negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Goedemorgen meiden......(ik hoop niet dat iemand hier Goedemoggel gaat zeggen, want als ik iets irri vind ;) ). Lekker weekend gehad?

@Natas
    Je bent vandaag op de helft van de 12 weken! YEAH! Nog 10 daagjes voor je naar frummel mag kijken :D Voel je je al wat beter?! Volgens mij heerst het want ik zit hier met een ziek kind thuis en hubbie is volgens mij ook onderweg om ziek te worden. Ik heb hem net een voorraadje Citrosan meegegeven naar de zaak voor wat shotjes Vitamine-C. Hoop niet dat hij echt ziek wordt, want jullie kennen mijn plannen voor komend weekend, en koorts is niet goed voor de zwemmers ;)

@Mooiniet
    Platteland bij Venlo.....Krefeld? Dinslaken? Pfhh...je moet wel heel veel van hem houden :D :D Een troost...als het je te erg wordt kun je altijd nog een middagje troost zoeken in Centro ;)

@ Koosje
    Meis, ik sluit me wel beetje bij Tas aan.....ik vind het (heel zacht uitgedrukt) nogal bot van die vriendin om er en-plein-public zo over te spreken. Van sommige mensen verwacht je dat misschien, maar niet van je beste vriendinnetje. Het zou mij in ieder geval ook heel veel pijn gedaan hebben en om eerlijk te zijn zou ik ook boos geworden zijn. Niet op het feest, maar wel later. Misschien is het zwanger worden voor haarzelf heel gemakkelijk gegaan, maar ik neem aan dat ze weet van jouw verdriet na de MK en de daaropvolgende rondes......
    Nou.....gisteren was ook niet echt een lekkere dag om dat soort toestanden ff lekker buiten uit je hoofd te laten waaien. Hier tenminste niet...regen, de hele dag door :(

Ik heb een heerlijk weekend gehad. Zaterdag Sint met de kids, altijd leuk....gisteren lekker niets gedaan, gewoon lekker ontspannen met een boek en een pot thee op de bank.

Nou, genoeg gemaild, ik moet weer aan de slag...

Later!

Joyce

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ja Natas....wat staat dat mooi '6 weeks pregnant'! Dat gaat alweer snel!
    En over anderhalve week mag je al naar jullie mannetje of vrouwtje kijken....spannend!

@Joyce
    Is t skieen van de kinderen niet doorgegaan? Die pot thee op de bank hoort anders ook prima aan :D We lopen qua as weekend redelijk gelijk op...de verleidingsplannen liggen er, wij gaan er 'gewoon' een Belgisch (brugge) kindje van maken :)

Ja, dat van mijn vriendinnetje....ga ik ook zeker met haar uitspreken. Ik ben niet zo van 'het wegdoen' van mensen en ben in vriendschappen erg trouw en open en normaal gesproken is mijn vriendin dat ook. Ze is daarbij wel een enorme flapuit en daarin zo nu en dan nogal (irritant) dominant aanwezig...dat weet ze ook. Ze is voor mij een dierbaar vriendinnetje en dat zal ze ook blijven maar ze zal wel een beetje moeten inbinden rondom dit thema. Voor mij was het bovendien een confrontatie met de emoties rondom onze wens die nog niet uit is gekomen en het relatieve alleen staan wat je daar in doet.

Dames...nu ga ik aan de slag, het moet er in de laatste weken van het jaar even goed van komen (terwijl ik energie 0 heb... :( ).

Liefs,
    Koosje

3. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ja, de kids hebben nog geskied gisteren. Ze hebben nu paar keer extra les gehad en gaan echt als een speer. Ze zijn zo stoer als je ze op de piste ziet, ben onwijs trots!

Ik bedoelde ook zeker niet dat je de vriendschap moet beeindigen, sorry als het zo overkwam! JUIST als het een goed vriendinnetje is moet je het kunnen zeggen. Ik ben erg van het duidelijk uitspreken (ook al vonkt het dan misschien even) en daarna samen een borrel drinken!

Ja....het weekend! Wat zou het toch gaaf zijn als we beiden dit weekend een beebje maken :D :D

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Nee, had jouw woorden ook helemaal niet zo opgevat hoor...ik reageerde meer op de woorden van Mooiniet die in een eerdere reactie zei, volgens mij op de Mooiniet-manier ;) :D , dat ze 'ze wel voor minder had weggedaan', ik begrijp de intentie wel van haar woorden maar ik ben daar veel te trouw voor en het vriendinnetje is mij veel te dierbaar.

(weet bovendien niet hoe ik 1 zinnetje uit een tekst van iemand anders kan quoten :oops: ....kan iemand me dat even uitleggen? Als ik een stukje tekst waarop ik wil reageren markeer en dan 'quote' aanklik, komt toch het hele stuk tekst mee :confused: ).

Nu moet ik weer even door!

Liefs,
    Koosje

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ennuh....ja, zou heeeeeeeeel erg gaaf zijn als we as weekend allebei een beebje zouden maken, maar ik krijg echt al een beetje pijn in mijn buik als ik daar aan denk en er op hoop. Ben echt een beetje bang voor de teleurstelling als het as weekend niet zo goed lukt door de spanning (hij weet ook dondersgoed dat als het nu zou lukken we net de medische molen ontvluchten... :) :( )....ik zet dus in mijn gedachten toch erg in op de medische molen en probeer de spanning die er deze week bij mij op de achtergrond is zoveel mogelijk te verbannen door afleiding of er maar even uit te huilen of zo....zien hoe dat gaat.

Liefs,
    Koosje

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Koosje, je kan dan in je quote gewoon het gedeelte tekst weghalen die je er niet bij wilt hebben. Als je maar wel de codes voor het quoten laat staan, dus in het begin [ quote] en aan het einde [ /quote] (zonder spaties).

Ik kan me voorstellen dat je niet te veel durft te hopen, deze ronde zo 5 voor 12 vlak voor de MMM.
    Ik hoop voor je dat je een weg weet te vinden in deze spanning de komende dagen. Niet alleen voor het wel/niet zwanger worden, maar ten eerste al voor jezelf en je lief. Het is zo slopend allemaal.

Oh, en je vriendinnetje kon bij mij rekenen op een goed doch ernstig gesprek! :)

Joyce, wat leren die kids snel skiën hè! Toen ik hier kwam waren de meiden 10 en 7 en skieden ze me allebei al bijna voorbij :)
    Hoe oud zijn jouw stiefkids?

Ik ben nog verkouden, lastig ook omdat je niks mag maar gaat wel over voordat ik een jongetje word...... zou wel een unicum zijn, een zwanger jongetje ;)
    Het heerst idd ja, zeker te hopen dat je mannetje het niet krijgt! Nou heb ik zelf geen koorts, maar ook een verkoudheid wil je dan niet. Weet je lief dat het dit weekend weer te gebeuren staat?

Enneh....... ik vind Goedemoggel wel leuk :oops: :)

Yessss, er staat nu een zesssss! :D
    Toch lekker hoor, die banner weer een week vooruit zien springen. Het is uiteraard fijn dat ik geen enge bloedingen of zo heb, maar voor de rest ontleen ik nog weinig aan het feit dat ik nu 6 weken zwanger ben. Ik moet echt eerst een kloppend hartje zien.
    Gelukkig komt de echo dichterbij....... kruipend, dat wel, maar dichterbij :)

Mijn moeder + zus wisten het al maar gisteren hebben we het Chris z'n zus verteld omdat we 1ste Kerstdag naar hun gaan en dan iedereen een gerecht maakt en meeneemt.
    Als onze echo de 20ste weer fout is dan gaan wij nergens heen met de Kerst, ga andere mensen dan niet opzadelen met ons verdriet, dus we vonden het raadzaam het daar nu alvast over te hebben.

Dan ook maar Chris z'n meiden gebeld want die spreken uiteraard hun tante af en toe. Oudste reageerde leuk, feliciteren, oh wat spannend, ze duimt en ze bidt, jeetje dan toch nog misschien een zusje/broertje, etc.
    Jongste reageerde rampzalig. Grote stilte, Chris zei weer wat, weer stilte, toen een chagerijnig "maar pap, je weet toch dat ik daar moeite mee heb", weer stilte, ze perste er een gefeliciteerd uit en dat was einde gesprek.

Mensen, ik heb zooooooo'n spijt dat ik het o.a. voor haar zo lang heb uitgesteld en ik ben zooooooo blij dat we nu wel onze eigen weg gaan!
    Zaterdag hebben we een happening van oudste waar jongste tuurlijk ook is. Heb gister met Chris besproken dat ik waarschijnlijk niet ga. Ik heb er altijd al zo'n ontzettende moeite mee hoe ze mij behandelt met negeren en vuil kijken, maar dit nu erbij trek ik helemaal niet.

Liefs,
    Tas.

7. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Zinnetje quoten: druk op de quote-knop, datgene wat je er niet bij wilt hebben gewoon met blok of delete er tussenuit halen. Wel goed opletten dat de quotehaakjes blijven staan, die gaan soms mee in het blok.

Weekendje weg: joh, stap er gewoon in om er lekker even tussenuit te zijn. Heb je zin, dan heb je zin, heb je geen zin of ben je moe, dan gewoon niet! Dat hadden wij met ons weekje weg in het najaar ook afgesproken, en toch hadden we het toen heeeeel erg leuk samen :) :)
    Ik zou nog wel ff leuk nieuw setje of zo kopen (of wat anders spannends ;) ). Met wat er komen gaat in januari heb je dit uitje denk ik ook wel nodig om op te laden, dus het leuk hebben zonder druk lijkt me prio nr. 1!
    Hoe gaat het trouwens met stoppen met roken?!?!

8. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    He Natas,

We waren tegelijk aan het posten!

Jeetje, wat een KL*TE reactie van de jongste!!! Ik ken ze niet, maar zou ze vanuit hier persoonlijk een rotschop willen geven (sorry, maar kan daar ZOOO boos om worden!!). "Maar pap, je weet toch dat IK daar moeite mee heb?!". Wake up: de wereld draait niet alleen om jou!!!
    Dat zegt mij trouwens ook al wat over de moeder, of ben ik nu te kort door de bocht?! (spreek wel over 5 jaar ex-ervaring, die impact is soms nog groter dan de impact op je leven van de kids zelf!)

Natuurlijk heb je spijt dat je hebt gewacht, maar meis....alles gebeurt met een reden. En jullie hummeltje groeit straks wel op in een huis met alleen een papa en mama die van elkaar houden, en verder GEEN spanningen. Dat is denk ik toch ook heel wat waard?! Je moet er toch niet aan denken dat zo'n kleintje genegeerd wordt door inwonende grote zussen?! Lijkt me verschrikkelijk :(

Nee, mijn mannetje weet niet dat het weekend mijn vruchtbare dagen zijn. Dat wil zeggen, als hij gaat tellen weet hij het heus wel, maar we hebben een stilzwijgende afspraak dat we het niet hardop gaan zeggen. Dat is zeg maar niet echt goed voor zijn libido ;) En omdat deze dagen voor mijn libido juist wel goed zijn, hebben we daar in het verleden wel eens woorden over gehad. Daarom deze oplossing.
    Inmiddels weet ik de juiste knoppen bij hem zeker wel te vinden om hem met succes te kunnen verleiden, hihi....

Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Liefs, Joyce

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Je slaat een paar spijkertjes bovenop hun koppie Joyce.

Yep, de wereld draait alleen om haar...... oudste heeft daar ook een handje van maar godzijdank een stuk minder dan vroeger. Maar ze zijn beide behoorlijk egocentrisch en weten de boel vaak (emotioneel) te manipuleren.
    Aan de andere kant vóelt jongste het echt zo en is ze volgens oudste ook intens verdrietig. Maar ja, daar kan Chris niets mee want die wordt ook al jaren afgebekt door haar. En ik kan natuurlijk al helemaal niets.
    Ik ben al blij dat ik een beetje weer met oudste door 1 deur kan. Wel een oppervlakkige deur hoor, we moeten niet te diep gaan, maar dat is heel wat beter dan niets.

Ja, dit wil ook wel wat zeggen over de moeder. Niet in die zin dat ze de kinderen echt opstookt of zo, maar wel in die zin dat beide meisjes op hun moeder lijken en daarin dus ook gesteund worden. Nah ja, doe je niets aan.
    En ja, de impact van een ex is heel groot. Wij hebben nu heel weinig contact meer met haar, maar na een koude oorlog zijn hier jaren geweest waarin ze minimaal 1x per week een avond op de bank zat voor 'overleg'. Slopend!

En het laatste spijkertje : ik heb het toen om een hoop redenen niet gedaan. Angst was er eentje van, angst dat de meisjes een baby zouden aangrijpen om mij en Chris mee te slaan en voorgoed naar hun moeder te vertrekken.
    Maar ook inderdaad angst om waar ik een baby in neer zou zetten. Ik ben zelf opgegroeid in een huis vol spanningen, dat wilde ik niet voor mijn kind. En het stond hier ból van de spanningen, met urenlang gegil, drama's, nachtelijke escapades tot in armen snijden aan toe.

Ik meende me te herinneren dat jouw mannetje de vruchtbare dagen beter niet kan weten, vandaar mijn vraag.
    Dan kun je het inderdaad beter op deze manier doen ja. En, heb jij al een nieuw setje gekocht? :)

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Natas
    Wat een ramp van die egocentrische meiden die niet hebben geleerd dat ze niet alleen op de wereld zijn, zoals je het omschrijft is het ook werkelijk erg heftig geweest. Wat lijkt me dat moeilijk voor jou als stiefmama! Ik bedoel: heb je een lieve vent, krijg je er van die monstertjes bij.
    Ik vind het ook altijd vreselijk dat kinderen zo zijn opgevoed en heb daarom (tot een bepaalde leeftijd) ook nog met de kinderen te doen en wordt nijdig op de ouders....ben het volledig met jullie eens: jullie moesten bijna wel wachten met zelf kindjes krijgen omdat zo'n broeinest van spanningen niemand goed doet. Ik heb zelf geen ervaring met stiefkinderen maar het lijkt mij zo moeilijk, met name in het begin, wie nu welke regels stelt en of je hen als stiefmama kunt bestraffen en opvoeden zoals jij wilt met hubbie.
    Ik vind het knap van je dat je je eigen grenzen stelt en nu voor jezelf kiest! Voor Chris ook lastig: hoe staat hij hier in?

Haha....een nieuw setje......werkt bij ons niet, jammer genoeg (wacht al een heeeeeele tijd op een setje van Marlies Dekkers van hem ;) nu toch maar zelf kopen). Werkt bij ons niet goed want alles wat ruikt naar verleiding, richting sex sturen van mijn kant legt druk bij hem, na al die maanden moet ik het initiatief bij hem laten vooral op de eisprong dagen. De dagen ervoor of erom heen, nu! :D , neem ik wel initiatief maar dit gebeurt veel minder dan eerder. Sex is bij ons best beladen geworden, ook buiten de dagen is het voor hem erg moeilijk geworden mij met lust te verbinden ( :confused: :oops: ) ipv met moeten klussen voor een kind en ik accepteer dat dat nu zo is. Nog niet zo lang geleden stuurde ik steeds tussen de vruchtbare dagen op sex aan en was ik gefrustreerd en onzeker als hij niet wilde.....nu laat ik het even zo en zoek met hem de ontspanning op, we knuffelen veel en kussen veel. Dat is waar hij nu veel behoefte aan heeft en ja, ik schik mij daar nu even in. Zelf zou ik wel meer seks willen (maar met deze drukke dagen valt dat ook wel mee ;) ) maar dit zou ik echt weer willen vanuit de ontspanning en die moeten we weer wat opbouwen. Dus wat je zegt Joyce....alleen als we zin hebben....OOK, of juist!, aanstaand weekend!

Zo.....grappig is dat...besef me nu dat we zo onze eigen topics binnen onze gesprekken hebben: Natas de stiefkiddo's, ik de druk rondom de vruchtbare dagen, Joyce weet ik niet zo goed (gewoon erg goed in spijker op de kop slaan :D ) en Mooiniet.....wonen op het duitse platteland en angst voor miskraam?

Begrijp trouwens niet Mooiniet dat je niet wijs kunt worden uit je temperatuur gedurende je cyclus (staat onder je banner)....zie je geen stijging tussen dag 15 en 18? Temp gaat toch omhoog een dag nadat je ei is gesprongen?

Nu ff lunsen!

Lieve groet,
    Koosje

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mijn thema is vandaag even de stiefkids maar hoop niet elke dag hoor...... dat zijn ze niet waard, oh zo! ;)

Chris staat er zo ongeveer hetzelfde in als ik, hij baalt er net zo hard van. Hij heeft het gesprek gisteren ook afgekapt, hij was er weer even klaar mee zei hij. Zo triest.

Moeilijk hè, die beladenheid rond sex en vruchtbare dagen. :(
    Je kan zo snel in een neerwaartse spiraal komen waar het heel moeilijk is uit te raken. Ik vind het knap hoe jij erin staat, met ups en downs maar over de gehele linie sterk!

12. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Een ding.....volg je gevoel, dat is het allerbelangrijkste...als knuffelen en kussen nu goed voelt, dan moet je dat lekker doen! Het laatste wat je wilt is dat je straks zwanger bent en dat het niet meer goed gaat tussen papa en mama door alle druk!

En een kleine waarschuwing......er is een risico aan het ondergoed van Marlies Dekkers: als je eenmaal een setje hebt, wil je niet meer anders....het zit ZO lekker! Maar ja, het is dus wel een aanslag op je portemonnee...Maar je gaat je er wel ERG goed door voelen (deze lingeriegek tenminste wel ;) :) )

Oh ja...mijn subthema: gewoon lekker het dagelijkse gezeur omtrent vruchtbare dagen, NOD enzo van me af kunnen praten met meiden die door hetzelfde heen gaan als ik. Dat is eigenlijk het enige waar ik niet zo goed met manlief over kan praten, hij vind al snel (zoals de meeste mannen denk ik :( ) dat ik er teveel mee bezig ben....Tel daarbij op dat (logischerwijs) zijn kinderwens nu eenmaal niet zo groot is als de mijne, en dan snap je waarom ik het hier zo lekker vind!

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Nu wil ik er helemaal 1! Ga toch maar eens naar dat winkeltje....voor as weekend even niet maar wel voor alle lekkere weekenden erna!

Koosje

14. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Goed zo, lekker jezelf verwennen!
    En je weet nu hoe het werkt met quoten! =D> =D>

15. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    :D :D :D

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh nee hè, nou gaat ze ons in elk bericht quotes om de oortjes gooien :)

17. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ja, dat zit er wel in ja.....let dus maar goed op je woorden want je krijgt ze terug! \:D/

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    *Natasja zegt niets meer* :-#

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    ...voor zwangere vrouwen maak ik een uitzondering :D ;) .....roep maar in het rond!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Pfieuw, da's een hele opluchting! :)

Deel Deze Pagina