Hoi Natas, Ik zit inmiddels op dag 20 en nog steeds geen positieve ovutest . Mijn banner klopt dus ook niet meer. Ik weet dus ook even niet meer wat ik nu moet doen: stomweg nog meer geld stoppen in die testen en nog even doortesten. Of het voor deze maand maar laten wat het is en maar afwachten wanneer die komen. Aan de ene kant kan ik nog steeds een hele late eisprong krijgen. Ook kan ik een hele vroege eisprong hebben gehad. Echter dan zou die voor dag 10 moeten hebben gezeten. We zijn al wel op dag 8 begonnen met klussen, dus dan hoop ik maar als het echt een vroege is geweest dat ie niet daarvoor zat. Wat gebeurd er trouwens als je geen eisprong hebt gehad? Komen je dan wel gewoon? Iemand daar ervaring mee : Ik wist trouwens niet dat mijn cyclus zoals onder mijn banner als regelmatig bestempeld mag worden, dus dat is dan wel makkelijk. Helaas schiet ik er nu heel weinig mee op. Groetjes.
Vandaag de gyn gebeld om de echo-afspraak te cancellen (stiekem toch wel ff moeilijk ). Ik moet dus nog wel langskomen voor een controle-echo om te kijken of alles mooi schoon is.....Had gehoopt dat het niet hoefde maar ze gaven aan dat het echt belangrijk is, dus dan doen we het toch maar......
@Joyce Ja, dat is klote he...dat afzeggen van de eerste echoafspraak, heb je je zoooo op verheugd. Ik vond het toen ik zwanger was ook zo erg om Moeders-voor-Moeders te moeten afbellen en voor de laatste keer die flessen buiten te zetten....je had het zo graag anders gezien En dat trotse gevoel, dat nu ineens leeg voelt, it sucks! Gelukkig zijn er nog heel veel kansen en is de kans groot dat je nu deze miskraam-shit wel hebt gehad...dat heb je dan alvast gehad @Sandra Moet nog zo wennen aan het idee dat je zwanger bent...net of het nog niet echt doordringt bij mij, laat staan hoe dat voor jou moet zijn Wat heerlijk voor je! Bij mij borrelt mijn buik dat het een lieve lust is en heb ik steeds steken aan de linkerkant van mijn onderbuik. Dat had ik voor mijn miskraam nooit, is toen begonnen en is er de ene maand wel, andere niet, maar blijkt niets raars te zijn...heeft alleen mij nog nooit geluk gebracht en ik zag het altijd als een voorteken voor ongi worden, een soort ongi ei-eruit-werk krampen. Nou ja, dan nog maar even door in een volgende ronde. Heb mij wel bedacht dat ik echt wat minder dwangmatig wil leren zijn...dit breekt mij bij zwanger worden zoooo op: ik wil alles het liefst regisseren en van te voren uitdenken en regelen (wel of niet even stoppen met verplicht vrijen, nu al zien hoe we het de volgende ronde rondom de vruchtbare dagen moeten regelen met klussen), mijn mannetje wordt daar wel eens een beetje geirriteerd van en zegt dan 'laat het nu eens even op zijn beloop, we zien wel..'....als ik diezelfde nauwgezetheid nou eens zou aanwenden op werkvlak of in het huishouden :-k :-s Moet ook wel eens om mijzelf lachen als ik weer zo bezig ben Anyway, hoest met lady Zorra en Natas? Is het as woensdag ei-leg-dag? Liefs, Koosje
Heb ook niet zoveel geduld....klik nog eens extra als het bericht niet snel genoeg wordt geplaatst...en dan er weer dubbel staat ....kan je ook een heel bericht gewoon weghalen dan? Koosje
@Joyce Ja, dat is klote he...dat afzeggen van de eerste echoafspraak, heb je je zoooo op verheugd. Ik vond het toen ik zwanger was ook zo erg om Moeders-voor-Moeders te moeten afbellen en voor de laatste keer die flessen buiten te zetten....je had het zo graag anders gezien En dat trotse gevoel, dat nu ineens leeg voelt, it sucks! Gelukkig zijn er nog heel veel kansen en is de kans groot dat je nu deze miskraam-shit wel hebt gehad...dat heb je dan alvast gehad @Sandra Moet nog zo wennen aan het idee dat je zwanger bent...net of het nog niet echt doordringt bij mij, laat staan hoe dat voor jou moet zijn Wat heerlijk voor je! Bij mij borrelt mijn buik dat het een lieve lust is en heb ik steeds steken aan de linkerkant van mijn onderbuik. Dat had ik voor mijn miskraam nooit, is toen begonnen en is er de ene maand wel, andere niet, maar blijkt niets raars te zijn...heeft alleen mij nog nooit geluk gebracht en ik zag het altijd als een voorteken voor ongi worden, een soort ongi ei-eruit-werk krampen. Nou ja, dan nog maar even door in een volgende ronde. Heb mij wel bedacht dat ik echt wat minder dwangmatig wil leren zijn...dit breekt mij bij zwanger worden zoooo op: ik wil alles het liefst regisseren en van te voren uitdenken en regelen (wel of niet even stoppen met verplicht vrijen, nu al zien hoe we het de volgende ronde rondom de vruchtbare dagen moeten regelen met klussen), mijn mannetje wordt daar wel eens een beetje geirriteerd van en zegt dan 'laat het nu eens even op zijn beloop, we zien wel..'....als ik diezelfde nauwgezetheid nou eens zou aanwenden op werkvlak of in het huishouden :-k :-s Moet ook wel eens om mijzelf lachen als ik weer zo bezig ben Anyway, hoest met lady Zorra en Natas? Is het as woensdag ei-leg-dag? Liefs, Koosje
Hé dames! Bedankt voor de felicitaties, doet me goed! Inderdaad Koosje het is nog vrij onwerkelijk allemaal. Maar mijn boobs doen goed zeer dus ik geloof erin, haha (en 3 positieve testen natuurlijk). Ik ga voorlopig even afscheid van jullie nemen, wil het even rustig aan doen met forummen. Ik lees zo af en toe wel mee, net als Guusje. Ik wens jullie alle goeds toe en hoop heel hard dat jullie heel snel zullen volgen allemaal. Liefs Sandra
He Koosje, Ging je PC niet snel genoeg ? Volgens mij ben je net als ik een beetje controle-freak Hoezo het prettig vinden om alles te kunnen sturen ?! Ik zit ook stiekem alweer te kijken wanneer ongeveer mijn vruchtbare dagen zullen zijn. Ik ben alleen bang dat ik dat toch echt nog even zal moeten afwachten.... Liefs, Joyce
Joehoe, hier controle-freak nummer 3! Nog geen positieve ovutest, en ik had 'm voor vandaag besteld. Leek me wel handig, zondagochtend geklust, maandag posi test, maandagavond + dinsdagavond klussen...... ik kan het leuk bedenken allemaal. Moet ten eerste dat ei langskomen en ten tweede al dat geklus nog lukken ook. Ik hou het verder even kort vandaag heb weinig tijd. @ Sandra : geniet ervan meissie, en we horen graag weer een keer van je! @ Joyce : hou je taai meid, het is verdraaide moeilijk. @ Koosje : sterkte op de wachtbank!
Hier nog een duimer! Zeg, eieren zoeken is leuk hoor....... maar alleen met Pasen! Nah ja, wie weet met de 2de test vanavond.
Hey meiden! Ik heb even een vraagje; Ik gebruik de ovu testjes van Sensitest. Nou heb ik vandaag al voor de derde dag op rij een MEGA dikke streep, even dik steeds...?! WANNEER heb ik nou in Godsnaam mn ei-jump? Hahahah! Ik begrijp er geen fluit meer van! Hebben jullie enig idee? Zondag was ìe superdik, gisteren ook, dus ik dacht jaja dat kan, maar nou heb ik net WEER een testje gedaan en hij is NOG super vet?! Trouwens, ben nieuw op deze `afdeling`, super leuk om jullie berichten te lezen! Ik ben gestopt met de pil in Mei en sindsdien; klussen, zenuwen, lichaam dat me voor de gek houd, up en downs ...kortom; ook hier same old story! groetjes, wensje
Uhmmmm.....als je al 14 dagen overtijd bent (banner), zou ik maar eens een andere test doen. Toen ik zwanger was waren mijn ovutesten ook knalpositief....
Hey Joycie! Thanks voor je supersnelle reactie! Hihihi! Ik ben niet overtijd ofzo hoor, GELOOF me anders had ik allang een test gedaan hahahah! Op zich heb ik best een regelmatige cyclus, zal zo alles even erbij zetten..en een nieuwe banner! Maar om nou PRECIES bingo te kunnen klussen, gebruik ik natuurlijk die testjes! Maar nou is het nog een beetje een vaag verhaal? Hm..........Raar toch? Maar uh...JIj had dus mega testen toen je zwanger bleek te zijn? MAAK ME GEK! ieieieieiei! Groetjes!
Heb m`n banner enzo inmiddels aangepast hoor..en mn cyclus vermeld... Dus zoals het er nù staat, dat klopt wel! hahahaha.. Wat dacht je; 2 weken overtijd, zou ze niet eens een testje doen? Hahahaha dat trek ik echt niet hoor!
Bij een ovutest moet de teststreep even donker of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep, anders is hij niet positief. Is dat bij jou het geval? Want twee dagen positieve ovutest heb ik ook meer dan eens gehad, maar 3 dagen ?! Misschien is alleen de controlestreep zo donker? Bij twijfel kun je de digitale van Clear Blue doen: rondje = niet klussen, smiley = aan de slag Succes! Gr. Joyce
Ja dit is echt al de 3e dag dat ie echt super fel is, echt evenfel als de controle streep... Ga maar over op de clear blue! Thanks voor de tip he!