negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Heeeeel veel succes Lady Zorra! Ik wist niet waar ik blij mee moest zijn na de onderzoeken: alles is goed (maar waarom gebeurt er dan niets?) of het ligt aan ..... (en dan kan er iets gedaan worden). In elk geval fijn dat er nu iets gebeurt en dat jullie meer duidelijkheid krijgen!

Groet,
    Koosje

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Joyce

Dat hutje op de hei lijkt mij best lekker :cry: .....zou fijn zijn, ware het niet dat deze ronde de vruchtbare dagen midden in de week vallen, van maandag t/m vrijdag/zaterdag.... :confused: ....maar goed, ik stel mij in op relaxed blijven....het hangt nu ook niet meer op een maand meer of minder en ik ben echt erg blij dat het weer en nog steeds allemaal zo regelmatig werkt! Word toch al een ouwetje :D :D

Hoe gaat het met jou, het wachten, signaleren van wat er in je lijf gebeurt....

Liefs,
    Koosje

3. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hé meissie,

Ik had gistermiddag en vanochtend echt uren achtereen steekjes en krampjes, en als dat dan ca. 5 dagen na eisprong is en je hebt veel geklusd, denk je toch....zou het? Ook boobs weer errugg gevoelig, maar dat heb ik elke maand.

Maar ik probeer net als jij er minder mee bezig te zijn. Wil deze week het sporten weer gaan oppakken en begin voorzichtig zin te krijgen om te gaan skiën (terwijl ik uiteraard hoopte dat dat er komend seizoen niet in zou zitten :D ). Probeer me dus te richten op de dingen die nu allemaal nog wél kunnen. Ik probeer me voor te houden dat zwanger worden op mijn 37e OOK goed is en dat het niet persé NU hoeft. Het ene moment gaat dat beter dan het andere, maar ik hoef jou niet te vertellen hoe dat gaat!

Ik hou je op de hoogte!

Liefs, Joyce

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Lady Zorra : romantische tijd wordt dat! :)

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lady Zorra: Oeff je wekker zetten, beetje wakker worden en lekker slaapdronken gaan klussen succes! Morgen bloed prikken? Gaan ze dan je hormoonwaarde bekijken? Iig veel succes ik lees mee in je eigen topic hierover.

Goed voornemen Koosje! Gewoon aan de klus wanneer jullie zin hebben! Dan blijft het ook leuk!

Joyce:misschien al een innestelling geweest, of zou dat nog te vroeg zijn? Geen idee. Spannend voor je!
    Natas: Nog maar 7 daagjes meid.......dan breekt voor jou de spannende tijd aan! Ik duim voor je!

Hier een beetje hetzelfde verhaal. Geen ongi, 8 dagen overtijd.....Heb gisteren de fert.arts gebeld en ik kan (pas) 12 november terecht.....Maar ja misschein dat ik dan meer duidelijkheid krijg of ik uberhaupt wel een ei heb! Dat vraag ik me namelijk ten zeerste af. Dus vanaf 12 november zit ik ook in de MMM, ben benieuwd! Van de ene kant vind ik het best spannend en eng al die onderzoeken en wie weet wat ze vinden....maar van de ander kant zie ik het wel weer als een stapje dichterbij!
    De laatste keer dat ik bij de fert.arts was, in geweest in juni 2006. Toen waren we ook al bijna een jaar bezig, zonder resultaat en op een gegeven moment ook geen ongi meer. Toen een pauze ingelast ivm de bruiloft (niet hogzwanger willen zijn want ik zou dan maar eens uitgerekend zijn, maar ook niet net zwanger willen zijn dan ik bij het ja-woord moet overgeven...)De arts raadde ons toen aan om weer aan de pil t egaan. En direct na de bruiloft te stoppen zodat ik nog een kansje zou hebben....Nou die heb ik dus 3 keer gehad..maar helaas zonder succes!
    Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Nikkie

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jammer voor je Nikkie dat je cyclussen zo raar lopen.
    Ik kan me voorstellen dat de MMM in gaan best een stap is....... maar wel een stap op weg naar iets moois ;)

Yep, ik nog 7 dagen.
    Heb mezelf heilig beloofd me niet al te zenuwachtig te maken, lukt vast voor geen meter :)

7. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    We zijn met z'n allen héééééél goed in voornemens, haha! Maar als de NOD weer nadert....oh jee (bij mij wel tenminste).

Nikkie, ik vind het echt balen voor je. Ik zou daar persoonlijk hartstikke gek van worden en vind het knap dat je daar zo rustig mee omgaat (zo lijkt het vanaf hier tenminste).

Later meiden, moet weer aan de slag.

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Thankx Joyce....maare rustig mee omgaan....mwa dat valt wel tegen hoor! Ik hou me er veels te veel mee bezig grrr! Ik spreek altijd met mezelf af dat ik maar eventjes achter het forum ga....paar uur later spreek ik dat weer met mezelf af!
    Ik voelde deze ronde echt vanalles, dat ik heel wanhopig twee testen heb gedaan en zelfs nu nog zoiets heb van.....van het weekend toch miischien weer maar een testje wagen...dus rustig? nee dat valt vies tegen!

Succes jullie!

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Joyce

Steekjes en krampjes op de 5e dag na veel geklus en ei? Ja, zou kunnen al is dat wat aan de vroege kant, maar ze (wie? ;) ) zeggen juist ook altijd dat als het raak is de cyclus en innesteling totaal anders is als je verwacht....ik hoop het echt voor je!
    Ennuh weet je...op je 38e zwanger worden is OOK superleuk en fantastisch! :) Misschien dat als je de confrontatie aandurft met dat laten doordringen de druk wat weghaalt....na pijnlijk gevoel van niet kunnen wachten, zo lang.

@Natas
    Oooooh....de laatste week.......die duurt zoooo lang, maar gelukkig is het mooi weer en veel afleiding te verzinnen...toch?

Hier ongikrampen...ook geen pretje.

Liefs,
    Koosje

10. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Hey meiden,

Even een berichtje van mij (eerlijk zeggen als jullie dit niet fijn vinden hoor...!). Ik lees nog steeds met jullie mee want ben elke keer weer benieuwd of iemand mij komt vergezellen...

Sandra, fijn dat je je weer beter voelt en inderdaad de klusdagen komen er weer aan. Hopelijk wordt dit JOU maand! Ik ga duimen voor je.

Koosje, goed dat je wat meer afstand hebt kunnen nemen. Bij mij was het grappig, in de maand dat ik minder op internet zat, geen ovutesten deed en niet temperatuurde, was het raak! Misschien bij jou deze maand niet, maar het komt hoor, ECHT!

Vervelend Nikkie dat je nog steeds niet ongi bent, maar wie weet.... Misschien heb je een laat ei gehad?

Lady Zorro, ik ga jou topic maar eens lezen om te kijken wat je allemaal te wachten staat. In elk geval veel succes!

Natas en Joycie, succes op de wachtbank, ik duim voor jullie!

Met mij gaat het goed. Eerste echo gehad (ivm vegrote kans BBZ) en ja hoor, een kloppend hartje! We zijn echt heel blij! De klachten beginnen nu aardig door te breken, weeig/misselijk gevoel (niet te plannen, om 's ochtends dan weer 's avonds, soms een dag niet en dan de hele dag. En super pijnlijke boobs. Daar was de pijn voor mijn ongi niks bij. Tot 6,5 week niets en nu voel ik me echt anders. Hormoontjes.... Maar we zijn vooral blij!

Succes meiden en ik denk aan jullie!

Liefs, Guusje

11. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi Guusje, Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat en ook met je kindje!

Ik denk niet dat het een laat ei is, aangezien ik al op dag 43 zit. Dit is niet de eerste keer voor mij dat ik mijn ongi niet meer krijg.....dus ik verwacht dat ik weer hetzelfde riedeltje als twee jaar terug krijg helaas....

Geniet van je zwangerschap en ik lees graag je berichtjes!

Liefs Nikkie

12. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    He Guusje!

Kloppend hartje, YEAH!
    \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:
    Proficiat, meid!

En NATUURLIJK vind ik het niet erg om wat van je te lezen! Het feit dat je af en toe moet slikken als er iemand zwanger is, betekent niet dat je het die persoon niet gunt!

Succes met de hormoontjes!

Groetjes, Joyce

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Guusje : super fijn dat jullie een mooi kloppend hartje gezien hebben!
    En jazeker, wij willen graag van je horen ;)

@ Joyce en Koosje : nou, de laatste lange week is echt begonnen hoor...... zeg ik verdorie net dat ik me niet zenuwachtig wil maken............
    Sinds vanmiddag heb ik een opgezette buik. Ik voelde het eerst, zo'n opgeblazen gevoel en m'n broek te strak. Later zag ik het ook op de wc, opgezet en hard. Ik ken dit maar van 1 ding, one thing only, en dat was toen ik bijna 8 weken zwanger was.

Nou, zie dan nog maar es 'normaal' te blijven :(
    Ik prent mezelf maar in dat dit nog helemaal niet kan, 6 dagen voor NOD. Maar het laat me dus niet los, ik heb geen last van m'n darmen of zo dus ik kan het nergens anders op gooien.

14. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ooww Natas, ja erg he de ww! Ik kan me goed voorstellen dat je nu vanalles gaat denken. Ik zal voor je duimen!

Vanochtend had ik met het afvegen licht bruine afscheiding op mijn papiertje! Nou ik ben zo benieuwd wat dit nu weer voor moet stellen! Heb maar even een tampon ingedaan....dadlijk effe checken of mijn ongi doorgezet is....grrr ik haat wachten!

15. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden misschien een gekke vraag maar hoe werken die ovulatietesten eigenlijk.
    waneer ga je daar mee beginen.

groetjes honey

16. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Goedemorgen meiden,

Zijn er nog nieuwtjes te melden?

Natas, trek je het allemaal nog een beetje?

Nikkie, wanneer heb je voor het laatst een test gedaan. Ik weet het niet hoor, nu met die bruine afscheiding :( Als je al eerder niet ongi bent geweest zal het wel niet, maar toch......

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nee, hahahaha, Natas trekt het niet meer zo :)

Naast de opgezette buik voel ik nu ook een lichte druk onderin en beginnen m'n borsten zeer te doen.
    Die opgezette harde buik wijt ik rationeel gezien maar aan rare darmen. Maar met dat lichte druk-gevoel en zere borsten kan ik niet zo veel kanten op. Dat gevoel in m'n onderbuik herken ik alleen van mijn zwangerschap. De zere borsten ook, met ongi heb ik meestal wel wat gevoelige borsten maar anders en pas als ik al echt ongi ben.

Ik blijf mezelf rationeel inprenten dat ik het wel helemaal fout kan hebben, maar emotioneel gezien krijg ik steeds meer hoop.
    Ik moet me nu ook erg inhouden om al niet te gaan testen..... heeft er iemand een dwangbuis? :D

En jij? Je gaat ook de laatste wachtweek in! :confused:

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Helaas is vanochtend toch nog de ongi doorgebroken.......Op dag 45 (!). Maja ik weet nu wel waar ik aan toe ben, en dat vind ik zelf ook wel zo prettig. Op naar de vijfde ronde en 12 nov naar de fert.arts...heb het gevoel dat onze wens toch nu allemaal dichterbij gaat komen...oooh ik hoop het zo!

Succes jullie met wachten, ik zal voor jullie duimen!

Liefs Nikkie

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh, wat jammer voor je Nikkie! :(
    Al was die onzekerheid idd ook niks, dus wat dat betreft is het wel fijn.

Ik hoop zo voor je dat de fert.arts jullie snel verder kan helpen!

20. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik ben ook zo'n muts die met regelmaat al enkele dagen voor de NOD met een test in d'r hand zit. Dus qua gevoel kan ik je helemaal begrijpen! Qua verstand is het natuurlijk gewoon stom #-o ](*,) het is namelijk te vroeg om verdrietig te zijn en ook te vroeg om blij te zijn. Maar ja....verstand en gevoel....ik weet er alles van!

Bij mij inderdaad laatste week. Ik had me echt voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn, maar het valt niet mee :rolleyes: Nu heb ik altijd direkt na mijn ei zere borsten (en dat is ook accuut weg zodra ongi doorbreekt), maar deze maand lijkt het wel wat erger. Waarom ik het toch wel spannend vind is omdat ik echt al dagen behoorlijke kramp heb. Mijn buik voelt echt alsof elk moment de :evil: :evil: kunnen komen.
    Maar ja, de afgelopen tijd heb ik wel geleerd dat mijn lichaam er ERG goed in is om me voor de gek te houden :rolleyes: :-k , dus ik probeer mijn zinnen te verzetten en loop met een grote boog om alle drogisten en apotheken heen!

Nikkie, jammer meis, maar in ieder geval goed dat nou toch je ongi doorgebroken is, dat wachten is echt he-le-maal niets!

Deel Deze Pagina