negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben helemaal niet gewend aan dit soort fratsen voor NOD. Ik voelde nooit wat tot ik daadwerkelijk ongi was geworden, dan kreeg ik buikpijn (of hooguit een paar uurtjes daarvoor) en begonnen m'n borsten wat gevoelig te worden.
    Wat een gedoe is dit zeg :( :)

Ik moet nog volhouden tot maandag, jij nog ietsje langer....... sterkte! ;)

2. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Meiden, ik vind het toch wel spannend worden. Ik had net met afvegen een veeg rose :( :-k Mijn buik voelt alsof ik ongi moet worden.
    Nou heb ik wel gevlogen en vliegen gooit bij mij de boel wel eens in de war (wat die ene keer 26 dagen verklaart ipv 28 dagen), maar een hele WEEK te vroeg :(: :)
    We hebben gisteravond wel geklusd, maar nou ook niet bepaald zo heftig dat ik daarvan zou gaan bloeden denk ik....

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ai ai ai Joyce, zou dat beetje roze van innesteling komen?!? [-o<

Update van mij : de opgezette buik is nog steeds aanwezig, mijn borsten doen vandaag wat meer pijn dan gisteren....... ik probeer niet al te optimistisch te zijn maar dat wordt steeds moeilijer.

4. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi dames,

Ik ben er een paar daagjes tussenuit geweest, lekker gerelaxed...
    Nu weer lekker thuis, ook lekker. Vanmiddag lekker naar de kapper, heerlijk dat gefrunnik aan je haar!

@ Guusje: GEFELICITEERD :D met jullie eerste echo, super zég! Toch wel even spannend lijkt me. Maar mooi dat alles goed is! Ik vind het fijn als je hier je updates blijft posten!

@ Joycie en Natas: Oeeeeeeeeeeeeeei wat spannend voor jullie zég. Klinkt allebei goed hé. Mijn duimen draaien voor jullie.

@ Nikkie: Fijn dat je weet waar je aan toe bent, al had je natuurlijk liever wat anders gehad! Het blijft een rotmoment, als die ongi daar dan toch is.

Wij zijn druk aan de klus geweest tijdens de daagjes dat we weg waren. Natuurlijk wel netjes om de dag ;). De omgeving was er perfect voor; mooie kamer, jacuzzi op het terras, lekker uiteten geweest... Héérlijk!
    Het voelt wel rustiger nu ik niet weet wanneer ik mijn ei heb, omdat we die ovutesten niet doen. Aan de andere kant vraag ik me ook weer af: zou ik uberhaupt wel een 'ei' hebben. Maar goed; niet teveel denken, dat is wat ik probeer. Ik ben trouwens aan de ETOS zwanger worden pillen gegaan. Misschien bevordert dat de boel, hihi ;).

Groetjes en tot snel,
    Sandra

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh heerlijk Sandra, lekker er even tussenuit en tijd voor elkaar.
    En wie weet maak je daar wel hele mooie babies mee :)

Hahaha, ook aan de Etos Zwanger Worden pillen?
    Als het topic leest zijn daar opvallend veel zwangeren hè. Zal wel toeval zijn, maar die pillen zijn ook buiten dat prima. Ik slik ze ook.

6. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha Natas,

Slik jij naast die pillen ook nog apart foliumzuur of dat niet? Op de voorkant van de verpakking staat dat het erbij in zit maar het staat niet bij de lijst van 'ingredienten'. Dus ik vroeg me af of ik nu nog extra moet slikken...
    Het schiet mooi op voor jou zég! Spannend hoor.

Sandra

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Er zit genoeg foliumzuur in die pillen Zwanger Worden hoor Sandra, en het staat ook bij het lijstje van wat er allemaal in zit.

Maarreh....... ga jij es gauw aan de klus! 8)

8. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    He Natas,

Ja stom, ik zie het nu ook. Overheen gelezen denk ik... Ik heb een overdosis foliumzuur gehad, hihi :oops: . Shit happens, haha.

Ik ga vanaaf aan de klus ;)

Groetjes Sandra

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Meer foliumzuur slikken is niet erg hoor.
    Foliumzuur is een B-vitamine en is in water oplosbaar. Dat wil zeggen dat je een eventueeel teveel gewoon uitplast.

Have fun met het klussen! 8)

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb vandaag, 1 dag voor NOD, negatief getest :cry: :cry: :cry:

Tis een tranendal bij mij, ik heb geprobeerd mijn hoofd koel te houden maar het komt hard aan.
    Ik ben weer zo angstig dat dit nooit meer gaat lukken. De miskraam komt ook weer extra omhoog, het verdriet, de leegte, wat had kunnen zijn. Plus het weinige vertrouwen in m'n lijf wat ik nog had na de MA ben ik nu ook kwijt, zit hier verdorie nog steeds met die dikke buik en zere borsten. Laat dat nu dan ook maar snel opzouten, wat een fratsen ineens voor NOD die ik anders nooit had.

11. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ohw Natas...... wat KL*TEN voor je zég!
    Ik snap dat je je rot voelt. Maar... aan de andere kant zegt het nog helemaal NIETS. Je moet toch écht nog effies geduld hebben denk ik, want je NOD is nog niet geweest. Hoeveel dames testen niet veel later pas positief?!
    Ik zou de hoop nog niet opgeven. Zeker omdat je dezelfde symptomen hebt als de vorige zwangerschap... Kop op meid!

Sterkte liefs Sandra

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank je Sandra!
    Maar ik heb niet veel hoop meer, de vorige keer teste ik op NOD echt vet positief.

En jij, heb je goed geklust? ;)

13. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ha Natas,

Hm ja daar zit natuurlijk wel iets in, maar je weet; elke zwangerschap kan weer anders zijn ;). Mijn duimen draaien vandaag voor jou!

Ik heb goed geklust gister, al om 18.00 uur, hihi. We gingen namelijk uiteten en met een volle buik het bed induiken leek me niets, haha. Maar ik ben wel gespannen, té gespannen en dat lijkt me niet bevorderlijk. Komt door de stress die ik voor mijn opleiding heb (naast mijn werk). Het is zoooooo druk, dat ik hierdoor 's nachts en overdag ook vaak een gespannen gevoel heb. Ik hoop niet dat dit onze kansen negatief beinvloed. We zien het wel; meer dan je best kun je immers niet doen ;).

Nou, kop op meis, wie weet maak je je druk om niets, laten we het hopen! Ik zou zeggen:

1. Ga naar de videotheek
    2. Haal een filmpje en een zak popcorn
    3. Doe de gordijnen dicht en doe kaarsjes aan
    4. Pak lekkere dingen
    5. Maak een kan vol met verse jus
    6. Pak je kussen uit je slaapkamer een een dekentje
    7. Nestel je op de bank (evt. met manlief)
    8. En ga lekker filmpje kijken en lekkere dingen 'snaaien'

Liefs San

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha, mooie bezigheidstherapie heb je voor me Sandra! :)
    Ach, ik heb vandaag gewoon een giga rotdag en laat dat dan maar even toe ook. Hopelijk kan ik mezelf morgen weer bij elkaar rapen. ;)
    Dank voor het duimen, lief van je.

Probeer jij nou niet in te zitten over spanningen want dan krijg je nog meer spanningen en dan nog meer angst dat dat een zwangerschap in de weg staat en dan nog meer spanningen en dan.......... etc. etc.
    Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik sta sinds de MA stijf van de stress. Maar denk maar zo, miljoenen vrouwen die om de een of andere reden (soms ergere) spanningen hebben worden gewoon zwanger.

Vanavond weer aan de klus? 8)

Liefs,
    Natas.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben benieuwd hoe het met onze Joyce is! :(:
    Nog meer vegen roze gehad sinds vrijdag? Nog om alle drogisten heen kunnen lopen?

16. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Met mij is alles goed, geen rose meer, de testen kunnen vermijden. Heb er alleen om de een of andere reden geen goed gevoel meer bij...maar ja, we zullen zien, nog 4 daagjes afwachten..... Nog wel steeds ongi-krampen...

Natas, ik vind het echt k**t voor je......weet niet goed wat ik moet zeggen.... Ik denk aan je meissie.

Liefs, Joyce

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Er valt ook weinig op te zeggen hè ;)
    Dank je wel hoor!

Hmm, jammer dat je er geen goed gevoel meer bij hebt...... ga ik nog harder duimen :)

18. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Natas, is je ongi al doorgebroken?

19. Williewortel

Williewortel Actief lid

ik had vrijdag van matcare een hele duidelijke ovulatie test het resultaat streepje was zelfs donkderder dan het test streepje

maar misschien gewoon echt proberen om 4 uur niet te plassen en dan alsnog eens een keer testen

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nou Williewortel, ik heb 's morgens met ochtendurine de zwangerschapstest gedaan, dus geconcentreerder kon die urine niet zijn ;)

Jij hebt van 't weekend dus je eisprong gehad...... en, goed benut? 8)

Deel Deze Pagina