Hoi hoi hier nog niks te bekennen...Ik verlies wel veel wit vocht.....ook flinke ongikrampen gehad (dinsdag)
Ik heb een topic geopend, voorzichtig de MMM in! (onder zwanger worden) Ben dus gelukkig niet weggestuurd! Hoe gaat het met jou? Lief dat je aan mij dacht!
He meiden, Ben ff weekje uit je lucht geweest. Hoe is het? @Koosje NOD nadert zie ik. Gaattie weer een beetje na vorige maand? Liefs, Joyce
Ja, ff weekje lekker weggeweest. Wachtbank begint bijna te wennen (maar nooit helemaal.......). Tis rustig hier geloof ik....had bijna niets bij te lezen.....
Heb al twee nega testen gehad deze maand! Nog steeds geen ongi te bekennen.....en zit al op dag 42 van mijn cyclus! Ik word er niet goed van! Ik bel dadelijk de fert.arts op voor het maken van een afspraak. Had dit nl twee jaar terug ook! Toen werd ik helemaal niet meer ongi! NU wordt mijn cycli ook steeds langer en langer.....ben benieuwd
Heey Nata, Ja idd, super vervelend! Ik weet helelmaal niet waar ik aan toe ben. Waarschijnlijk geen zwangerschap...maar mijn ongi komt maar niet op gang......Dadelijk even de arts bellen voor een afspraak.... Jij nog 1 weekje...spannend!
Hé dames... @ Nikkie: wat vervelend zég. Dat lijkt me inderdaad zwaar sh*t zég. Ik ben benieuwd wat de arts zegt. @ Natas en JOycie: goed geklust? haha. NOg ovutesten gedaan? Ik ben benieuwd. Wachten duurt inderdaad lang... herkenbaar. @ Koosje: Ben benieuwd hoe het met je gaat! Nog geen ongi te bekennen? Ben erg benieuwd. Ik hoop het zooooooooooooooooooo voor je. Ik duim! Heel hard! Als ik het iemand gun dan bij jij het wel. @ Guusje: En gaat het allemaal goed met de zwangerschap? Wanneer is je eerste echo? Hier alles oké. Ben er minder mee bezig, ben positiever ingesteld. Ook wat meer rust op het werk en met de opleiding nu, dus het gaat beter met mij. Misschien komt het ook wel omdat we nu druk aan de klus zijn. Als ik op de wachtbank zit, kan ik ws zo weer omslaan en weer teveel met het zwanger worden bezig gaan. Maar goed, het feit dat ik mij er bewust van ben, dat ik er teveel mee bezig was/ben is al heel wat...haha. Groetjes en tot mails, Sandra Ps: bij jullie ook zo'n heerlijk weertje 8) ?
Hé dames... @ Nikkie: wat vervelend zég. Dat lijkt me inderdaad zwaar sh*t zég. Ik ben benieuwd wat de arts zegt. @ Natas en JOycie: goed geklust? haha. NOg ovutesten gedaan? Ik ben benieuwd. Wachten duurt inderdaad lang... herkenbaar. @ Koosje: Ben benieuwd hoe het met je gaat! Nog geen ongi te bekennen? Ben erg benieuwd. Ik hoop het zooooooooooooooooooo voor je. Ik duim! Heel hard! Als ik het iemand gun dan bij jij het wel. @ Guusje: En gaat het allemaal goed met de zwangerschap? Wanneer is je eerste echo? Hier alles oké. Ben er minder mee bezig, ben positiever ingesteld. Ook wat meer rust op het werk en met de opleiding nu, dus het gaat beter met mij. Misschien komt het ook wel omdat we nu druk aan de klus zijn. Als ik op de wachtbank zit, kan ik ws zo weer omslaan en weer teveel met het zwanger worden bezig gaan. Maar goed, het feit dat ik mij er bewust van ben, dat ik er teveel mee bezig was/ben is al heel wat...haha. Groetjes en tot mails, Sandra Ps: bij jullie ook zo'n heerlijk weertje 8) ?
ik doe alles tegenwoordig geloof ik twee keer . Gaat lekker! Als ik nu ook nog eens twee eitjes heb deze maand , haha
Ha meiden, Zo, ben weer beetje ontzwangerschapspaginaat! Was ff nodig...en nog steeds zal ik niet zoveel meer als eerder op de site zijn, ik wil er echt relaxter mee omgaan....en dat lukt goed. Ik heb zelfs...tadaratadaaaaaaa....mezelf een nieuw doel gesteld: 'voor mijn 40e zijn wij zwanger van een gezond kindje'...eerst was dat heel spannend om te denken (dat duurt nog zoooooo lang) maar het went en haalt ook enige druk weg en ruimte voor andere dingen! Het helpt wel dat iemand die paranormaal begaafd is mij met veel overtuiging vertelde dat het er aan komt.....ik voel mij er goed bij. Deze maand is het ieg niet raak, vandaag moet ik ongi worden en de eerste voorzichtige tekenen dienen zich al aan, maar ik voel mij er wel rustig bij. @Joyce en Natas Allebei op de wachtbank zie ik....SPANNEND! De duimen beginnen alweer voorzichtig te draaien..... @Sandra Wat een lief nieuw logootje heb jij bij je berichtjes...ben al blij dat ik zo'n standaardfotootje bij mijn tekst kon krijgen Hoop dat je je ook weer wat beter voelt en dat je opleiding naast het werk ook vordert. Ben je ook nog aan het hardlopen? @Nikki Dat lijkt mij helemaal vervelend zeg....zo'n cyclus die steeds langer wordt...niet te lang mee wachten en hup uit laten zoeken zou ik zeggen....veel te belangrijk allemaal om af te wachten. Hoop dat je jezelf een beetj tijd kunt geven dit uitgezocht te krijgen zonder al teveel dit als 'verloren' tijd te zien, moeilijk genoeg lijkt me. Zo, nu weer werken! Lieve groet, Koosje
Zijn jullie 6 dagen voor het ei al zo goed aan de klus? Respect.....wij, vooral mijn vriend, raken een beetje verplicht-klussen-moe....da's wel vervelend zeker voor mij die alles zo graag plant en regelt....ingewikkeld hoor. Ga hem vanavond voorstellen deze maand maar even geen ovutesten te doen en tussen dag 8 en 13 te klussen als we zin hebben (heb mijn ei toch op dag 10 of 11)....eens zien wat dat doet.... Lief dat je mij zwanger worden zo gunt, dat deed goed. Lieve groet, Koosje
He meiden, Gezellig, allemaal weer ff aanwezig! @Nikkie Heel spannend, ik duim voor je. Je mag zelf anders denken, maar we kennen allemaal de verhalen van de meiden die pas na 2 weken een positest hebben. Ik blijf duimen! @ Koosje Je weet dat ik het je MEGA gun [-o< Doe waar jij je goed bij voelt! Ik begin zelf ook een beetje te denken zoals jij. Ik moet bv echt nodig weer gaan sporten; conditie is bagger en de zwaartekracht doet aan alle kanten zijn werk ](*,) Ik dacht steeds....maar straks, als ik zwanger ben.... Nu ga ik me deze week denk ik gewoon weer aanmelden. OOK tijdens een evt zwangerschap is beweging goed! Ik ga er niet meer op wachten (zegt ze heel stoer ) @ Sandra Heeeeeel goed geklust Gaat tijdens paar dagen weg altijd vanzelf... Maar GEEN ovutesten. Ik liet me denk ik toch teveel door die krengen leiden. Als hubbie bij positest geen zin had, was dat niet echt bevorderlijk voor mijn humeur Vorige week merkte ik dat ik toch beetje onrustig werd van het feit dat ik niet exact wist wanneer ik nu eisprong had. En als ik naar m'n verstand luister is dat een reden te meer om ze volgende maand ook gewoon links te laten liggen. Maar ja.....hier zit te drogist om de hoek, op vakantie niet.... @ Lady Zorra Ik had al gereageerd in je andere topic. Succes meis! @ Natas Ik duim, dat weet je! Nou, ik ga ook weer aan de slag! Lieve groetjes, Joyce
@ Koosje : fijn je weer even te zien hier! Ik gun het jou ook ontzettend graag! Erg jammer dat je je ongi weer aan voelt komen, maar je hebt een mooie afspraak met jezelf gemaakt. @ Joyce : wat leuk, dan duimen we voor elkaar @ Sandra : Wij hebben 1x kunnen klussen. Niet al te veel dus, maar wie weet. Ja, ik heb ovutesten gedaan. Ik zou ze ook niet meer kunnen laten liggen hoor, zou denk ik een beetje kierewiet worden. Ik vind het knap van je (en anderen) die meer afstand kunnen nemen. Ik kan dat (nog) niet, terwijl ik wel weet dat het beter zou zijn.
Kun je niet ff weekje of paar dagen weg rond je vruchtbare dagen? Hoeft niet ver weg of duur te zijn; hutje op de hei, haardje aan, wijntje erbij.... Ik kan je nu vertellen dat dat wonderen doet voor je sexleven, hihi. Wij hebben heeeeeeeel veel geklusd, maar alleen omdat we er zin in hadden
Vandaag ongi geworden, dus we gaan beginnen met de MMM. Heb gelijk een afspraak gemaakt voor de samenlevingstest. We moeten 6-8 uur van te voren klussen en ik moet er om 10.30 zijn, dus dat wordt lachen! Moeten de wekker maar zetten....! MMM here we come!