negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah nee........ NEE! :cry: :cry: :cry:

Lieve meis, ik weet niet wat ik zeggen moet want hier zijn bijna geen woorden voor. Er is wel veel pijn, verdriet, rouw en gemis.
    Ik herken alles wat je schrijft, het snijdt door je ziel.

Ik huil een beetje met je mee.... :cry:
    Hele dikke knuf!

2. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Lieve Joyce,

Wat een ontzettend vervelend en triest bericht zég. Ik schrik ervan, heb helemaal kippenvel. Bah, wat ontzettend kloten voor je.
    En het ging zo goed! Ik denk aan je... Als je wilt schrijven doe het dan anders niet. Denk aan jezelf.

Heel veel sterkte toegewenst.

Liefs Sandra

3. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie? Ik ben erg benieuwd.

Hier geen nieuws of veranderingen. Ben er op dit moment weer té veel mee bezig en dat is niet bevordelijk voor de rust. Maar goed, logisch ook want we willen het zo graag. Toch denk ik elke keer dat áls het raak zal zijn dat ik vanalles zal voelen en dat voel ik nu niet. Dus wat dat betreft... En daarbij ik weet niet wanneer mijn NOD is. Dat kan vandaag of morgen zijn maar ook pas woensdag of zelfs nog later. Lastig...

Liefs Sandra

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey San,

Ja, dat gevoel dat je het van zelf zult merken als het zo ver is dat heb ik ook, ondanks dat ik dat de eerste keer niet had ;) ...nu denk ik het te kunnen herkennen. Lastig voor je dat je niet weet wanneer je NOD is...nogal wiedes dat je dan zenuwachtig wordt...en dat er niet veel mee bezig zijn dat lukt mij ook niet meer een week voor mijn NOD, misschien moeten we ook ophouden te proberen dat voor elkaar te krijgen....lukt toch niet :)

Bij mij is het niet raak denk ik....ik heb wel, verrassend, nu al vanaf de eisprong gevoelige/pijnolijke borsten gehad (en nog steeds) maar het volle, 'melk-in-opbouw'gevoel ;) van de eerste keer heb ik niet. Voel wel steekjes en soms heel licht misselijk, maar dat heb ik andere maanden ook gehad....voelt 'gewoon' niet als raak...maar ook dat zegt ws niet veel.
    Afwachten...dat is onze opdracht nu girlie!
    Succes....ook voor mijzelf :D

Liefs,
    Koosje

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Allereerst Joycie02 wat vreselijk voor je!

Omdat mijn eisprong deze maand uitblijft, ben ik eens in dit forumonderdeel gaan lezen. Ik heb momenteel het volgende:

Ik heb inmiddels 7 rondes aan ovulatietesten gehad. Dit is dus ronde 8. Van de 7 rondes had ik de 1ste 5 rondes standaard op dag 16 het gezichtje op mijn digitale test staan. In ronde 6 was dat op dag 14 en in ronde 7 op dag 13. Nu zit ik dus al op dag 18 en nog niks: ook geen slijm onderweg ofzo.

Dus gisteren had ik al tegen mezelf gezegd: als er morgen niks is, gooi ik er ook een zwangerschapstest tegenaan, maar helaas geen streep :cry: .

Ik snap er weinig van. In principe ben ik dus 3 weken geleden ongesteld geweest. Daarna heb ik heel veel last gehad in lucht in mijn darmen die er via mijn vagina uitkwam (sorry daarvoor) en dat ging gepaard met steken cq. kramp links en/of rechtsonder heel laag in mijn buik. De steken zijn er nu nog regelmatig. Verder ben ik de laatste tijd regelmatig misselijk en ook snellerr moe als eerder, maar dus geen positieve zwangerschapstest (en dus ook geen positieve ovulatietest). Ik snap er echt weinig meer van :( :( :( :(: .

Wel hebben we om de 3 dagen geklust dus dat zit wel goed denk ik.

Groetjes,
    Essie.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Joyce,

Als je online komt, ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat.
    Hele dikke knuffel!

x
    Natas.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hey Sandra en Koosje,

Oh die laatste week is zo vreselijk :(
    Geen wonder dat je er dan 'te veel' mee bezig bent. Is toch logisch, hoe wil je dat tegenhouden?

Toen ik zwanger was had ik geen enkel symptoom voor m'n NOD. Ik voelde niets en dat betekent voor mij dat ik me zoals altijd voelde want voor een ongi begint voel ik ook niks.
    Pas een dag of 3 / 4 na NOD begonnen de verschijnselen van zere borsten, vermoeidheid en een zwaar gevoel in m'n onderbuik.

Lastig voor je San, dat je je NOD niet weet..... wanneer ga je testen?
    En Koosje nog 6 dagen in de wacht, 6 lange dagen pfffff.

Heel veel sterkte allebei!
    Natas.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat raar Essie, dat je dit keer nog geen positieve ovutest hebt gehad.

Je menstruatie was vorige keer wel normaal en net zo lang als altijd?
    Het kan zijn dat je eisprong een keer later is dan anders, vreemd omdat je aardig regelmatig bent maar in theorie kan dat. Ik heb het ook 1 maand gehad, ben toen opgehouden met ovutesten op dag 18. Daar had ik later spijt van, die cylcus werd uiteindelijk 33 dagen dus waarschijnlijk later m'n ei wel gehad.

Het kan ook zijn dat je wel al je eisprong hebt gehad maar je LH-piek net gemist hebt met testen.
    Ik gebruik de gewone ovutesten en zie dan de opbouw van het streepje. Als die dikker begint te worden ga ik 2x per dag testen, om er zeker van te zijn dat ik het niet weer een keer mis. De digitale gebruik ik een enkele keer als ik niet helemaal zeker ben of de streep nou dik genoeg is. Ik heb ook niet elke cyclus goed vruchtbaar slijm, dus daar durf ik ook niet te veel naar te kijken.

9. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Dames....

Ik kon mijn geduld niet bewaren, zie album en heb getest.....

Graag jullie mening, is dit een positieve test? Ik kan het niet geloven! Mijn man is naar de winkel om nog een test te halen van een ander merk. Jeetje wat spannend is dit zég. Ik ben er emo van.

Liefs San

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh San, hij is hartstikke POSITIEF! :D

Gefeliciteerd lieverd!

11. superangel

superangel Actief lid

26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi Natas,

Thanks! We zijn ontzettend blij. En nu hopen dat onze beeb in wording blijft zitten waar ie zit. Dat vind ik wel erg spannend hoor. Zeker na het verhaal van Joycie. Dat was erg heftig!

Liefs

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hoi Natas,

Bedankt voor je reactie.
    Zoals je onder mijn cyclus banner ziet heb ik eigenlijk vrijwel elke cyclus te maken met een andere lengte. Maar de allerlaatste was wel de allerlangste. Maar waarom vraag je dat? Kan dat invloed hebben?

en Hoi Superangel,

Van HARTE GEFELICITEERD en inderdaad hopen dat alles goed gaat!

Groetjes, Ester.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai Essie,

Je bedoelt mijn vraag over je laatste menstruatie?
    Het gebeurt wel eens dat na een bevruchting je wat innestelingsbloed kan hebben. Dat zou je dan kunnen verwarren met een lichte ongesteldheid, maar jij hebt ook al negatief getest dus dat denk ik dan zelf niet.

Jouw verschillende cycluslengtes worden door de heren en dames medici gezien als regelmatig hoor. Ik varieer zo'n beetje net als jij (behalve na de miskraam, maar die reken ik hierin even niet mee), en een paar dagen verschil in lengte is nog een regelmatige cyclus.
    Hou zou dus wel kunnen dat je nu een iets langere cyclus weer hebt, en dan is je eisprong ook later. De fase na je ei is nl. meestal heel constant (gemiddeld 14 dagen, bij mij b.v. altijd 13 dagen).

Nog steeds geen positieve ovutest gehad?

14. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Halle meiden,

Gelukkig hoef ik geen pillen meer of gecuretteerd te worden. Mijn lichaam heeft gelukkig helemaal zelf opgelost. Ik ben donderdag en vrijdag erg verdrietig geweest, maar toen het gisteren begon was ik eigenlijk alleen maar erg opgelucht: geen twijfel meer en geen ziekenhuis. Ik ben vanmorgen het vruchtje verloren, maar voel me eigenlijk best goed. Ik probeer het positief in te zien; ik weet nu in ieder geval dat ik zwanger KAN worden en probeer me voor te houden "nieuwe ronde nieuwe kansen".

San, onwijs proficiat. Dikke knuffel. Ik duim dat het anders afloopt dan bij mij.

Liefs, Joyce

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    San,

Het is zeker te hopen dat het bij jou voorspoediger verloopt als bij Joyce en mij.
    Maar onthou, het overgrote merendeel van zwangerschappen gaat gewoon goed!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Joyce,

Ik ben blij voor je dat je lichaam het zelf heeft afgestoten, dat scheelt weer een portie ellende met pillen of curettage. En ik denk dat het voor je lijf ook beter is, zonder een medische invasie.

Je doet het heel goed, als ik dit zo lees lijk je heel wat sneller op te krabbelen dan ik destijds.
    Knap van je!

Je fabriekje heeft nu laten zien dat het kán presteren, en dat gaat het gewoon snel opnieuw doen en 9 maanden lang.
    Mijn geduim is daar niet eens voor nodig, maar doe het wel hoor ;)

Hele dikke knuf,
    Tas.

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Joycie: even een schouderklpje voor je positiviteit! ;)

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey lieve, lieve San,

Lijkt mij HARSTIKKE ZWANGER! Joepieieieieie! Super van harte gefeliciteerd! Ik gun het je zoooo....je hebt al een aantal rondes zooo in spanning gezeten...en nu...IS HET ZOVER...

SANDRA KRIJGT EEN KLEINTJE! :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :thumup: :thumup:

Geniet er lekker van lieverd! ...en wij genieten met je mee (hoop ik!).

Hele dikke Sandra-wordt-mama knuffel,
    Koosje

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Joyce

O, ben blij dat je er al wat uitkrabbelt en dat je lichaam het zelf 'oplost'...betekent dus idd dat je lichaam goed werkt en dat jullie samen prima matchen en een vruchtje kunt laten innestelen!
    Hoop dat je de tijd neemt het nare gevoel te voelen en samen met ons de nieuwe rondes in kunt gaan. Ik heb veel aan je gedacht en duim voor ons beiden dat het snel weer zover mag zijn!

Liefs,
    Koosje

PS Had je graag ook een mooi virtueel knuffelplaatje gestuurd maar ben niet zo handig... ;)

20. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Goedemorgen meiden,

Ik heb toch maar weer even een nieuwe banner gemaakt. Heb normaal een cyclus van 28 dagen, maar heb hem nu maar even op 30 dagen ingesteld. Ik hoop dat mijn lichaam het snel gaat oppakken. Manlief denkt dat ik de gyn nog even moet bellen om een controle-echo te laten maken :( , maar ik denk eigenlijk dat dat niet nodig is. Ik denk dat ik bv vrijdag nog even een testje doe en als die helemaal negatief is mag ik er toch van uitgaan dat er geen weefsel is achtergebleven?

Dit was de vierde ronde met de spoelingen van de gyn, en als je het zo bekijkt is het op mijn leeftijd eigenlijk best snel gegaan. Ik hoop dus dat ik gewoon rel. snel opnieuw zwanger zal zijn. Ik merk dat op sommigen momenten de emoties nog redelijk dicht aan de oppervlakte liggen, maar over het algemeen voel ik me goed. Ik heb in mijn omgeving een aantal voorbeelden waarin het pas heel laat in de zwangerschap is mis gegaan, en ik ben echt onwijs blij dat me dat bespaard is gebleven. Als het nu toch zo is gelopen ga ik me maar alvast verheugen om in de kerstvakantie lekker met manlief te gaan skien! Met een heerlijk glas wijn erna natuurlijk :) !

Dus.....ja, het is moeilijk, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Sandra, hoe voel je je meissie?! Ik was gisteren misschien nog niet heel erg enthousiast, maar ik ben echt heel blij voor je :) :)

Koosje, nog een paar daagjes, ik draai mijn duimen helemaal stuk voor je [-o< :thumup:

Werkse vandaag.

Joyce.

Deel Deze Pagina