negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tuurlijk heb ik aan hier schrijven en jullie antwoorden wat, en ik zou jullie ook niet willen missen!

Dit zijn idd hele wijze lessen Koosje, accepteren en loslaten...... maar oh zo moeilijk! Je doet het knap vind ik, soms een beetje vallen maar stevig weer opstaan.

Ondanks dat jullie allebei weinig hoop hebben Koosje en Joyce, ben ik erg benieuwd naar jullie nieuws maandag.

Mijn updeetje : ik heb het even een paar dagen afgewacht maar nu, een week na de 1ste posi test op NOD, moet ik concluderen dat ik van deze zwangerschap minder merk dan de vorige. Vorige keer deden mijn borsten bijvoorbeeld echt zeer, nu zijn ze alleen wat gevoelig.
    Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, ik weet dat elke zwangerschap anders kan zijn en dat weinig symptomen hebben niet negatief hoeft te zijn. Maar gevoelsmatig zint het me voor geen meter.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb wat gekocht voor de baby!

Ik had eerder al es gekeken op de site van een medeforummer van ons (Inez, uit o.a. het 35+ topic). Een paar pakjes die ik toen had gezien vond ik om op te eten, dus ben vandaag op haar webwinkel gaan shoppen.

Heb een zomersetje in maat 50 gekocht

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    En deze in maat 62, voor in de herfst/winter als beebje dan een maand of 3 is.

Deze laatste staat bij de jongetjes maar vind ik ook voor meisjes kunnen. Bij de meisjes staan een paar pakjes die zó schattig zijn, maar die zijn echt alleen voor een meisje.

4. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @ Koosje:

Hallo, lotgenoot! Ik heb dus 20 jaar gerookt en aan de pil geweest en nooit gesport. (Gelukkig ook nooit echt gedronken). Ik ben op 7 januari gestopt met de pil, op 20 maart gestopt met roken en op 1 april gestart met sporten. Ik ken mijn lief sinds 3,5 jaar en we wonen sinds 1 april samen. Had nogal wat voeten in aarde, omdat hij in Duitsland woont en ik nu dus ook!
    Wij zijn dus al (actief) sinds 1 april bezig en omdat wij eerst willen weten of wij medisch wel geschikt zijn om zwanger te worden, ben ik begonnen met temperaturen en hij doet volgende week een test.
    Verder drinken wij zo ons wijntje (voornamelijk in het weekend). Het is inderdaad wel moeilijk om al die dingen op te geven, en zeker voor een man. De mijne is gelukkig gezond bezig! Maar inderdaad kan die van mij me ook heeeel raar aankijken af en toe.
    Ik hoop dat we elkaar nog vaak tegenkomen hier (nou ja, eigenlijk niet!) maar je weet wat ik bedoel, toch?

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Leuke setjes Natas!
    Ben benieuwd wat het adres van de website.
    Vind het ook altijd leuk om even te snuffelen.

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Natas
    Wat goed dat je de eerste dingetjes hebt gekocht! Wat een schattige setjes, vooral de eerste vind ik heel zoet. Heerlijk he om leuke kleine kleertjes te kopen?!
    Maak je niet te druk om de andere symptomen, verschillende mate van klachtjes tov de eerste zwangerschap....richt je maar lekker op het supergoed functioneren van je lichaam, prachtig toch dat het jou zoiets moois geeft en dat het het sowieso zo goed doet zoals het het doet? Ik zou zeggen zoveel mogelijk verbannen dat andere negatieve stemmetje...maar da's zoooooo moeilijk weet ik.

@Mooi niet
    Een jaargenootje dat hetzelfde doel heeft als mijn mannetje en ik...leuk!
    Ja mijn mannetje heeft erg veel moeite met zijn rookverslaving afbouwen en opgeven...maar hij doet erg zijn best zie ik nu steeds meer. Hij neemt nu ieg zijn pillen, eet uit zichzelf gezond en we gaan squashen....ik vind dat voor nu genoeg. Ik ben zelf best een controlfreakje, zoals Natas en Joyce wel weten, dus voor mij geen moeite gezond te leven en voor mij is sporten echt een eigen behoefte. We zien wel waar het toe leidt...

Voor als nog eerst maar even mijn ongi afwachten...mijn banner klopt dus niet (loopt uit zichzelf niet door...gek...), ik ga em veranderen...ik ga niet testen, wil ik ook echt niet. Mocht ik woensdag nog niet ongi zijn geworden dan dan maar eens kijken, dan is het 28 dagen en dat geldt voor mijn mannetje en mij als een volledige cyclus. Laten we het er maar niet teveel over hebben...voelt als ongeluk brengen er nu al over speculeren namelijk :( (gek misschien maar laat dat maar even...)

Hoe staat het bij jou Joyce?

Liefs,
    Koosje

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Koosje : oké meis, ik heb het er niet meer over ;)

Dit controlfreakje heeft zichzelf stevig toegesproken en ze mag niet meer zo letten op wel of geen symptomen! :)
    Het zegt toch niks, dat is vorige keer met brandende borsten en al helaas wel gebleken.

Ik geniet lekker van vandaag (alleen jammer dat het weer snertweer is en ik Raisa moet uitlaten, hihi) en verder dan dat kijk ik niet. Dat probeer ik althans, angst en negatieve gedachtes komen wel omhoog maar duw ik zo goed als ik kan weer weg.

En oh ja, ik vier vandaag dat ik precies 8 maanden geleden ben gestopt met roken! :D
    *buigt en neemt dankbaar het applaus in ontvangst* [​IMG]

@ Essie : volg de links van de foto's maar even (klik op foto met linker muisknop, dan naar eigenschappen, daar staat de url). Ik mag hier die website niet noemen geloof ik.

@ Mooiniet : welkom hier, en ik duim voor je dat je snel je nick kan veranderen naar "Mooiwel" :D
    Jij ook in het voorjaar gestopt met roken, wat goed!

8. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Natas
    Wat ben jij scherp zeg op zo'n maandag haha...je hebt duidelijk goede zin, dat moet ook wel nu daar zo duidelijk staat '5 weken zwanger' en met de babypakjes op zak.
    Wat goed dat je jezelf zo goed aanpakt tav het negatieve denken....het wordt vanzelf 20-12!

Tot later,

Koosje

9. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @ Natas: Daar komt-ie:

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Fet coel 8 maanden. Voor mij was het 20 november 8 maanden, maar die dag is stilzwijgend voorbij gegaan... is ook wel goed om er niet elke maand weer over te hebben om dezelfde reden als dat hele NOD/ongi gedoe. Het leven gaat zoals het gaat denk ik (nog steeds!). Natuurlijk diep in mijn hart hoop ik me een ongeluk, maar goed........ :)
    O, en mijn nick zal altijd Mooiniet blijven (heeft m'n kleine broertje verzonnen, is een slap aftreksel van mijn naam), hoewel ik hier en daar ook Mooinietofwel ben......

@ Koosje: Hihi, we lijken best op elkaar (hoewel ik absoluut wat luier ben). Ik ben ongeveer 10 jaar vrijgezel geweest voordat ik mijn lief tegenkwam. Dat was nog 's ff aanpassen! Hij was namelijk 18 jaar niet vrijgezel geweest! En dat op onze leeftijd, waar je alles al hebt gezien en gedaan en precies weet hoe je je leven ingericht wilt hebben.
    Jeetje, dat je niet gaat testen! Ik heb het pas 1 keer gedaan een paar maanden geleden, want bij mij kan je de klok erop gelijk zetten; tis altijd op vrijdagmiddag, midden in de AH, strompelend achter mijn karretje..... :(
    Enneh, is dit dan voor jou de eerste keer dat je zwanger zou worden? Voor mij wel. Ik heb eerst het hele leven omarmd (letterlijk en figuurlijk) en ben eigenlijk bewust la(a)t(er) begonnen met op een guppie te hopen.
    Anyway, kzit op me werk, dus moet weer ff door.....

Succes en tot snel!
    P.S. mijn banner loopt ook een dag achter volgens mij.... :-k

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Natas.........................ben helemaal vergeten je WELVERDIENDE applaus te geven... :oops: :oops: :oops:

Alsnog, in aanvulling op het superapplaus van Mooiniet:

:D :D :D :confused: :thumup: :thumup: :whistle: \:D/ =D> :thumup: :thumup: =D>

Maak aan de lijve mee hoe moeilijk het is dat stoppen met roken....dus echt gemeend Driewerf applaus!

Liefs,
    Koosje

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Mooiniet

Hier gaat het bij mij tussen het werk door...echt erg, want ik heb nog heeeeeel veel klussen liggen (allemaal nare :( ) die eigenlijk gedaan moeten worden, maar jullie mailen is leuker....

Ik test nog niet omdat ik geen zin heb in weer een negatieve test en omdat ik ook wel eens een cyclus heb van 26 dagen...de afgelopen keren dus 25 dagen maar omdat ik altijd 's-avonds ongi werd was dat ook nog wel eens kiezen wanneer ik de eerste dag van de nieuwe cyclus liet ingaan. Bovendien heb ik 1 keer wel eens getest zonder mannetje en daar was hij heeeel erg teleurgesteld over dus nu alleen met mannetje.
    Wel moeilijk hoor....maar voel me zo niet zwanger dat ik ook echt denk dat de ongi doorkomt.

Koosje

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    ....o ja.....kan nog niet aan het werk ;)

In de hoeveelste ronde zit jij Mooiniet? Mijn mannetje en ik waren vorig jaar in de tweede ronde zwanger van ons eerste kindje....helaas miskraam geworden na 8 1/2 week. Nu alweer ronde 17.....het gaat zo snel, ongelofelijk dat we nu alweer zoveel rondes verder zijn :( Maar we zijn in goede handen bij onze gyn en ondernemen in januari verdere stappen, dat is moeilijk, maar stelt wel gerust.
    Ja, we lijken qua levensverhaal idd een beetje op elkaar: later de grote liefde gevonden, veel aanpassen maar gelukkig zoooooooveel voor terugkrijgen en nu dus op latere leeftijd mama willen worden.
    Gezellig dat je meekletst!

Koosje

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Thnx voor al het applaus!
    *Natasja krijgt een beetje rugpijn van al het buigen* :)

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Joyce, hoe is het met je?

15. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Meiden,
    Ik ga door naar de volgende ronde...later dan verwacht, en daardoor toch stiekum voorzichtig heel klein beetje hoop, toch nog bloed gekomen tegen de avond. Heel gek: geen aankondiging, zoals normaal, maar het was er ineens. Nou ja, klote toch weer even maar vanavond lekker met mannetje op de bank gelegen, dekentje, theetje, chocola....ach, ook zo gek nog niet ;)

Ben net als jij Natas, hoe het met Joyce is...!?

Trusten ladies!

Koosje

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Verdarrie Koosje, logisch dat het toch weer balen is :(
    Neem maar lekker veel chocola!

Ik vind Joyce erg stil :(

17. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hoop dat er niets met Joyce aan de hand is :confused: .......zal wel gewoon druk zijn.

Met mij gaat het wel hoor Natas...had het zooooo graag liever anders gehad maar mijn mannetje en ik kunnen er goed even aan toegeven.

Hoest met jou stemming Natas?

Liefs,
    Koosje

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja, ik hoop ook dat Joyce gewoon druk is.

Hier is de stemming half om half.
    Ben erg bang en onzeker, dat soort gedachten duw ik maar weer snel weg. Ik geniet wel van het hier en nu hoor, maar het wordt behoorlijk overschaduwd en ik kan dat moeilijk helemaal tegen houden.

19. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    JAAAAAHHH...ze is er nog!
    Zondag lekker met mannetje filmpje op de bank gedaan, dus niet geinternet, gisteren de hele dag vergaderd (extern, dus geen computer onder handbereik), gisteravond en vanmorgen gesport (echt waar, GOED he?!).

Gisteren zijn de :evil: :evil: doorgebroken. Had ook niet anders verwacht, dus het was geen teleurstelling. Cyclus kwam nu uit op 30 dagen tov 28 dagen normaal. Na een miskraam mag ik daar denk ik niet over klagen, toch?!

@Koosje
    Stiekem toch wel balen....ik had ZO gehoopt een andere banner onder je berichtjes te zien!

@Natas, ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor, dat je minder symptomen hebt....maar je weet dat het ECHT niets hoeft te zeggen. Iemand die ik ken was de eerste keer dood- en doodziek (tot en met ziekenhuisopname aan toe) en toen ging het mis. Daarna nergens last van en nu is ze al 15 weken.
    Superlief setje! Ik wil ook!

@Mooiniet
    Welkom. Het wordt hier weer wat drukker met Essie en jou erbij.
    En je hebt niet alleen wat gemeen met Koosje, maar ook met mij.

Ik ben nl ook een ouwetje...en net als Koosje...pas laat aan de man begonnen. Ik was het prototype van de eeuwige vrijgezel: carriere maken, veel reizen, had zonder vent ook een leuk huis...kortom, ik had helemaal geen vent nodig om gelukkig te zijn. Niemand snapte dat ik nog alleen was, er is zelfs wel eens achter mijn rug om gevraagd of ik niet lesbisch was, want anders kon zo'n leuke meid toch nooit alleen zijn, haha :) :) ! Maar ja...toen kwam ik toch nog de liefde van mijn leven tegen. En na nooit te hebben samengewoond en het nooit langer dan een maand of drie ( :oops: ) met een man uitgehouden te hebben, zijn we inmiddels toch al bijna 5 jaar samen. Onvoorstelbaar dat hij me nog niet beu is ;)

Nou, ik ga snel aan de slag...heb vanmorgen al beetje gespijbeld door te gaan sporten, dus moet nu écht aan de slag.

Fijne dag allemaal!

Joyce

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Fijn dat alles goed met je gaat Joyce!
    Hahahaa, je ziet het je hebt hier meldplicht :)

Een cyclus van 30 dagen na MK is inderdaad heel netjes, fijn voor je.
    Je vond het niet confronterend, deze eerste keer?

Ja, ik weet dat symptomen niets hoeven te zeggen..... maar in je onzekerheid ga je toch op zoek naar bevestiging. Maar ook deze gedachten duw ik nu elke keer snel weer weg!

Bij de weg....... we zijn hier allemaal ouwetjes, alleen Essie is een jonge blom! :confused: :D

Deel Deze Pagina