@ misspiggle : Het is redelijk belangrijk op hetzelfde moment van de dag te testen, omdat je anders de kans loopt je LH-piek te missen. Maar als je een keer om (ik noem maar wat) 15.00 test en de volgende dag om 18.00, dat moet wel kunnen hoor. Ik zou alleen echt niet een dag overslaan.
Tot mijn grote verbazing heb ik vannacht als een blok geslapen. Was om 10 uur echt gesloopt dus lag vroeg in mijn bedje (begint die ellende nu al? ). Vanmorgen -just to be sure- toch nog maar een test gedaan en vandaag knalde de streep echt van het schermpje af. Het begint nu dus wel een beetje tot me door te dringen dat het écht zo is.... Ik heb dus toch maar mijn banner aangepast...... Werkse vandaag allemaal! Liefs, Joyce
Een dikke vette streep....JOEHOE, JIPPIE! Het grote genieten kan beginnen...ennuh...die banner staat je goed! Lfs, Koosje
Prachtige banner Joyce! Zoals ik gisteravond al schreef, ik vind het zo gaaf voor je! En we leven met je mee hoor, ook als je straks als een vaatdoek de hele dag over de bank hangt
Lief...... Ik las net je berichtje in het 35+ topic. Volgens mij gaat het niet zo goed met je. Wordt het anders niet eens tijd dat je een afspraak met de gyn? Misschien dat je er wat rust van krijgt als je weet dat er actie wordt ondernomen.... Hou je taai meis!
Dank je wel! Ja, ik schreef het hier gisteren ook : ik ben behoorlijk onderuit gekukeld. De teleurstelling van deze maand niet gelukt kan ik wel handelen, maar verder is het een combinatie van de miskraam wat weer omhoog is gekomen en een irrationele alles overheersende verlammende angst dat het me nooit meer lukken gaat. Maar daar kan een gyn natuurlijk ook niks mee. De vorige keer ben ik aardig snel zwanger geraakt en dat is nog maar kort geleden, dus ik denk ook niet dat een gyn medisch gezien iets zal gaan doen. En jij, geloof je het al helemaal dat je ZWANGER bent?! Heb je het nog volgehouden om verder aan niemand te vertellen?
Klopt, je was redelijk snel zwanger. Maar ik zou me kunnen voorstellen dat het geruststelling geeft als de gyn bevestigt dat alles goed is. Niet dat ik je iets wil aanpraten hoor....als jij je er niet goed bij voelt, dan niet doen! Ik geloof het nog steeds niet. Mijn buik voelt bij tijd en wijlen nog steeds alsof ik ongi moet worden en dat vind ik wat eng. Misschien dat ik er morgen nog een testje tegenaan gooi om te kijken of de streep weer donkerder is geworden. Eigenlijk belachelijk , maar ja....volgens mij ben ik niet de enige die onzeker is bij een eerste zwangerschap. Ik wil ook ZOOOOOOOO graag dat het goed gaat! Verder nog tegen niemand verteld en dat blijft zo. Ik heb gisteren berekend dat ik met kerst 12,5 week ben, dus ik ga een aantal mensen een heel mooi kerstkado geven!
Nou meiden, samenlevingstest was positief! Vannacht, heel romantisch, de wekker gezet voor verplicht klussen. Nog weinig slijm, dus niet heel veel zaadjes kunnen vinden, maar hij zag levende! Ei is nu 1,8 dus we moeten flink aan de klus! 24 nov heb ik een afspraak voor een HSG onderzoek, waar ik nu al de kriebels van krijg, eng! En een potje meegekregen voor manlief!
Hoi Lady Zorra, Wat zou het toch mooi zijn als dat HSG helemaal niet meer nodig zou zijn ! En mocht dat wel zo zijn: ik lees genoeg over meiden die van tevoren een pijnstiller hebben gekregen, dus gewoon om vragen, hoor! Succes! Groetjes, Joyce
Ja dat zou top zijn! Ik moet de avnond ervoor 1 aleve innemen en een uur voor het onderzoek 2. Dat is wat de gyn mij voorgeschreven heeft. Ben ook blij dat ie levende zaadjes zag, toch ook wel een opluchting en en ei! Hoe gaat het met jou roze wolk!?
Ik zit nog niet echt op een roze wolk. Tuurlijk ben ik wel heeeel erg blij, maar ik heb wel zoiets van "eerst maar eens de eerste echo zien". Ik ga maandag bellen om een afspraak te maken. Vandaag wel een leuk wollen jurkje gekocht echt met het idee dat ik het over paar maanden nog steeds aan kan (rekt zo lekker mee ). Zegt die verkoopster opeens tegen me: "ben je zwanger?". Eh...ja. Zegt ze "je krijgt een jongetje". Heel apart (ik zie er echt nog niet zwanger uit).......wel heel erg leuke ervaring.
Jemig, wat spannend voor Lady Zorra! Heel veel sterkte, blijft bijzonder je eigen eitjes te zien op zo'n beeldschermpje he? Natas, wat een klote fase waar je doorheen gaat, ik leef met je mee. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het niet goed komt met jullie en een kindje...bedenk een soort zinnetje dat je op de moeilijke momenten er door heen trekt! Wij zijn goed aan de klus, maar ik blijf het erg rottig vinden dat verplichte klussen en omdat dat bij ons niet heel makkelijk gaat (met name voor manlief) het uitrekenen wanneer het nu het meest handig is te klussen. We hebben deze maand even geen ovutesten gebruikt, gen temp...weg ermee! We hebben geklust op dag 8 en 10, doen het om de dag...dus nu morgen dag 12 nog en dan ben ik twee nachten weg met vriendinnen dus dat moet het dan zijn. doen mijn best om te denken dat dat voldoende moet zijn, maar weet ook dat dag 11 volgens mij vaak de dag van de eisprong is....wil dus vanavond eigenlijk ook maar da's niet goed voor de relasie dusssss....ik vertrouw op de zaadjes, het ei en het geluk! :^o ...hahaha...nee da's echt wel zo Het zit er aan te komen lieve ladies, wacht maar af! Mijn ventje vroeg gisteravond of jullie, mijn zp-vriendinnetjes, al zwanger waren....is vast bang dat we achterlopen Lfs, Koosje
@Joyce Jemig, dat gebeurt niet voor niets! Wat fijn...een jongetje en dat terwijl alle pendels naar een meisje gingen toch? Ach...pendels....alleen die van Stienke zijn goed Lfs, Koosje
Joycie: wat een aparte ervaring! ben benieuwd of ze gelijk heeft... Probeer toch maar een beetje te genieten! Koosje: Wij hebben vannacht ook verplicht moeten klussen, en het is niet altijd even leuk nee..... Mijn ei is nu 1,8 dus we gaan er voor dit weekend! hahaha Zeg maar tegen je mannetje dat jullie niet achterlopen!
Koosje, Is jouw mannetje er zo mee bezig dat hij precies weet wanneer jouw vruchtbare dagen zijn? Ik heb in het begin een paar keer aangegeven dat ik wilde klussen om die reden. Nou....echt averechts effect kan ik je vertellen ](*,) Vanaf dat moment heb ik het niet meer gezegd en manlief hield het niet bij en dat was een grote verbetering. Tuurlijk had hij wel eens wat door. Zelfs de laatste vakantie (waarin frummeltje dus is verwekt ) zei ik 's middags in zijn oor "ik wil je" waarop hij zei: zit je in je vruchtbare dagen? Ik heb hem toen gezegd dat ik met hem wilde vrijen om HEM en niet vanwege een andere reden. Met andere woorden: mannen willen soms gewoon niet horen dat ze MOETEN presteren (tenminste mijn exemplaar zeker niet!). Als ze in hun achterhoofd het vermoeden hebben, maar het wordt niet keihard uitgesproken, maakt dat soms een wereld van verschil. Je moet hem gewoon verleiden die dagen. Alleen...dat werkt natuurlijk niet als je alleen in deze periode het initiatief neemt en dat de rest van de maand aan hem overlaat! Succes meisje, ik hou je in de gaten. Enne....we gaan voor de pendel van Stienke! Liefs, Joyce
Joyce en Lady Zorra, lief dat jullie meteen reageren. @Joyce Hahahahaha....ik wil je....goeie tekst! En helemaal geen reden om te blozen Ben het met je eens dat het beter werkt als manlief het niet weet, of half weet...dat moeten presteren doet niet veel goed. Alleen.....wij sexen het laatste half jaar eigenlijk alleen in het weekend....ik verleid hem ook wel eens doordeweek...probeer dat althans maar zijn hoofd staat er dan echt niet naar en dan schuiven we het toch weer op tot het weekend. Als ik, omdat ik natuurlijk wel weet dat het mijn vruchtbare dagen zijn (maar al te goed ) hem dan ga verleiden door de week gaat hij daar echt niet op in...en moet ik wel zeggen dat het zover is, of niet maar dan kunnen we dus maar eens in de zoveel tijd gebruik maken van de eierleg-dagen Manlief vraagt er nu zelf naar, hij weet het liever wel en we 'worstelen' (en genieten uiteindelijk ook nog wel) ons er dan doorheen. We hebben gisteren weer nieuwe afspraken gemaakt (hij neemt op de verplichte dagen initiatief...vind ik fijn, dan hoef ik niet zo aan hem te trekken (figuurlijk dan ), we zijn eigenlijk nog steeds op zoek naar onze manier waarop het te doen is voor beiden. We praten er dus wel over en dat vind ik fijn. Ik moet me dan ook aan de afspraken houden vind ik, de druk is al groot genoeg en ik wil geen impotent mannetje overhouden. Dus....loslaten en vertrouwen op het zaad, het ei en het geluk! Lfs, Koosje
Hahahahahahahahahahahaha.....ja, da's zo'n leuk boekje, heb mij er ook om bescheurd! Drank helpt bij ons inmens....al krijgen we die 'brandweer-seks' vrijwel alleen in de vakanties voor elkaar Eens zien of we morgenavond een goed biertje kunnen gaan doen Jij gaat ook nog een leuke tijd tegemoet op seksvlak: zwanger vanaf de 3e maand geeft bij veel vrouwen heel veel zin in seks Lfs, Koosje
@ Koosje : vreselijk hè, dat verplichte klussen Wij doen het ook eigenlijk alleen in het weekend, mijn man heeft nogal een probleem waarbij soms zelfs de blauwe pilletjes niet goed helpen. De rust van het weekend, en altijd 's ochtends, dat gaat meestal wel. Maar ja, als die positieve ovulatietest er is dan kan ik niet anders dan het hem laten weten, want klussen op een door de weekse avond valt zó buiten ons patroon dat hij het dan toch wel weet. @ Joyce : als ik na de MA 6 rondes verder ben wil ik naar een gyn. Ik denk dat eerder geen zin heeft, vraag me zelfs af of ik er dan wel een verwijzing voor krijg. Dat het in je buik voelt alsof je ongi moet worden, dat is niets om je ongerust over te maken hoor! Had ik ook en wordt heel vaak beschreven als zwangerschapssymptoon zoals je vast wel weet. En ach, dat testen....... ik heb er toen wel 5 gedaan geloof ik Het duurt even voordat het land hè. Maar je krijgt toch echt waar een beebje! Wat een aparte ervaring in die winkel....... ze heeft gewoon gelijk! @ LadyZorra : fijn dat de samenlevingstest goed was!
Soms lijkt verplicht klussen bij anderen wel zo normaal te gaan, terwijl wij dat niet zo hebben...goed te horen dat er meer mensen zijn die er mee worstelen...voel vanavond allerlei steekjes in mijn buik....vast mijn eisprong....gisteravond geklust en morgenavond weer, zou dat genoeg zijn zelfs als de eisprong vanavond is? IK KAN HET WEER NIET LOSLATEN.......... Gooooom.....ik ga even in de lotushouding zitten voor mijn yoga-oefeningen....zie je me al? ik ga maar gewoon slapen....om de dag moet genoeg zijn en daar wordt de halve wereld mee zwanger. Goed....weg ermee...... @Natas, ik vond jou al zo dapper toen je de vorige ronde zei maar 1 keer seks gehad te hebben....hoe zet je het rondom die vruchtbare dagen dan uit je hoofd? Ik bedoel...als ik weet dat mijn positieve ovutest eraan komt dan kan ik het maar zo moeilijk voor me houden dat er eigenlijk een dag voor en erna geklust moet worden....maar...vandaag gaat dat me lukken. Welzijn van de relatie staat immers voorop Hoest met Sandra? Liefs, Koosje