn, heb je dat tenminste ook weer gehad!
Nou, gelukkig heeft mijn man precies dezelfde kritiek op zijn dochters met veel dingen, dus dat scheelt Ik denk dat stiefdochter er zélf moeite mee heeft. Ze schreef b.v. dat zij dat dan moeilijk vind en dat ze bang is dat haar baby er last van zal hebben (nah ja, ik ga natuurlijk niet boven die wieg staan brullen en blèren). Maar goed, zoals ik schreef zijn er meer dingen tussen ons (vader + ik) en haar. Een hele historie van 10 jaar.
Hoihoi, Alles goed hier. Nog steeds geen ongi, . Ik ga morgenavond als ik uit het werk kom testen want dan zijn de testjes van deze site binnen (als het goed is ) Groetjes Sandra
Spannend? jeetje....IK krijg het er zelfs benauwd van....... Pfhhhh....dat je het volhoudt om nog niet te testen! Ik was al lang bij de drogist naar binnen gelopen! Weet niet of ik morgen tijd heb om te kijken hier, maar ook als je niets van me hoort: ik vergeet je niet en DUIM voor je!
Jeetje Sandra, wat is het spannend voor jou! Ik hoop het zooooo! Heb je ergens last van? Alhoewel dat zegt ook weinig volgens mij, want behalve beetje pijnlijke zijkanten borsten, heb ik nu dus echt nergens last van ... Ik duim voor je en houd de site in de gaten! Liefs, Guusje
Tjeeeeees Sandra, nog steeds niet getest! Ik zou dat niet uithouden hoor, deze muts test meteen op NOD (en bij andere dingen ben ik ook nooit geduldig ). Mijn duimen gaan gewoon door, ze zijn aan het overwerken
Ha, Jullie mogen ophouden met duimen . Sinds vanmorgen 11.00 uur wat rozig/helder slijm, zoals mijn ongi ook altijd begint. Net thuis gekomen lagen de Matcare testje in de bus. Toch maar één gedaan en je raad het al: HARTSTIKKE NEGATIEF. Ik baal flink. Had zo'n positieve hoop. Nu weer van voor af aan op punt o. Het zou ook te mooi zijn om waar te zijn. Bedankt voor jullie medeleven. Sandra
Oow Sandra kl*te zeg! Balen meid, ik hoop dat het de volgende raak voor jou mag zijn sterkte Liefs Nikkie
Ha Sandra Natuurlijk lees ik nog mee.....en moet nu gewoon nog even reageren.....KLOTE, SHIT, BALEN 1000x.....ik had zo'n goede hoop voor je! Veel succes lieverd....de pendels van Stienke zijn beter Koosje
Ik heb hier niets aan toe te voegen..... ik opende dit topic ervan overtuigd een andere banner te zien bij je...... echt niet eerlijk dat je dan overtijd bent
Vandaag eindelijk bloed....... Dag 1 van de....... Wat een vooruitzicht. Ik wou dat die verrekte cyclus wat korter was. Ben er zat van. Ik ga Koosjes initiatief volgen; ik wil ook minder bezig zijn met het hele zwangerschapsgebeuren. Dat betekent; 1. Geen ovutesten doen 2. Niet vaker dan 1x per dag op dit forum inloggen Liefs Sandra
He Sandra. Wat vreselijk BALEN zeg! Ik denk aan je en hoop echt dat het volgende maand raak is. Hou je taai meid! Liefs, Guusje
Hoi dames, Ik ben mijn 'dip' weer zo'n beetje te boven. Niets leuks aan als je overtijd bent. Dan maar liever een paar daagjes te vroeg, krijg je niet zo'n valse hoop. Ik hoop dat mijn cyclus niet nog langer gaat worden. Liever gewoon terug naar 31 dagen... Maarja; dat hebben we niet in de hand hé. Hoest bij jullie? En Guusje hoe gaat het met zwangerschap? Heb je al symptomen, ben erg benieuwd! Liefs Sandra
Heey Sandra, fijn dat je uit je dip bent! Ik hoop dat de volgende ronde raak is bij je! Hier nogs niks te bekennen. Nog een paar daagjes en dan komt mijn ongi ws weer....alhoewel kijk eens naar mijn pendels.... Nou ik weet het niet hoor, heb nl nergens last van
Hoi dames, HOe gaat het met jullie? Ben erg benieuwd. Hier gaat het goed. Wij proberen wat minder bezig te zijn met het zwanger worden... Ben nog steeds iets ongesteld, al een week! Groetjes Sandra
Hè gatsie Sandra, wat lang ongesteld. Hier gaat het wel. Had gisteren een positieve ovutest dus als het goed is vandaag m'n ei. Die zijn we gister en vandaag goed aan het benutten. Rare is alleen wel dat ik geen vruchtbaar slijm en bmm heb, beetje vreemd. Verder heb ik nogal een terugval gehad door de geboorte van mijn stiefkleinzoon, het kraambezoek, de baby-overdosis, hoe stiefdochter tegen mij deed en spoken uit het verleden. Voor hun is het geweldig, gelukkig dat alles goed gaat en de baby gezond is. Maar hier is het dubbel, ook erg moeilijk.
Ha! @ Nikkie; al nieuws? @ Natas: gefeliciteerd met de geboorte van je stiefkleinzoon. Dat zal inderdaad een dubbel gevoel geven... Moeilijk om daar mee om te gaan. Geduldig blijven; straks hebben jullie ook zo'n mooi kindje! Blijf vertrouwen in jezelf... @ KOosje: al weer een eind op weg in je cyclus. Fijn hoor dat je zo'n korte cyclus hebt... Ik duim al weer voor je! Hier gaat alles zijn gangetje. Ben er inderdaad minder mee bezig nu, ben ook minder op het forum. Niks aan zo'n lange cyclus Gro
Ha! @ Nikkie; al nieuws? @ Natas: gefeliciteerd met de geboorte van je stiefkleinzoon. Dat zal inderdaad een dubbel gevoel geven... Moeilijk om daar mee om te gaan. Geduldig blijven; straks hebben jullie ook zo'n mooi kindje! Blijf vertrouwen in jezelf... @ KOosje: al weer een eind op weg in je cyclus. Fijn hoor dat je zo'n korte cyclus hebt... Ik duim al weer voor je! Hier gaat alles zijn gangetje. Ben er inderdaad minder mee bezig nu, ben ook minder op het forum. Niks aan zo'n lange cyclus Groetjes Sandra