Nee, nog niet en ook geen enkel teken. Nu ik negatief heb getest en er ook helemaal geen hoop meer op heb, laat het dan maar snel komen ook. Verdorie, wordt mijn cyclus wéer langer dan de gemiddeld 29 dagen waar ik al jaren op zat. Ik zit nu al op dag 32, gatver.
Jeetje, wat BALEN zeg! Ik weet nog hoe ik me vorige maand voelde toenik iets over tijd was (en anders nooit)! En dan ben ik nog net even wat jonger dan jij en heb geen MA achter de rug. Dat moet het allemaal nog lastiger maken! Natuurlijk kun je zeggen dat er nog hoop is zolang er geen zijn, maar je kent je eigen lichaam het best, en bij mij is 1 dag voor NOD negatief testen ook altijd nog game over geweest... Laat het dan ook maar komen, dan kun je tenminste weer door (hoe moeilijk ook! Ik denk aan je, voor nu alvast een oppepper:
Hahaha, toevallig ben ik ook echt aan de chocola gegaan vanmiddag! Dank je wel! Jij begrijpt wat een labiele hormonenmuts nodig heeft Vanmiddag brak zowaar de ongi door. Op de ouderwetse manier : ik meende heel vaag wat te voelen zeuren in mijn onderbuik, en jawel ik was nog maar net op tijd. Buikpijn krijg ik meestal pas echt goed een dag later (behalve de 1ste keer na MA, toen begon dat al eerder). Het is weer een shit moment, ik kom vandaag nog niet van de waterlanders af. Die leeftijd maakt het lastiger ja, dat hijgt echt in m'n nek en ik word er ook heel angstig door. De MA speelt inderdaad ook mee, lijkt wel alsof je bij elke mislukte ronde daar voor een deel weer doorheen moet. Maar wat je zegt, als het dan moet komen doe dan maar meteen ook. Dus gelukkig is dat inderdaad gebeurt en heb ik hier niet meer op hoeven wachten. En m'n cyclusduur is binnen de perken gebleven. M'n nieuwe cyclus heb ik maar op 30 dagen gezet, zie ik met de ovutesten wel weer wat het gaat worden. En jij, nog veranderingen?
Lieve meiden, Ik moet donderdag eigenlijk ongi worden (banner klopt niet). Ik was toch zo stom geweest om een test te kopen en ik heb vanmorgen getest, dus 2 dagen voor NOD. Wat denk je........ ZWANGER!! Ik stond echt helemaal te shaken en heb als een gek hubbie wakker gemaakt. De test was eigenlijk hartstikke duidelijk ondanks dat het nog vroeg is: teststreep nog niet heel donker, maar wel gewoon een duidelijke verticale streep......geen twijfelgeval. Ik geloof het nog niet echt, en ben best wel bang dat het mis gaat: ik kén de statistieken op mijn leeftijd nu eenmaal. Ik ga er in ieder geval wel alles aan doen om zo gezond mogelijk te leven. En dan maar hééééééééél hard hopen en duimen dat dit kleine frummeltje blijft zitten. Liefs, Joyce
Lieve, lieve, lieve Joyce, ECHT SUPER, SUPER, SUPER GEFELICITEERD! Meis, wat ben ik blij voor je! Ik gun het je zo superveel! We hebben zo veel met elkaar meegeleefd! Hoop dat ik je snel mag volgen natuurlijk , maar dat komt wel. Jij heerlijk genieten, ga er alstjeblieft vanuit dat het blijft zitten, dat gebeurt nog altijd in verreweg het grootste gedeelte van de zwangerschappen! Niks geen chocola meer voor jou, niet meer nodig, heel veel voorpret! Liefs, Koosje
Jeetje Koosje, je moet me niet laten huilen, hoor....ik heb zo nog klanten! Ik voel me zo onwerkelijk! Buiten dat mijn borsten echt zeer doen (meer dan anders, branderig gevoel) en ik rare (felle) steekjes in mijn onderbuik heb, VOEL ik ook (nog) helemaal niets! Banner pas ik na het weekend pas aan, eerst maar eens ECHT overtijd zijn. En bij jou komt het ook helemaal goed: jij hebt volgende maand twee grietjes in je buik, let maar op! Veel liefs, Joyce
[-o< ....dat is een leuk vooruitzicht! Lfs, Koosje PS Gevoelige, en vooral zwaardere borsten is toch wel echt een voordeel van zwanger zijn vind ik.....toch?
Ik heb de test in mijn tas zitten en ik heb hem er al wel 100 keer uitgehaald om te kijken of ik het me toch niet verbeeld heb...maar het lijntje staat er toch echt.... Toch geloof ik het nog niet zo. Misschien heb ik wel een test met een productiefoutje..... Ga straks even nieuwe CB's kopen......
Dank je Zorra en Natas! Ik heb net tweede test gedaan. Ondanks dat ik vandaag al tig koppen thee op heb, was die toch ook weer positief, wel iets lichter dan die van vanmorgen... Zou het dan toch echt zo zijn [-o< [-o< [-o< . Ben voorzichtig blij, maar het is bovenal nog heel erg onwerkelijk.... Ik hou jullie op de hoogte!
Hoi Dames, Mag ik hier even een vraag bij stellen, ook over ovulatietest? Het zit namelijk zo, op het moment zit ik op dag 52 na het stoppen met de pil, dus nog niet zonder pil ongi geweest. Nu dacht ik, misschien sla ik wel een menstruatie over. Vandaag dus een ovutest gedaan en inderdaad licht streepje, dus nega. Nou staat er op verpakking dat je elke dag op zelfde tijdstip moet testen. Is dit heel erg belangrijk? En is het erg als je een keer een dag overslaat? Heb vandaag voor het eerst ovutest gedaan, maar wil het de rest van de week volhouden in de hoop een positest tegen te komen. Alleen kan ik niet elke dag om half 2 testen, want ik moet uiteraard ook nog werken.
Hij is echt positief! Plaats even een foto, kunnen we meegenieten! Ik moet donderdag naar de gyn.... Dus morgenavond de wekker om midden in de nacht voor 'verplicht' klussen
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JOYCIE KRIJGT EEN BEEB! Wat enorm super geweldig voor je. Het is je echt super gegund! Liefs San
Lieve meiden, jullie hebben vandaag allemaal iets laten horen en dat vind ik echt SUPERLIEF!!!! Ik heb het alleen nog maar tegen mijn moeder verteld en voorlopig blijft dat ook zo, dus het deed me echt enorm goed dat ik het aan jullie kwijt kan en dat jullie ook nog eens zo positief reageren (ik weet uit ervaring dat dat niet altijd even gemakkelijk is!!). Ik geloof het nog steeds niet (zelfs niet als Sandra schrijft "Joycie krijgt een beeb", hihi), maar ik ga ervanuit dat dat vanzelf goed gaat komen :-k . Veel liefs aan mijn digi-dinnetjes van Joycie die vannacht geen oog dicht doet
Ach ja, wij ZIJN natuurlijk ook SUPERLIEF.......... whoehahaha Om eerlijk te zijn, ik heb vanmorgen eerst even wat weg moeten slikken voordat ik mijn bericht plaatste. Maar dat ligt aan mij, want ik slik (en jank) wat af de laatste 3 dagen. Ik ben behoorlijk onderuit gekukeld en heb even moeite met overeind krabbelen. Maar ik vind het zo ontzettend gaaf voor je! Ik gun het je ontzettend, en ik hoop dat we een klein beetje met je mee mogen genieten. Dit was super goed nieuws, wat ook weer opbeurend is. Liefs, Natas.