Hoi meiden! Nou gister niet kunnen tempen, maar vanochtend was het nog 37.1. Vorige cuclus had ik op deze dag 36.3! Ik weet het niet, snap het niet, maar word toch wel een beetje onrustig...
Hey Lady Zorra....kom maar op met die testresultaten! @Natas Ja, mijn hoofd slaat ook wel eens op hol als ik zie dat mijn mannetje door de week een flink glas wijn per avond drinkt (in het weekend echt wel meer) en per dag 2 a 3 sigaretjes rookt. Maar, ik weet dat als ik daar ook over bovenop hem spring, dat hij dat niet trekt en dat het averechts werkt. Blijft altijd een beetje laveren: ik een controlfreak, dus buiten de laat-maar-waaien avonden om gezond eten/sporten/geen alcohol, hij een veel minder streng geweten en vooral kiezen voor 'het moet wel leuk blijven'.....wel moeilijk vind ik dat! En wat klote van die onzekerheid rond je ei.....er is geen lijn in te trekken.....misschien toch maar loslaten voor deze cyclus? Wij hebben vandaag lekkere rustige dag: vanmiddag maar even naar het bos, zalig nu met die herfstkleuren...dan warme chocolademelk in een kroegje, krantje lezen, keuvelen...helemaal mijn zondagmiddag! Succes meiden voor nu, ben benieuwd naar Lady Zorra! Liefs, Koosje
Wat zeg je nou Koosje, ik en loslaten deze cyclus? Hahahaha Ben bang dat dat geen optie is, dat kan ik gewoon niet. Gelukkig trek ik het wel beter dan van de week. Met name dinsdag en woensdag waren rampzalig met veel jankbuien en ontzettend angstig. Nu is het probleem er nog steeds, en goed ook, maar het stijgt me niet zo naar de keel. Helaas blijft mijn nieuws saai : nog geen duidelijkheid met de ovutesten, vanmorgen weer een middelmatige streep. Ik BAAL! Maar ja, niets aan te doen...... Ik kan me voorstellen Koosje dat het moeilijk is om de wijntjes en sigaretten van je lief los te laten. Raar is dat hè, ik zou dat ook hebben terwijl ik rationeel ook wel zou weten dat de kans dat een wijntje een zwangerschap in de weg zou staan wel héél klein is. Gevoel leidt vaak een geheel eigen leven. Lekker middagje heb je voor de boeg! Ik ga zo ook wandelen, de hond uitlaten. Maar daarna de hele middag + met eten bij m'n schoonzus, niet helemaal onze favoriete tijdsbesteding.
Meiden nog niet ongi, voel me ook echt anders...! Wil eigenlijk pas woensdag testen, hoop dat ik het vol hou! AAAHHHH
Ooooow waarom zo lang wachten met testen? ...... nou moeten wij ook zo lang wachten Hier eindelijk wat nieuws te vertellen : vanavond een vet positieve ovutest. Eindelijk! Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, al baal ik wel dat m'n cyclus zo lang gaat duren. Nu aan de klus, en zaterdagochtend hebben we het ook gedaan dus dat komt mooi uit.
Ik heb heerlijk weekend gehad....het weer was drama hier, dus heb het binnen lekker knus gemaakt met hubbie en de kids. Ik voel me goed, heb nog heeeeeel klein beetje bruinige afscheiding, maar ga het woensdag met de controle-echo helemaal achter me laten. Ik heb een nieuwe pendel en dat zou super zijn. Ik neem tenminste aan dat Koosje niet een van die twee tuttebelletjes van december aan me af wil staan, hihi, dus dan wachten we tot april! Ik heb gisteren gekeken op de webcam van de wintersport en er is de afgelopen dagen een METER (!) sneeuw bijgevallen en het einde is nog niet in zicht. Ook heb ik zaterdag nieuwe ski-schoenen gekocht dus ik ben aan het aftellen tot kerst....heb er MEGA veel zin in (de hele fam gaat mee, ook de kids, HEERLIJK!). Als het dan toch zo is dat ik niet zwanger ben, dan maar de positieve dingen ervan inzien En als ik toch pas in april zwanger raak ga ik misschien in maart ook nog wel ff snel paar dagen skien Ik weet het is erg, en aso om zo vaak te gaan, maar skien is ZOOOOOOOO lekker! @ Koosje Lekker wijntje blijven drinken! Deze hoeveelheden zijn echt niet erg, het moet wel leuk blijven! Ik heb me voor ik zwanger raakte ook wel eens afgevraagd of het daar door kwam, en toch zwanger. Overigens merk ik wel dat we stilzwijgend allebei wel minder zijn gaan drinken sinds ik zwanger ben geweest. En zolang als het duurde heb ik geen druppel op. Tot mijn verbazing kostte me dat geen enkele moeite (had verwacht dat ik mijn wijntje erg zou missen) @ Natas YEAHHHHHHHHH! Natas heeft een ei \/ @ Zorra Jeetje wat spannend! Je gaat ons niet tot woensdag laten wachten hoor! Volgens mij is het besmettelijk in dit topic: Natas als eerste, toen Guusje, toen ik, toen Sandra...... BLIJVEN hier! Meiden, ik ga aan de slag, er moet nog geld verdiend worden vandaag Later! Joyce
@Lady Zorra.....NEE! Wat balen, we kunnen echt niet meer van ons lichaam op aan zeg! Er is blijkbaar nog geen bloed, nog een piepklein kansje? @Natas......WAT GOED DAT JE BENT DOORGEGAAN MET TESTEN! jemig, ik had al opgegeven denk ik, maar gelukkig heb jij dat niet gedaan! Is het gelukt met de klus gisteravond? ...en ook zaterdagochtend.....nou, dit is een goede ronde dan he? Ik ben zo bgenieuwd, gun je mega dat het raak is! @Joyce....kan me jouw enthousiasme voor skieen helemaal voorstellen! Ik ben zelf een snowboard-babe, vind dat helemaal te gek en heb ook een aantal jaar in Zwitserland gewoond en gewerkt....dat was de hemel op wintersport-aarde zeg maar! Nu gaan we nog elk jaar, vind het echt heerlijk dat buiten sporten, houd sowieso van sporten Ik mag van mijzelf ook wel een beetje alcohol drinken, weet ook dat ik buiten een aantal uitspattingen verder niet neig naar alcohol. Bij mijn mannetje is dat anders: die kan veel meer dan ik genieten van wijntjes, ook wel wat whisky, en hij drinkt het liefst dagelijks een flink glas. Maar aan de andere kant, hij is wel relaxed, ook hierover, en met zijn veeel meer roken dan hij nu doet en elke dag een goed glas wijn zijn wij ook zwanger geweest.....maar eigenlijk heb ik het liefst dat we een aantal maanden zouden stoppen met alcohol en hij met roken (zelfs die 2 sigaretjes die hij nu rookt) en dan zouden zien waar we nu staan. Maar heb besloten dat niet te doen, teveel moetens en teveel druk. Mss dat de gyn het ons wel gaat aanraden......ja, dan is het wat anders natuurlijk! Die kleintjes komen er echt wel....ik ga nog steeds voor die twee grietjes in december/januari! Ennuh....1 van de 2 afstaan aan jou Joyce.....hmmmm....dub....wat te doen?....zal ik/zal ik niet...... [-X .....DAT ZAL NIET GAAN! We kunnen wel kijken of jouw zoon een relatie zou kunnen krijgen met 1 van mijn dochters {|= Nu moet ik weer aan de slag, roep regelmatig dat ik het zo druk, druk heb en dan zit ik zo uitgebreid te mailen Liefs, Koosje
Yep, klussen is gisteren godzijdank gelukt. Dreigde even wel mis te gaan, maar uiteindelijk goed gegaan. Al heeft Chris nog een tijd liggen malen dat het 'niet krachtig' was en dat er daarom minder zwemmertjes in zouden zitten. Persoonlijk heb ik daar nog nooit van gehoord, dus heb hem maar gerust gesteld. Met gisteren gelukt en zaterdagochtend ook wordt dit qua klussen een goeie ronde. Hopelijk vanavond nog een keer, dat zou helemaal perfect zijn. En ik was echt niet opgehouden met testen, zou zijn doorgegaan tot ongi! Ik had het niet kunnen loslaten, zou me dan altijd hebben afgevraagd of ik 'm nou gemist had of dat ie toch later was en wanneer dan precies. @ Joyce : wij vinden skien ook heel erg leuk. Ik ben er niet heel goed in hoor, rood vind ik leuk maar zwart wordt me te gortig. Maar ik ben nu (nog) niet zo dat ik me zou kunnen verheugen op skien in maart. Ik ben daarvoor nog te veel gefocused op dat ik dan zwanger wil zijn. Alvast veel plezier met de voorpret tot aan de kerstvakantie! @ Zorra : ai, balen!
Nee, geen bloed, maar ik geloof er ook niet meer in..... Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van....... Weet ook niet zo goed wat ik moet doen nu... Denk dat ik alleen maar even kan afwachten en anders aan het einde van de week naar de HA....
@Natas Het schijnt wel zo te zijn dat als een man hevig klaarkomt de kwaliteit van het zaad beter is, denk dat hij dat bedoelt. Ik heb ook wel eens gelezen dat het helpt als de man het klaarkomen uitstelt om die reden. Ik ben ook nog niet bezig met maart hoor! Wel met kerst, die 7 weken zijn te overzien. Ik hoop met heel mijn hart dat ik in maart niet kan skieen. Ik hoop niet dat jullie denken dat ik zo'n ongevoelige trut ben dat de MK me niets gedaan heeft omdat het nu alweer zo goed met me gaat en ik dingen voor de komende maanden aan het plannen ben. Vrijdag had ik het opeens weer ff zwaar: de week dat die kleine was verwekt zag ik opeens een hele mooie regenboog en op dat moment kreeg ik een heel erg sterk gevoel van "het is gelukt". Toen ik afgelopen vrijdag een even mooie regenboog zag, zaten de tranen opeens erg hoog Ik ben alleen iemand die heel goed de knop kan omzetten als er iets vervelends gebeurd en meestal is dat een zegen. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat ik dat nu ook zou kunnen, dus ik verbaas mezelf ook over hoe snel ik weer kan lachen....... @Zorra We kennen alleemaal de verhalen van meiden die pas een week of soms nog later na NOD positief testen. Hou vol! Liefs, Joyce
Aha.... nou, dan was zijn zaad gisteren niet van de beste kwaliteit. Het zij zo. Ik dacht niet dat je een ongevoelige trut bent hoor! Ik vind het juist knap dat je die knop meestal goed weet om te zetten, wou dat ik dat kon.
@Natas Ook zaadjes van mogelijk iets mindere kwaliteit kunnen een heel eind komen....en....die van zaterdagochtend waren al wel een aantal dagen opgespaard toch? Die hebben prima kunnen uitrusten en zijn hopenlijk een heel eind gekomen! @Joyce Jij een ongevoelige trut? Hahahahaha.....as if. Het verbaast mij niets dat je na een aantal dagen huilen je erover heen kunt zetten....en ik vind het voor mijzelf erg herkenbaar. Ik heb ook een aantal dagen na de miskraam veel gehuild, ook samen met mijn mannetje, en toen was het ergste voor ons ook klaar....natuurlijk omdat wij vol hoop waren omdat het bij ons in de tweede ronde was gelukt. Nog, nu ruim een jaar later, doet het wel eens pijn en lees ik het 9 maanden-dagboek dat we toen bijhielden weer eens na met tranen in mijn ogen. Maar tegelijkertijd had en heb ik al heel snel het gevoel het komt wel goed. Voel je niet bezwaard je weer beter te voelen. Liefs, Koosje
Hi Ladies, Ik heb het afgelopen jaar steeds getwijfeld of ik het sporten weer moest gaan oppakken. Heb vroeger heeeeel veel gesport, maar de laatste paar jaren is het op en af Ik dacht steeds...straks, als ik zwanger ben moet ik toch stoppen. Nou (Koosje, je gaat trots op me zijn ), ik ben gisteren weer begonnen! Ik ga het niet meer afwachten, mijn leven gaat door. Bovendien...als ik zo door zou gaan zou het leed bij een nieuwe zwangerschap straks helemaal niet meer te overzien zijn, haha! Overigens ben ik nu van plan om dan gewoon op een wat lager pitje door te gaan. Resultaat: spierpijn ](*,) , maar het voelt GOED! Joycie gaat een paar kilo afvallen en strakker worden! Liefs, Joyce
Niet alleen Koosje is trots op je Joyce! Ik kom niet verder dan met Raisa wandelen Hahaha Koosje, je omschrijft het mooi over de uitgeruste zaadjes van zaterdag De klusstand is blijven steken op 2x, misschien 3x. Maandagavond, eisprongdag, lukte het klussen niet. We hebben het wel nog vanmorgen gedaan maar weet niet zeker of dat nog op tijd was. Dus vandaar misschien 3x maar in ieder geval 2x gelukt. En dat is voor ons al heel mooi! Kreeg ik eerst maar geen posi ovutest, toen bleef ie maar positief! Hihi, tis nooit goed of 't deugt niet Vanavond pas weer een negatieve test, heb 4x positief getest. Is voor mij erg lang, normaliter niet meer dan 2x. Ga er maar vanuit dat het niets betekent, eisprong is 24/36 na de stárt van de LH-piek dus dat hou ik aan.
Nou ze zijn er hoor! Nu kan ik tenminste door naar de volgende ronde... Die onzekerheid is ook niks. Dus HSG here I come
Nou, in ieder geval duidelijkheid Lady Zorra! Ik ben vandaag voor de controle-echo geweest: alles is helemaal schoon en rechts is er zelfs al een nieuw eitje aan het rijpen. Dat betekent dat ik deze maand ondanks de MK een normale cyclus zal hebben ! Tevens heeft ze aangegeven dat ik in de periode voor de spoelingen in feite nul kans had om zwanger te worden, dus dat ik het eigenlijk moet zien dat het de vierde ronde raak was. En dat is natuurlijk snel voor mijn leeftijd! Dat, plus het feit dat mijn lichaam het nu weer zo snel oppakt maakt dat de gyn eigenlijk wel het vertrouwen heeft dat ik binnen een acceptabele periode weer zwanger zal zijn. Goed nieuws dus Ik ben met een heel goed gevoel daar weggegaan! Dus......nieuwe ronde nieuwe kansen, hubbie mag het komend weekend aan de bak, haha! Liefs, Joyce