negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Grappig van jou te horen Joyce dat je het ook :oops: nooit langer dan 3 maanden hebt uitgehouden met een man...en dan lukt het toch ineens! :D Ja, dat kan dus wel! Maakt nu wel bij mij dat ik zeker gezien mijn leeftijd wel wat meer haast heb met kindjes: ik HEB nu de man, HEB nu ook samen met hem een heerlijk huis, goede banen.....en nu nog HET KIND! Heb er eigenlijk al zolang naar verlangd maar had de goede vent niet of helemaal geen vent (de verwonderde vragen ken ik ook erg goed) en nu 'moet' het dan ook maar bijna op afroep komen ;)

Anyway, jammer dat het niet raak was meis, maar ook superfijn dat je lichaam het zo snel weer oppakt! En dan....onze kerstafspraak wordt nu niet met z'n drieen zwanger voor kerst, maar met Essie en Mooiniet met z'n 5-en!

Moet nu ook hard aan de slag, vanavond gaan we squashen en mannetje heeft vandaag weer een start van een volledig stoppen met roken traject!
    [-o<

Koosje

2. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ja grappig hoe onze "voortrajecten" hetzelfde zijn, he?!

Overigens: zware complimenten hoe jullie na de ruzie van zaterdag er nu in staan. Stoppen met roken, samen sporten....SUPER! Zal vast wel heeeeeel goed voelen!

Trouwens, dat geldt ook nog voor Natas mbt stoppen met roken!

En nu ga ik écht aan de slag.... :oops: :oops:

Liefs, Joyce

3. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Heya Koosje!
    Allereerst: fette sjit weer voor je... ik moet nog ff en hoewel ik wel wat meer afscheiding heb dan anders, voel ik me heel normaal dus ik weet het ook zo net nog niet! I.d.d., mailen is veel leuker dan werken, ik ga het werken volgende week eens vanaf huis doen, dan is het een stuk rustiger en doe ik meer! FF stomme vraag hoor, maar met "ronde" bedoel je toch gewoon de natuurlijke manier van klussen, wachten, klussen, wachten, klussen, rekenen, ongi? (ben nog een beetje nieuw hier/uberhaupt!) :(: :(:
    OK, ik ben 7 jan 07 gestopt met de pil maar toen had ik nog een weekend verhouding met me lief en geen flauw benul van eiersprongen (hahaha). 1 apr samen gaan wonen en "echt" begonnen, dus dan zit ik nu in de... ehhh... 9e ronde?
    Wat betreft samen testen: ik heb 1x getest (zie de tweede ~30~) maar was nix maar heb het wel alleen gedaan.
    En ik heb het idee dat ik nog niet zo lang bezig ben eigenlijk, dus een gyn heb ik ook nog niet eens..... hmm, zet me toch aan het nadenken...

Dat zou wel ongelofelijk vet zijn: met z'n allen zwanger met kerst! Red jij dat nog Koosie? Laten we er maar niet te veel op hopen, maar stel dat het lukt, dan trouw ik jullie allemaal (tegelijk!) :^o

Heya Joyce!
    Ja, dat ken ik, 1001 vriendjes, lekker los-vast en wanneer IK er zin in had. Ongeveer 5 jaar geleden was ik er klaar mee, want ik kwam niet verder! Ook nog 3 vrijwilligers gehad om BOM moeder te worden..... Maar toen kwam ik mijn grote liefde tegen 3,5 jaar geleden en heb hem al mijn sodom & chomorra opgebiecht :-k Hij vond me toch nog aantrekkelijk...... :whistle:
    Hij en ik verschillen nogal veel van elkaar en ik ben ervan overtuigd dat dat ons "levendig" houdt want we verbazen/verrassen elkaar nog steeds en zijn daardoor ook nog steeds verliefd! Ik maak hem wat jeugdiger ( :confused: hij is geen 80 hoor!) en hij maakt mij wat serieuzer.

Ik ben er morgen nog ff, do en vr zonder computer, misschien ben ik er dit weekend nog, anders maandag weer.

{ :) Greetz :) }

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Koosje, heeeeeeeel veel succes aan je mannetje met het stoppen! :thumup:

5. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Nee, hoor, had ik niet....dan was het bij jou toch wat anders dan bij mij. Ik had het gewoon in mijn uppie heel erg leuk. Ik heb tien jaar lang alleen maar gewerkt :( En als ik dan een keer niét op de zaak was was ik op vakantie (maar dan meteen wel een paar keer per jaar en ver weg :oops: :oops: ). Ik ben dus eigenlijk heel braaf geweest al die tijd, (misschien zou je het zelfs SAAI kunnen noemen ;) ) en had dus niets op te biechten. Sterker nog, toen ik manlief tegenkwam werd hij gewaarschuwd dat hij geen kans had, want die "ijskast" was toch niet te versieren. Inmiddels weet hij beter, hihi.....

Ik weet niet waarom, maar heb het gevoel dat Koosje eigenlijk ook heel braaf is geweest :D

6. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Pffff, ben ECHT een beginner.... :oops: :oops: :oops:

7. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hoe bedoel je dat?

8. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ik had GRMBL (!) 3x op de OK knop gedrukt en toen stond mijn lange verhaal d'r 3x op! Kep al een moderator ingeschakeld om het overvloedige weg te halen.....

By de way, vind je niet dat we een beetje bij de verkeerde topic ondertussen zitten? Ik zoek me elke keer het rambam, omdat ik niet meer weet waar we nou zaten met: "ik wil zwanger worden (die volg ik nog), ik ben al wat ouder (daar raak ik het al kwijt), ik ben niet zo lang geleden de liefde van mijn leven & de vader voor mijn toekomstige kinderen tegen gekomen" (ehhh?)

Volgens mij zitten wij in een topic: late eisprong, toch zwanger? Of is die eisprong een metafoor voor die late liefde?

:(: :(: :(: Ik volg het niet meer, volgens mij hebben we een frisse, nieuwe topic nodig (en wat creativiteit)

Ladies?

1) > 35 en nog nooit zo verliefd geweest
    2) > 35 en echt weten wat verlief zijn is
    3) HIJ is de vader voor mijn kind!
    4) Nou, hehe, eindelijk...

9. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Kijk uit hoor met pijn in je rug van het buigen, want op dit moment zijn we allemaal jaloers op je en gaan we straks allemaal peet-tantes worden (net als bij de olifanten) ;)

10. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    @ Koosje

Meis, ben je er nog? Moest wel lachen toen ik net je verhaaltje las: alles goed, leuke baan, leuk huis, lekkere vent, nu nog een kind (op afroep). Ik herken me er zo in!
    En? Is het waar dat je ook braaf bent geweest? Net als Joyce (maar blijkbaar niet zoals ik?)

Keek net naar de topic "eerste ronde" waar meisjes van 19 dolgraag zwanger willen worden maar hun vriendje wil het nog niet..... (zucht)..... da's lang geleden...... :confused:

Ik denk dat je het heel druk hebt nu met je lief EN met squashen. Als je nog advies wilt qua stoppen met roken... Ik ben d'r hoor!

11. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Hoi Essie,
    Ik krijg bijna het gevoel dat sinds ik hier ben jij er niet meer bent?! Ik hoop niet dat dat zo is! Gaat alles goed met je? Aan je banner te zien wel. Geef ons eens een update?

Greetz, Mooiniet

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Mooiniet
    Ga zeker uitgebreider reageren maar zit midden in energiegat na squashen en Sint-gedichten...nu dus ff geen tijd...komt!

Trusten lieve meiden!

Koosje

13. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Hihi, had ik toch gelijk! Kijk maar uit met je energiegaten, want straks heb je geen klus energie meer!
    Ik sport zelf zo'n 3 tot 4x per week. Vanavond Tae Bo (voor het eerst) dus ben benieuwd.
    Ik gelukkig geen Sinterklaas surprises en gedichten (althans, nog niet).

Knuf,
    M.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Een ander topic hoeft voor mij niet hoor, denk dat we hier prima zitten zo. En ik ken mijn man al bijna 11 jaar, dus dat criterium gaat voor mij niet op ;)

Ik hoop maar dat jullie allemaal peet-tantes mogen worden..... maar ik reken er nog niet op na mijn eerdere ervaring.

15. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik sluit me daar helemaal bij aan Natas! Hoe gaat het verder meissie, voel je je nog okay (lichamelijk dan, weer dat je geestelijk nog steeds moet schakelen), of begint de misselijkheid al toe te slaan (je zou het bijna gaan hopen, toch? ;) ).
    Duurt lang he, tot de 20e :rolleyes: :rolleyes:

16. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Toch ben ik heel blij voor je en ga ervan uit [-o< dat het allemaal goed komt met je, je hebt het verdient. :D
    Maar hoe komt het dan dat jullie nu pas met een kleintje zijn begonnen? Of lijkt het maar dat het nog niet zo lang is..... :(

Ik heb overigens al 2 dagen rare krampen in mijn onderbuik. Kan ook lucht in mijn darmen zijn, maar met dat soort krampen sta ik normaal gesproken niet op 's morgens..... :-k Maar goed, kan nog lang niet testen....

17. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Misschien kun je even dit topic doorlezen (hele klus, dat weet ik ;) ) dan zie je het antwoord. Dan weet je ook meteen dat Koosje inderdaad net zo braaf ( :D )is geweest als ik.
    Veel leesplezier!

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nee Joyce, ik heb nog heel weinig symptomen.
    Ik blijf mezelf vertellen dat dat helemaal niets hoeft te zeggen, maar toch vind ik het vervelend. Maar voor de rest gaat het prima hoor! Gewoon afwachten, meer kan ik nu niet doen.

MooiNiet, een heeeeeel korte versie is dat wij onze kinderwens hebben uitgesteld voor mijn stiefkinderen, de dochters van mijn man uit een eerder huwelijk.
    Een verkeerde keuze, weet ik nu na een lange historie met die stiefkids en hoe ik door ze uitgespuugd wordt. Maar lees idd maar het topic ;)

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    @ Joycie en Koosje: jammer dat jullie de :evil: :evil: hebben gezien. Op naar de volgende ronde. Ze zeggen altijd: volgende ronde, nieuwe kansen.
    Gaan we nu dan maar voor toch!

@ Natas: ik heb hier ook nog niet echt heel veel symptomen hoor. Het enige symptoom van continu waarneembaar is, zijn mijn pijnlijke borsten. Laatst had ik zelfs 1 nacht dat ik gewoon niet kon slapen in de meeste houdingen. En ze groeien ook erg.
    Daarnaast heb ik bij vlagen last van "ongikrampen", maar ook dat is niet continu. Waar ik wel de laatste 3 dagen op rij last van heb, is dat ik ochtends bij het opstaan lichtelijk misselijk ben en als ik dan mijn drank opdrink na even wakker te zijn, sta ik zowat te kokhalzen. Ook ben ik nu vrij snel misselijk als ik wat vaker eet, ook daar heb ik nooit last van gehad. En het laatste symptoom wat vrij nieuw is: mijn haar is zo vreselijk vet, bah!
    Meid we gaan er gewoon vanuit dat bij ons beiden alles nog goed zit!

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou zoals je zag, ben ik er weer.
    Normaal krijg ik altijd emails als er berichten zijn in de onderwerp, nu niet. Vandaar dat ik er even niet was.
    Verder niks ernstigs hoor (niet dat ik weet tenminste)!

Deel Deze Pagina