negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Joyce,

Klopt dat ik heel bang klink en dat ben ik...... maar dat was ik voor bezoek aan de acu-meneer ook al. De angst verplaatst zich nu alleen naar een iets andere richting, maar ik ben idd als de dood dat het me nooit meer gaat lukken.
    Dat is geen rationele overweging maar een gevoel wat in m'n vezels zit.

Maar goed, eerst zondag en maandag afwachten en daarna zien we wel weer verder. Je hebt gelijk dat als we meer tijd nodig hebben we die ook moeten nemen, op 1 of 2 maanden zal het niet hangen.
    Stap voor stap...... dat wordt mijn mantra ;)

En jazeker, Chris is een schat!

Prettig weekend!

Liefs,
    Natas.

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Natas en Joyce
    Wat een fantastische meiden zijn jullie toch! Ik lees zo jullie stukken door en vind het zo waar en invoelbaar wat jullie schrijven. Doet mij ook beseffen dat ik wel eens vergeet te voelen of me bewust te beseffen hoe blij ik eigenlijk ben met mijn vent...net als jij met Chris Natas. Dat IS ook de basis, je hebt helemaal gelijk Joyce!

Ik ben voor nu erg benieuwd of het wel of niet raak is bij jou Natas, hoe het maandag verloopt bij de gyn met ons en of het raak is bij Joyce deze maand. Ik kan mij niet voorstellen dat het raak is bij mij deze ronde, heb dagelijks nu witte, beetje plakkerige afscheiding en weinig geklust...kan theoretisch wel (ook wel weer prettig dit nog even te lezen :D ) maar heb er een hard hoofd in. Ik ben er maar niet teveel mee bezig, lukt aardig met de gyn maandag. Ik ben er wel een beetje zenuwachtig voor, vind elke keerw eer in de wachtkamer bij de gyn zitten spannend, sowieso in het ziekenhuis in een wachtkamer zitten ;)

Fijn weekend voor nu, ik ben het weekend weg met vriendinnen naar Hoenderloo (place to be :) ), maandag horen jullie meer!

Liefs,
    Koosje

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Natas
    Las het stukje dat ik had geschreven nog even door en dat 'net als jij met Chris Natas' staat er wat onbenullig...bedoelde: net als dat jij blij bent met Chris Natas (en Joyce met haar mannetje).

Ciaociao
    Koosje

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Haha, snapte dat wel hoor Koosje :)
    Chris is ook af en toe een hork hoor..... maar dan wel een lieve hork :)

We hebben met z'n drietjes een heel fijn clubje hier.
    Jammer dat er zo veel zijn afgevallen, maar ons contact is heel waardevol voor mij en ik heb er veel aan. Jullie gaan diep op de materie in en denken + voelen echt mee, dat is heel fijn.

Nou, zondag wordt hier even spannend, maandag voor mij en Koosje en over een dag of 8 à 9 voor Koosje en Joyce (jawel, ik blijf hoop houden voor jullie!).
    Wel lekker Koosje dat je dit weekend weg bent met je vriendinnen, heb je ook geen tijd al te zenuwachtig te worden voor maandag.

Hoenderloo..... ruig hoor! hahahaha :D

Heel prettig weekend, have fun, en liefs!
    Natas.

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden,

Hsg gehad, rolde zowat van de tafel van de pijn, maar alles is goed!

x

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zorra, wat fijn voor je!

Maar er moet me iets van het hart.... ik begin het onprettig te vinden dat je al langer enkel nog over jezelf schrijft en helemaal niet meer reageert op mij, Koosje of Joyce.
    Ik snap dat je vol zit met je eigen dingen, maar dat hebben we allemaal. Ik ben niet boos of zo, maar ik merk dat het me een beetje moeite begint te kosten om me in jou in te leven.

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sorry...
    Maar ik geloof dat ik had gezegt dat ik afstand zou nemen.
    Reageer eigenlijk nergens meer op.
    Alleen omdat jullie vroegen of ik wilde laten weten hoe het was gegaan, heb ik 1 zinnetje neergezet.
    Ik begrijp wel dat je dat denkt, maar als ik al die verhalen ga lezen, dan laat ik het nog niet los.
    Dit was puur informatie, alleen om te laten weten dat het goed was...

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zorra,

OK, ik heb even niet gerealiseerd dat je het daarom zo deed.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg voor je dat je je zo voelt. En kan me ook voorstellen dat afstand nemen op dit moment beter is voor je.
    Ik hoop maar dat we snel weer van je mogen horen..... liefst met positief nieuws!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve meiden, deze ouwe taart heeft ZWANGER getest!
    Nu maar hopen dat het dit keer met goed materiaal was ;)

Vanmorgen zelfs 2x getest :)

Ik moet er wel bij zeggen dat we erg gereserveerd zijn.
    Ik ben blij met deze stap, maar verder moeten we het nog maar afwachten. Ik reageer zoals ik wel verwacht had. Mijn angst van "als het ooit nog maar gaat lukken" is iets van richting veranderd naar "als het maar niet weer mis gaat", maar is nog net zo hevig. We denken en dromen nog niet vooruit en meer dan afwachten en duimen kunnen we niet doen.

Morgen ga ik evengoed naar de HA, kijken of ik via haar makkelijker aan een echo-afspraak kom voor rond de 7 weken (vorige keer heb ik moeten bedelen bij het ZH).
    En ik ga evengoed verder met proberen de miskraam beter te verwerken, daar komt natuurlijk ook een groot deel van mijn angst en verdriet vandaan.

Als mijn zwanger-geneuzel te pijnlijk is voor jullie moeten jullie het zeggen hoor, daar kan ik me ook iets bij voorstellen.

10. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    jeetje, Natas.....dit ga je niet geloven.....ik had vannacht gedroomd dat je zwanger was. Normaal ben ik het weekend niet echt online, maar het liet me niet los.....dus toch maar ff inloggen....en nu dit!
    Meis, ik ben ZOOOOOOOOOO blij voor je.......zit bijna te huilen voor je..... DEZE KEER GAAT HET GEWOON GOED!
    Hele dikke knuffel en moren reageer ik ff uitgebreider.

Liefs J.

PS Kl**te prikkert!

11. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    PS Hadden we Koosjes nummer maar, dan konden we haar ff sms'en :) :) :)
    En je gaat ons NIET verlaten hoor, ik weet je te vinden dan! Ik vind het veel gezellig....en weet je nog: alle drie voor het nieuwe jaar!
    God, wat benik blij voor je! Dikke zoen!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank je wel Joyce!

En heel lief van je, ook dat je speciaal even online kwam dit weekend. Wat enorm toevallig zeg, dat je over mij (arme jij) zwanger gedroomd hebt. Nou, dat vind ik een heel mooi en positief teken.
    Ik heb trouwens vorige week gedroomd dat ik zwanger was en een kindje kreeg, een meisje. Bij vorige zwangerschap heb ik nooit zoiets gedroomd. Wie weet, zegt het allemaal wel wat!

Tuurlijk ga ik hier niet weg, zo makkelijk komen jullie niet van me af :)
    En jazeker alle 3 dit jaar nog!..... voor minder doe ik het niet ;)

Oh ja, en ik ga die prikkert waar jij geen fan van bent ( :)) morgen ook even terugbellen. Want hij prikt ook vaak vrouwen bij het vervolgtraject van (net) zwanger zijn.

Dikke knuf!
    Tas.

13. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    en dat is nu dus net waarom ik hem zelf WEL zou bezoeken. Nog wel ff je banner aanpassen!
    Is Chris blij?

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja, ik ga zo even een mooie nieuwe banner uitzoeken!

Chris voelt zich net zoals ik : blij dat deze stap weer, en zo snel, genomen is. Verder heel erg gereserveerd.

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik kwam even kijken omdat het me niet los liet...
    Het was echt niet de bedoeling om zo over te komen, maar afgelopen tijd weer 3 zwangere in mijn vriendenkring erbij en ik word er een beetje :( van........
    Ben super blij voor ze maar ik wil ook, jullie snappen mij echt wel ;)

En wat zie ik daar een ROZE BANNER!!!

Wat super! Laten we hopen dat wij snel mogen volgen!
    Geniet ervan en ik kom af en toe even kijken hoe het gaat en of we mooie echo foto's van jullie kleine wondertje mogen aanschouwen!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Zorra, sorry dat ik jou niet goed begrepen had.
    En ik snap je zeker dat 3 zwangere vriendinnen en zelf een hoop sores je niet in de koude kleren gaat zitten.

Daarom extra lief dat je me zo leuk feliciteerd, dank je wel!
    Ik duim ook voor jou hoor meid.

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik lees af en toe nog eens mee op dit forumonderdeel, omdat ik enkele weekjes geleden ook wat berichten had gepost over die eisprong die niet maar niet kwam volgens de ovulatietesten. En dan lees nu ik ineens dit.

VAN HARTE GEFELICITEERD Natas!

Geniet ervan.

Essie.

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Oooooohhh.........

wat super!!!!!!!!! :confused: :D :D :D :whistle: :whistle: \:D/

Ongelofelijk!!!!! Ik ben superblij voor je lieve lieve digivriendin!!!

Natas krijgt een beeb!!!!

Kan me voorstellen dat je gereserveerd bent nog even, maar het begin is er!

Geniet er lekker van!

Veel liefs,
    Koosje

19. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ben je al bij de gyn geweest?

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben echt niet zo goed in die foefjes op de computer....had leuke kleurenletters en een veel groter lettertype uitgekozen :( ...maar weet dat ik dat WEL bedoelde!

Lieve gefeliciteerd-zoen,
    Koosje

Deel Deze Pagina