Maarre....die skivakantie klinkt helemaal geweldig.....mmmm, ook lekker dat je mams zo'n zalig vakantiehuisje regelt en dan die meters sneeuw...ben echt niet jaloers hoor! Koosje
Hahahaha...dan te bedenken dat ik nog niet eens DACHT aan klussen in deze omstandigheden [-( ....maar puur het druppen.. jemig WIE IS ER NU ERG? Anyway....moet nu dit miezerweer in....dan naar de yoga dusss vanavond te zweverig en te 'in hogere sferen' om nog online te komen. Lekker bij de mannetjes kruipen vanavond ladies en genieten van de regen buiten! Liefs, Koosje PS hoe oud zijn jouw stiefkiddo's eigenlijk Joyce? -> goed ''oefenmateriaal' zeg!
Na het oefenen komt toch pas het echte werk? Kijk, mijn mannetje en ik missen deze oefenfase.... ale: straks kunnen we het niet hahahahahaha! Nou ja, dan moet ik het toch afstaan aan 1 van jullie Nu naar Amsterdam, Joyce heel leuk weekend! Liefs, Koosje
Nee hoor Koosje, ik ga niet meer de sores voor andermans kinderen opknappen! Prettig weekend! Ik ben snip- en snipverkouden geworden dus ben blij dat ik een heeeeeel rustig weekendje in de planning heb.
Helemaal mijn gedachten! Ik heb ooit eens (lang, lang geleden bij een vorige relatie), mijn poes geblondeerd omdat het niet zo goed ging met ons sexleven. Ja, EN natuurlijk als verassing. Nou dat was lachen! Het ging meteen weer als een trein!
Ja lekker hoor! Adviseren dat de dames in hun nixie aan de deur moeten verschijnen? Doe jij dat zelf dagelijks? Heel gevaarlijk spelletje......
Yep, ik heb de opdracht van Joyce en Natas gekregen om eerst maar eens "even" de hele topic te lezen (duh! zodat ze natuurlijk geen stomme vragen meer zouden krijgen :-# ) dus ik begrijp nu helemaal waarom we lekker hierblijven. Sgoe hoor meid! Hoewel ik niet verlegen was en wel een hoop mannetjes hier en daar had, lijken we toch op elkaar. Ik was altijd zo snel uitgekeken (lees: geirriteerd) op mannen dat ik het om het minste of geringste uitmaakte. Mijn moeder had mij al lang opgegeven . Zo'n 7 jaar geleden heb ik toen besloten dat het anders moest. Ik heb nu een lief waar ik me heerlijk aan kan (en mag!) irriteren en hij ook aan mij overigens, maar we zijn nooit echt boos op elkaar, omdat we van elkaar houden en gelukkig heel goed kunnen relativeren (erg belangrijk). Ik woon net over de grens bij Venlo.... het is echt niet leuk hier! :thumbdown: Ik ben een bijdehante, spontane dame die van gezelligheid houdt en hier wonen allemaal mensen die om 7 uur 's avonds de luiken voor de ramen dichtdoen en alleen maar kunnen praten over anderen en doodsbang zijn wat anderen van ze denken.... Echt niet mijn bloedgroep hoor! Maar goed, we kunnen pas verhuizen als we dit huis kunnen verkopen.... En terug naar nl met mijn lief is natuurlijk mijn grootste wens (naast een beebje met hem), maar ik weet niet of dat ooit nog gaat gebeuren..... Dank je voor je lieve woorden! Toen ik dit hele topic aan het doorspitten was, moest ik ook vaak om jou lachen, hoe en wat je schrijft, tis vaak zo herkenbaar! Dus kan niet anders zeggen dat ik het hier leuk vind met jou (en de andere meiden natuurlijk!) Knuf, M.
Duh! Ik bedoel in je blote nixie aan de deur komen! Ja die van mij is echt zo'n straalkacheltje, dus dat komt uiteindelijk wel weer goed, maar ik zie me daar al staan..... (niet dus............)
Jij gaat helemaal nix afstaan! Wij komen wel helpen en tegen die tijd hebben we elkaars tel. nummer dus kun je ons helemaal gek bellen!
Lieve meiden, Het zou echt als K op Dirk slaan als ik nu (na 3 dagen) nog eens ga reageren op al jullie one-liners. Beetje laat, dus vertel ik dan maar dat ik vanmorgen voor dag en dauw een appeltaart heb gebakken. Nou is daar niet zo veel aan, maar mijn Duitse schoonouders komen over 15 minuten mijn taart eten. Nou weten jullie waarschijnlijk dat duitsers erg goed zijn in taarten en zeker mijn schoonmoeder en ik heb pas voor de 2e keer nu een taart gemaakt. Ben een beetje nerveus...... Verder hoop ik dat jullie nog een lekkere zondag hebben met veel liefde en warmte, wil ik zeggen dat ik blij ben dat ik geen hond heb, dat Brugge echt leuk is en dat je daar vanzelf van gaat klussen, dat als je naar Amsterdam gaat het echt een beetje voorzichtiger moet zeggen want ik mis het ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO erg! Dat ik niet denk dat ik al zwanger ben (had last van mijn darmen vorige week), dat mijn kind het beste van het beste zal krijgen (maar natuurlijk niet overmatig) en dus ook Guess broekkies ja, en dat ik jullie hier nog heel lang en gelukkig mag zien (bezwangerd of niet of half ofzo). Oja en dat ik heel bang ben eigenlijk want ik heb nog nooit een MK gehad en heb er ook geen tijd meer voor en hoop er dus ook geneen te krijgen. Pffffffffffffff xxx M.
Haal je tussendoor ook nog adem Mooiniet? Een hond hebben is leuk hoor! Maar wat heb jij een lef....... zelf taart bakken voor je duitse schoonouders! Alleen al zoveel moed hebben zou beloond moeten worden, hoe die taart ook smaakt. Maar hij zal vast lekker zijn! Tsja, de angst voor een miskraam begrijp ik natuurlijk maar al te goed. Triest feit is dat het gewoonlijk al best vaak voorkomt maar op onze leeftijden nog wat meer. Maar, als ik tijd heb gehad om er eentje te krijgen wil het toch voor jou niet zeggen dat het met een MK einde verhaal is. Zo niet gaan denken hoor!
Hahahahaha...die taarten.....(ik bedoel degene die je op kunt eten niet de duitse schoonmoders ) ....ben het helemaal met Natas eens dat alleen om je lef je bewonderende uitroepen zou moeten krijgen! En anders stuur je de taarten maar op In het vervolg zal ik iets tactischer praten over een grote plaats in de Randstad die begint met een A en eindigt op een M.....heb er zelf niet zo heel veel mee, dus vergeef me mijn onnadenkendheid Net toen ik in de auot zat bedacht ik me Natas dat het voor mij helemaal niet naar voelt dat jij zwanger bent, dat ik t me vaak nie eens helemaal besef als we zo mailen....je bent dus precies dezelfde gebleven! Vandaag voel ik me wat sip, slap...misschien griepje onder leden? Mmmm...zou best zin hebben in paar daagjes thuis op de bank. Gistern was ik op een feestje en toen voelde ik mij door mijn beste vriendinnetje zo als het middelpunt van een medisch festje benaderd toen ik haar had verteld van de kijkoperatie Ze kwam er zelf een paar keer op terug met grapjes, gooide een babytruitje dat ze had gepakt van haar eigen dochtertje voor iemand anders (waren dus babaykleertjes aan het uitwisselen ) naar mij toe...'ga maar babietjes maken'.....voelde me zo rot daardoor. Op zo'n feestje, en zeker niet als zij aangeschoten is, ga ik het daar met haar niet over hebben, en ze zal ook zeker vol begrip en sorry-s reageren als ik het er met haar over heb....maar voor mij betekende het dat we straks als we daadwerkelijk in de molen zitten/komen ook zij zich niet goed zal kunnen voorstellen hoe afhankelijk, falenddat kan voelen. En eigenlijk wil ik ook niet dat zij op dit punt rekening met mij gaat houden, of me voorzichtig gaat behandelen rondom thema kinderen, maar het doet wel even pijn en dat hoort er dus ook de komende maanden bij....besefte ik me. Maar goed, gelukkig is mijn mannetje heel lief en steunend en zijn er ook wel vriendinnetjes die er wat langer over gedaan hebben zwanger te worden die zich werkelijk kunnen inleven. Ach, we zien wel. Meiden, nu ga ik op bed filmpje kijken, met thee en chocola en zelfgebakken muffins, mannetje op zolder aan het klussen (letterlijk ) en kat op bed naast me....zaaaaaalig! Tot snel, Koosje
@Mooitniet Een miskraam komt idd nu eenmaal meer voor op onze leeftijd maar het gaat daarna heeeeel vaak weer snel goed hoor..in de zin van dan weer zwangerw orden en je weet dan ieg dat je zwanger KUNT worden...maar nee....100 keer liever niet ntuurlijk...gelukkig gaat het bij 4 op de 5 meiden van onze leeftijd goed! eerst maar eens lekker zwanger worden! -duim, duim, duim- Koosje
Ik zat me al een voorstelling te maken Koosje, jij op de bank en mannetje op zolder op-lange-afstand-klussend, en ook nog met de kat erbij Ik ben dus dezelfde muts gebleven?...... pfieuw, da's een hele geruststelling! Dat een vriendin niet op eieren hoeft te lopen omdat jij deze medische molen in gaat, dat ben ik helemaal met je eens. Maar om eerlijk te zijn, en dan oordeel ik nu even heel kort door de bocht, vind ik dit gedrag van je vriendin zeer ontactisch (en dan druk ik het zachtjes uit). Ik kan me voorstellen dat dit pijn doet. Een ander hoeft, en kan het wss ook niet, begrijpen. Maar men kan toch wel zijn of haar gezond verstand gebruiken. Liefs, Tas.
Och meiden, wat moet ik toch om jullie; doet me goed hoor! Koosje: natuuuuuuuuuuurlijk vergeef ik je over Amsterdam. Tis alleen af en toe moeilijk. Kzit ook op Hyves en iedereen "doet maar bakkies" bij elkaar onder mijn neus....... Leuk hoor, maar we kunnen nog steeds niet "beam me up Scottie" doen. Zoals je vriendin die alleen maar aan d'r eigen geluk denkt. Misschien mag dat eventjes (de euforie), maar ze kan je ook even apart nemen en met je praten over haar vs jouw situatie. Ik heb vaarwel gezegd voor minder! Kep net als jij besloten dat ik voor mijn 40e zwanger wil zijn en daarna niet meer (weet niet hoe het voelt als ik 40 ben) dus MK's heb ik gewoonweg geen tijd voor. Pfff alsof ik geen plaats meer in mijn agenda heb tot dan, nou ja, hoop klussen hoor! Ga dan ff lekker op de bank! Soms moet je gewoonweg ff aan jezelf denken..... Natas: nou moet ik je overal antwoord geven... als ik het ergens anders dan hier niet doe, word je dan boos? Dan doe ik nog meer m'n best, maar zal ik nog meer zinnen met veel meer komma's maken (en dus minder ademhalen). Ik ben gek op honden maar niet op hondenweer. ME TAART WAS VET COOL LEKKER! Goedgekeurd en tot de laatste kruimel opgegeten \/ \/ \/ Is goed voor me inburgering, yeah! Ja, dat ik Koosje ook wel 's heb gelezen: "moet nu echt weer aan het werk, er liggen nog zo veel klussen" Ehhh Koosje werkt toch in een ziekenhuis? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Hierbij sluit ik AF voor vandaag. Heb nog een klus liggen (nou, moet hem nog ff tackelen eerst......) =P~