negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Inderdaad lastig Koosje, het ideale 'klusprogramma' vinden!

    Hier weinig verandering, behalve dat ik flink verkouden ben geworden :(
    Als dat het ergste is... ;)

    Succes met klussen Koosje... En Guusje en anderen nog geen veranderingen?

    Groetjes Sandra
     
  2. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wat kan dat zijn dan? Zou ook een beetje vroeg zijn om met een zwangerschap te maken te hebben...
     
  3. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    HOi Lady Zorro,

    Witte vlokken kan zijn;

    *Urineweginfectie
    *Restjes afscheiding
    *Als je zwanger bent, kan het vruchtwater zijn (vruchtwater bevat vaak witte vlokken)

    Wellicht zijn het gewoon restjes afscheiding. Heb je geen pijn bij het plassen of pijn onder in de rug of buik?

    Suc6 liefs Sandra
     
  4. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nee, geen pijn bij het plassen......
    Vroeger wel chronische blaasontsteking gehad, dus weet hoe dat voelt....
     
  5. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Nou Koosje, lekker dat je je ei gevonden hebt, nu afwachten geblazen. Aan het klussen heeft het niet gelegen, ha, ha...

    Lady Zorra, ook voor jou is het afwachten.... Spannend he!

    Sandra, wij hebben eigenlijk tegen beter weten in hoor, toch maar even geklust gisteravond. Wat je zeg you never know... Gelukkig kunnen mijn man en ik er allebei om blijven lachen! Verder niet veel veranderingen. Buipijn iets minder, beetje zeurderig maar minder krampen/steken. Tepels blijven raar (dikker) en gevoelig en ben wel errrugg moe! Ben vandaag vrij en heb geslapen tot 10 uur! Meestal ben ik een stuk vroeger wakker. Ben trouwens vorige week begonnen met tempen voor de zekerheid (ik weet het niet handig midden in de cyclus, maar baad het niet dan schaad het niet..)
    36,5 - 36,3 - 36,5 - 36,5 - 36,2 - 36,4 - 36,5 - 36,5. Dit is 's ochtends om 6 uur. Daarna stijgt mijn temp altijd door bewegen enzo. Maar ja, ik weet dus niet wat mijn normale temp is? (ik hoop natuurlijk lager! :D )Het enige dat ik hieruit kan afleiden is dat de kans op een ei de afgelopen 2 dagen erg klein is, geen echte verhoging te zien nl.

    Wachten, wachten dus...
    Ik ben heel benieuwd hoe het me jou gaat!

    Liefs, Guusje
     
  6. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja hier ook wachten... Doordat m'n vriend een beetje ziekies was maar 2x echt op het goeie(?) moment kunnen klussen.....
    Maar goed 1x is maar nodig, dus we zien wel!
     
  7. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Goh Guusje....wat spannend! Klopt jouw banner dat je bijna ongi moet worden? Dus je zou over twee of drie dagen kunnen testen? Hoop t!
    Wij klussen vanavond nog even...als we er nog wat uitkrijgen 8-[ haha
    En dan de lange twee weken in....ach, over 2 weken gaan we ook op vakantie dus dan kunnen we, als nodig, relaxed en uitrustend, de volgende ronde in! 8)
    Lieve groet,
    'Koosje
     
  8. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi dames,

    @ Guusje: Spannend hoor Guusje... wanneer ga je weer testen?
    @ Lady Zorro: Dan zal het wel gewoon afscheiding zijn. Ik zou me er niet druk over maken. Tenzij je urine ook erg geconcentreerd is en sterk ruikt. Anders no worry!
    @ Koosje: Klusze vanaaf ;) Kook maar een energierijk maaltje voor je man, hahaha...

    Ik heb nog steeds steken onder in de buik. Die mogen van mij nu wel een keertje ophouden :( Op deze manier wordt ik de hele dag herinnert aan zwanger worden, terwijl ik er niet CONSTANT mee bezig wil zijn. Omdat ik bang ben dat als het straks tegenvalt, het weer een grote teleurstelling is... Maar goed we blijven positief! Ik heb Matcare testen besteld via deze site, die zal ik morgen dan wel krijgen. En ik haal morgen nog een Clearblue. Morgen en overmorgen ben ik een paar daagjes weg, dus dan heb ik weinig tijd om dit forum te bezoeken...
    Ik denk dat ik dit weekend ga testen met die Matcare. Ik kan niet wachten....... Ben zoooooooooooooo benieuwd!

    Groetjes Sandra
     
  9. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Heeft iemand trouwens ervaring met die Matcare testen? Ik gebruikte tot dusver alleen Clearblue...
    Op de site van Matcare staat dat je vanaf vier dagen voor je NOD kunt testen.....?!?
     
  10. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nope sorry, ik gebruik die van sensitest
     
  11. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb ze ook liggen, maar nog niet gebruikt......
     
  12. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hoe moeilijk ook....maar ik zou echt minimaal een dag na je NOD testen! Ik heb wel eens gehad dat ik twee dagen voor NOD positief teste en dat alle verschijnselen op mijn NOD ineens weg waren en ik gewoon ongesteld werd....dat voelde zo rot! Leid jezelf af, richt je op alle leuke zomerdingen die gaan komen en ga lekker sporten...tot na je NOD en dan vertel je ons straks 'gewoon' uitgebreid dat je zwanger bent en hoe dat is! :D :D :D
    Veel plezier de komende dagen als je weg gaat!
    Lieve groet,
    Koosje
     
  13. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Ik heb geen ervaring met de matcare zwangerschapsten, alleen de ovutesten. Ik gebruik tot nu toe eigen merk etos of kruidvat. Wil de vandaag ook matcare gaan bestellen.

    Mijn NOD heb ik volgens mij op vandaag staan, maar dat is maar een gok omdat mijn cyclus onregelmatig is. Daarom trek ik me ook niet zoveel van mijn banner aan en heb gewoon getest. Maar Koosje, eigenlijk heb je wel heel erg gelijk. Het is beter om gewoon nog een paar dagen te wachten en echt pas te testen als ongi echt uit blijft. Was ik maar zo geduldig... Heb nu besloten pas het weekend weer te testen als ik dan nog steeds niet ongi ben, en ik hoop dat ik het zo lang volhoudt. Op de een of andere manier krijg ik wel steeds minder hoop....Denk niet dat het deze maand raak is. Maar ja, dan met volle moed naar de volgende ronde!
    Weet iemand trouwens hoelang er zit tussen innesteling en NOD?
     
  14. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Vijf tot 10 dagen na de eisprong nestelt het eitje in bij bevruchting, tussen de innesteling en NOD zit dus 4 tot 9 dagen.
    Ja, geduldig zijn is zo moeilijk in de dagen tegen de NOD...ik denk nu al dat ik bevrucht ben...denk al zwaarder te voelen in mijn buik..HAHAHA! Mogelijk moet mijn eisprong zelfs vandaag nog komen...het moet niet veel gekker worden met dat 'zwanger' voelen! :rolleyes: :rolleyes:
    Veel succes meiden en bij meer duidelijkheid hoor ik het graag!
    Lieve groet,
    Koosje
     
  15. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    haha, ik ken het....! Beetje fantaseren en hopen moet kunnen, tóch?
    Hier weinig nieuws...
    En Guusje nog steeds niet ongi?

    Groetjes Sandra
     
  16. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Nee, nog steeds niet ongi. Ik durf alleen niet meer te testen omdat ik dus ergens denk dat ik geen eisprong heb gehad en mezelf dus voor de gek zit te houden. Aan de andere kant, heb nog steeds een raar en pijnlijk gevoel in mijn buik. En soms een beetje brak gevoel. Als of ik te weinig geslapen en te veel wijntjes gedronken heb. Mijn tepels nog steeds gevoelig maar verder helemaal geen pijnlijke of gespannen borsten (juist niet...) Ik wacht het dus maar weer af... Houd jullie op de hoogte.

    Het stomme is dat ik het ook niet uit mijn hoofd krijg... Vrijdag ga ik stappen en dan zit ik nu al, stel dat ik toch zwanger ben, kan ik dat wel/niet drinken enzo.... Ik drink altijd wel een paar wijntjes, is dat dan wel handig? Maar ja, als ik dan zaterdag gewoon ongi wordt, baal ik ook van mezelf. Voor niets zo moeilijk gedaan. Want ga dan ook maar eens uitleggen dat je helemaal niet drinkt, dat worden dan toch weer smoesjes. En volgens mij trappen mijn vriendinnen daar niet eens in, ha, ha... En het is niet zo dat ze het niet mogen weten, maar als het nog niet of net is? En dan toch liever eerst ouders enzo.... Hoe gaan jullie hiermee om?

    Heb jij nog nieuws Sandra? Ik ben benieuwd!
     
  17. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    @Guusje:

    Ja dat is inderdaad een lastig punt. Daar loop ik ook telkens tegen aan. Ik sla de rosé'tjes toch over en drink niet meer zoveel Cola als eerder. Ik heb als smoes dat ik zo ontzettend onrustig slaap van de alcohol... haha. En aangezien ik de volgende dag graag een beetje fit wil zijn... Of dat ik hoofdpijn heb en al héél veel Paracetamol op heb... en iedereen weet dat alcohol met pijnstillers niet goed is.
    Een leugentje om eigen best wil moet kunnen vind ik :oops:
    Ik doe dit trouwens de eerste twee weken van de cyclus niet, dan drink ik wel gewoon één of twee wijntjes.

    De klachten die je beschrijft zouden nog steeds kunnen duiden op zwangerschap. Ik help het je hopen meid! Zou super voor je zijn. Wanneer zou je gaan stappen? Kun je die dag niet nog 1x testen alvast?

    Hier weinig nieuws, ik ben nog steeds lamlendig. Hoofdpijn, vol met slijm; dikke verkoudheid te pakken dus. Terwijl ik net twee weken geleden een dikke griep heb gehad, toen 8 dagen! op bed gelegen... :(

    Wat een geklaag hier hé! :(

    Nou, het komt vast goed met ons allemaal. Ik hou jullie op de hoogte.

    Sandra
     
  18. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Guusje, wel of niet alcohol drinken of een sigaretje roken als je probeert zwanger te worden vind ik echt een lastig punt. Ik ben niet een roker maar wanneer ik een biertje in de kroeg drink, en vooral meer dan 2 of 3, dan rook ik wel eens met mijn vriend mee. Na de eisprong doe ik dat niet meer, zeker niet als we veel geklust hebben en het wel eens raak zou kunnen zijn. Eén biertje drink ik dan meestal nog wel op zaterdag en zondag, dat kan voor mijn gevoel ook niet echt kwaad...is wel vervelend als het dan niet raak blijkt te zijn ja, dat herken ik wel: heb je een lekker stapavondje voorbij laten gaan, met alcohol vind ik dat nu eenmaal leuker. De viendinnen met wie ik naar de kroeg ga, weten overigens dat wij aan het proberen zijn zwanger te raken dus smoezen verzinnen hoef ik niet. Kun je het ook niet 'gewoon' vertellen? Ik heb er wel bij gezegd dat ze er niet steeds naar moeten vragen en dat ik wel zelf vertel als ik zwanger ben.
    Ben echt benieuwd of je zwanger bent of niet...het is toch wel vaker raak juist als je denkt dat je niet zwanger bent? :) Hoop dat het andersom niet zo werkt...dan zou het bij ons niet raak zijn ;)


    Sandra veel beterschap!
     
  19. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Guusje

    Vrijdag toch even testen lijkt ook een goed idee, staat wel een stuk relaxter in de kroeg: alsje zwanger weet je waarvoor je niet drinkt, als je niet zwanger bent neem je een wijntje extra :)
     
  20. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    He Koosje en Sandra,

    Gister maar weer eens getest en weer negatief... Mijn buipijn wordt weer een veel minder en mijn tepels zijn ook bijna niet meer gevoelig. De laatste dagen ben ik dus toch maar gaan tempen. En mijn temp. gaat nu dus omhoog (alhoewel ik dus niet weet wat mijn temp bij ongi is...) Het zat de hele tijd tussen 36.2 en 36.5 en gister was het 36.7 en vanmorgen 36.8. Verder eiegnlijk dus bijna geen klachten meer. Dus blijft afwachten.
    Thanks voor de tips. Gezien het feit dat ik denk dat ik niet zwanger ben, ga ik maar gewoon lekker stappen. Let wel een beetje op, maar ga niet alleen fris drinken.

    Sandra, voel je je alweer wat beter? Ik hoop het meid en ben ik benieuwd hoe het bij jou deze maand verloopt. Begint ook weer spannend te worden!

    Liefs,
     

Deel Deze Pagina