negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Wat verwarrend Guusje: klachten veel minder maar temp omhoog....ik hoop dat de duivels uitblijven, ik zelf hecht wel meer waarde aan de temp dan aan wat ik in mijn lichaam voel...da's al vaker zo verraderlijk geweest!

    Bij mij ook wat gek....of ik maak me teveel zorgen...ik had 2 dagen geleden een positieve ovutest en gisterochtend nog steeds. Gister tegen de avond had ik nog een keer getest en toen was het streepje nog steeds vet....hoe kan dat nou? Ik meen, maar wil dat ook graag zien ;) , dat het streepje gisteravond wel iets lichter was. Vanochtend waren mijn testjes op dus niet getest. Temp ging gisteren van 36.4 naar 36.8, dus ik dacht dat mijn eisprong geweest was, vanochtend 36.7.....ik ben toch stiekum bang dat er iets rommelt met mijn eisprong, heb ook steekjes in mijn buik en voel me opgeblazen, heeel licht misselijk ook. Ik vind het allemaal moeilijk hoor!
    Ik ga toch nog maar even testjes halen: als streepje weg is dan hoop ik maar op goede afloop, als streepje nog vet is dan moeten we nog maar even klussen...ook niet verkeerd :)

    Stap ze vanavond Guusje! Hoest met Lady Zorra?
     
  2. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Was ons lichaam maar gewoon wat duidelijker he...! Koosje ik denk dat je je eisprong hebt gehad, ook gezien de temperatuur. 0,4 stijgen is best veel en juist met die dikke streep. Misschien duurde je piek wat langer en heb je net een het begin en einde getest. Ik ben benieuwd of je vandaag nog geen streepje meer krijgt. Zou mooi zijn! Maar ik denk dat je goed zit hoor en je LH is niet voor niets hoog en liever iets te lang, dan helemaal niet, toch? En die steekjes, sommige hebben last van hun buik voor de eisprong, maar het kan ook daarna. Dat heb ik ergens ook eens gelezen, dus dat zou ook kunnen. Nog een keer testen en morgen weer tempen biedt hopelijk meer duidelijkheid! Ik ben benieuwd...! En niet druk maken hoor (lees wie het zegt, ha, ha)....
     
  3. Stefys

    Stefys Actief lid

    20 jun 2007
    138
    0
    0
    Afgelopen maand heb ik ook getest (ovulatietesten) van Senistest.. Heb het 12 dagen gedaan en op geen enkele dag was het een positieve test. Steeds maar een heel licht streepje.. Ook maar een zwangerschaps test gedaan maar die was ook negatief.
    Wel geklust die maand, maar gezien geen posi ovu test, misschien wel op het verkeerde moment.. Nu is het wachten , waarop. nou misschien mn menstruatie of toch een posi zwangerschaps test...

    Gister en vandaag mn temp maar opgenomen.. Voor het eerst, zo weet ik een beetje hoe mn lichaam is enzo.. Beide keren 37 graden..
    Zou zeggen redelijk hoog, maar misschien is dat wel mn lichaams temp, dus ff afwachten.. Pfffff
    Wens jullie ook veel succes meiden!
     
  4. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hé dames!

    Ik ben weer back in town. Leuk om jullie berichtjes te hebben gelezen. Gelukkig gaat het allemaal nog voorspoedig :D !

    Hier gaat het ook weer beter, nog wel wat verkouden maar niet meer zo lamlendig. Verder weinig nieuws te melden, geen specifieke klachten. De buikklachten zijn verdwenen en de tepels zijn alleen bij vlagen gevoelig. Dus daar valt ook niets uit op te maken.

    @Guusje; nog steeds niet ongi hé! Ik hoop dat het goed zit! En vanaaf lekker stappen. Dat van die temp is inderdaad wel wat apart. Maar goed, temp kan ook de lucht in gaan als je een licht virusje te pakken hebt hé, dus dat zegt niet alles... Tussen de 36.0 en 37.5 is een temp normaal, daarboven heb je verhoging en vanaf 38.0 echt koorts.

    @Koosje; ik denk inderdaad ook dat jouw LH-piek dan iets langer duurt. Vooral blijven klussen, haha 8)

    @Stefys; misschien heb je je ei wel gemist met de testen en heb je hem wél gewoon gehad. Volgens mij, als je echt zekerheid wil hebben met die ovu-testen, kun je het beste op twee momenten van de dag testen met twaalf uur er tussen. Maarja, dat wordt wel een dure aangelegenheid :(

    Nou, dat is weer een heel verhaal wat ik heb getypt. Even de schade inhalen van gisteren hé ;)
    Vandaag komt mijn bestelling, de matcare testjes binnen, hoop ik... Ik hoop dat ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen om nu nog niet te testen. Want diep van binnen weet ik dat dat gewoon geen zin heeft. Mocht het wél raak zijn dan is er gewoonweg ws niet voldoende hCG.
    We blijven hopen! :)
    En voor jullie duim ik net zo hard.

    We keep in touch!

    Groetjes Sandra
     
  5. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    ik kon het niet laten......... :(

    Testje gedaan, was negatief. Wat ik al verwacht had!

    GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK!

    Sandra
     
  6. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Kan me goed voorstellen dat je het probeert....shit dat het negatief was.
    De enige keer dat ik niet zo'n haast had om te testen en pas 4 dagen (!) overtijd testte was toen ik daadwerkelijk zwanger was...net of ik toen meer rust had dat het toch zo was.
    Veel succes!
     
  7. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    @ koosje;
    Ja je hebt gelijk, ik ben er teveel mee bezig. Maar toch voelt het nog steeds goed! Ik blijf hopen. Aanstaand weekend allerlei leuke dingen en maandag ook nog, dus kan ik mijn gedachten even verzetten.

    Liefs Sandra
     
  8. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Het is stil hier....

    Guusje al aan het stappen? haha

    En hoe is het met Lady Zorro? Ik ben benieuwd.

    Sandra
     
  9. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Jammer Sandra, maar wie weet, je hebt nog een paar dagen te gaan! Spannend hoor! Heb je nog ergens 'last' van?

    Koosje, hoe was je temp vanmorgen? En heb je nog een ovutest gedaan? Ben benieuwd wat er uit is gekomen en of je nu meer duidelijkheid hebt.

    Stefys, ik ken je verhaal helemaal. Heb eigenlijk precies hetzelfde en ik baal er van dat ik geen/geen duidelijke eisprong heb en zo'n onregelmatige cyclus. Hoe voel je je verder? Houd je ons op de hoogte?

    Ik ben heerlijk wezen stappen en dat was zeker een heeele goede afleiding. Vanmorgen temp 37,0, maar ja of dat nou een goede temp is na een avondje wijn en te weinig slaap? Raar hoor, mijn temp blijft (laatste 3 dagen) stijgen maar heb echt nul verschijnselen meer en zit nu echt te wachten op ongi. Ik heb nu zo iets van op naar de volgende ronde en dan ga ik het weer goed bijhouden!

    Fijn weekend allemaal!
     
  10. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Guusje

    Lekker avondje totale afleiding in de kroeg he? Je hebt toch wel lekkere roseetjes gedronken? Zelfs als er een mini-beebje in je buik groeit kan hij of zij al een klein beetje wennen aan zo'n heerlijk drankje :D

    Mijn temp was vanochtend voor de derde dag hoog...van 36.4 naar 36.8 en 2 keer 36.7...de streepjes op de ovutesten zijn er nog steeds maar wel duidelijk lichter, toch nog altijd donkerder dan de streepjes voor de positieve ovutest. Blijf het gek vinden hoor!
    Het licht misselijke gevoel dat ik de afgelopen 2 dagen na de eisprong had is weg, heb ik nooit gehad, vin'k ook raar. Nu maar afwachten hoe het de komende dagen gaat...hoop zo dat het raak is [-o<

    Ladies gaan jullie nog leuke dingen ondernemen het weekend?
    Wij gaan vanaond bbqen bij vrienden...onder de paraplu haha.
    Morgen komen vrienden met hun kinderen bij ons....volgend jaar met ons guppie erbij zou ik zo zeggen!

    Goed weekend!
    Groet Koosje
     
  11. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Ziet er volgens mij goed uit hoor Koosje. En die lichtere streepjes maken volgens mij niet uit omdat dat hormoon altijd in je urine zit alleen voor je eisprong dus meer. Ik hoop voor je dat het raak is!

    Ik heb genoten van de roseetjes! Ha, ha, eigenlijk iets teveel... Zit nog een beetje brak achter de computer. Ga dadelijk eerst voor mij en mijn mannetje maar even een lekkere lunch halen met croissantjes enzo en dan lekker in de tuin opeten!

    Ik denk dus dat het een relax dagje wordt. Misschien dat we vanavond nog even naar het strand rijden. Even eruit saampjes en een hapje eten ofzo. Maar dan moet het wel droog blijven! En anders misschien ook wel barbecuen. Altijd lekker en gezellig!

    Liefs,
     
  12. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ga ook maar temperaturen en ovulatie testen erbij pakken.. Want van mijn cyclus word ik ook geen wijs.. :(
     
  13. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    @ Guusje; mooi dat je een fijne avond hebt gehad! Toch positief dat je nog steeds niet ongi bent hé! Je hoeft natuurlijk niets te voelen... Mijn zussen hebben ook totaal geen verschijnselen gehad de eerste twee maanden. Dus wie weet! Ik duim nog steeds voor je, ik zie nog een goede kans! :D

    @ Koosje; dat is inderdaad lastig met die temperaturen. Toch lijkt mij een stijging duiden op een ovulatie. Ik zou meer op je lichaam vertrouwen dan op die testen. Vooral blijven klussen, haha ;)
    Ik vraag me ook nog steeds af of die testen bij mij wel geklopt hebben..

    @ Missy Zuilen; misschien dan inderdaad goed om een keer te proberen. Misschien kun je je ei vinden m.b.v. de testen, ik hoop het voor je!

    Wij gaan vanaaf ook lekker bbq'en. Ik hoop dat het nog een beetje droog blijft! Het is hier nu héérlijk zonnig! :)
    Nog weinig veranderingen hier. Na een paar dagen geen cervixslijm heb ik nu wit/geel draderig slijm (sorry voor de minder prettige details). Daar kan ik ook niets uit opmaken zég, lastig hoor!
    Buikpijn blijft weg. Ik ben wel vreselijk moe. Maar dat kan ook bij mijn verkoudheid passen. Tepels blijven gevoelig, soms ook steken door de borsten.

    Verder hebben wij afgesproken dat we dinsdagavond gaan testen, tenminste als ik niet eerder ongi wordt. En als het dan negatief is, wat natuurlijk zou kunnen als de ovulatietesten kloppen, dan moeten we nóg een week geduld hebben en dan kunnen we pas de 31e! weer testen. Omdat mijn cyclus dan dus gewoon langer is...

    Afwachten dus.

    Nou dames, geniet ondanks al het pieker en denkwerk tóch lekker van je weekend! Dat ga ik ook doen!

    Suc6 voor iedereen, we duimen!

    Sandra
     
  14. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier is het gewoon afwachten! :(
     
  15. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hé Guusje,

    HOe gaat het nu? Nog steeds niet ongi? Ik ben erg benieuwd.

    Hier geen veranderingen, behalve dat de spanning toch wat groter wordt... omdat D-day in de buurt komt...

    Sandra
     
  16. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    He Sandra,

    Nee, nog steeds geen ongi te bekennen.. Gister negatief getest. Temp vanmorgen 36.9. Verder echt geen symptomen meer. RAAR! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zwanger zijn al een beetje heb opgegeven deze maand. Mijn lichaam doet zo raar. Hoop eigenlijk dan maar snel ongi te worden en dan op naar een nieuwe ronde... En misschien klinkt het stom, het geeft me wel wat meer rust. Maar goed, ergens zit er nog wel een stemmetje dat ik heeeel misschien een late ei heb gehad... Ik houd je op hoogte!

    Spannend voor jou joh. Heb jij nog verschijnselen die kunnen duiden op zwanger zijn? Houd je me op de hoogte?

    Ik woon weer in de verkeerde kant van Bederland, alleen maar flinke regen en onweersbuien vandaag... Ga maar lekker beetje rommelen in huis ofzo.
     
  17. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Sorry, maar kan iemand mij duidelijkheid geven over het slijm? Kun je daaraan merken wanneer je vruchtbaar bent? Hoe werkt dat, sorry dat het niet zo een smakelijke vraag is, maar ik wil het graag weten!


     
  18. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
  19. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @ Guusje en Sandra

    Wat een spannende tijden...kan mij heel goed voorstellen, Guusje, dat het even een opluchting was te hebben getest ook al was dat dan negatief: je kunt het maar beter weten dan die onzekerheid...al is die onzekerheid er nog steeds, tot de :evil: :evil: komen maar dat is dus nog niet zo! Wat kan dat wachten lang duren! En Sandra...ga je idd testen morgen? Zou zo zuper zijn als het raak zou zijn.

    Lady Zorra...jij moet ook nog even tot je NOD toch? Hoe ver ben je?

    Ik zit nu op dag 6 na de eisprong (ervan uitgaande dat ie is geweest, ga ik maar van uit), had gisteren een heel hoge temp 37.1 na de dag ervoor 36.7, vandaag 36.9...weer een stijginkje dus, volgens mij is dat wel normaal in de tweede helft.
    Soms word ik echt dol van mijzelf, ik voel en denk nu dat het niet raak is: ik heb niet dat zware gevoel in mijn buik, geen gevoelige borsten....weet niet meer zeker wanneer dat bij mijn vorige zwangerschap startte, beeld mij in dat dat na dag 5 al begon, weet dan ook dat elke zwangerschap anders is en de symptomen weer anders zijn etc etc. Ik kan er dan echt alvast een beetje verdrietig van worden...op de een of andere manier heb ik zo mijn zinnen gezet op deze maand (of was dat de vorige maand ook al zo? ;)
    Ik verbind ook allerlei gebeurtenissen aan een gefantaseerde positieve zwangerschapstest: als ik nu volgende week vrijdag zwanger test dan kunnen we naar dat en dat verjaardagsbezoek terwijl ik zwanger ben, of dan kunnen we het mijn ouders nog net vertellen voor dat we op vakantie gaan......pffff....terwijl er gewoon nog geen sprake van is!
    Terwijl andere dagen lukt het veel beter....IK WIL GEWOON ZWANGER ZIJN!

    Goed...dat was het dan, zullen de maandagochtendblues ook wel zijn...t is bijna vakantie 8)
    Bedankt voor het 'luisteren'.
     
  20. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    O ik zie nu jouw banner lady Zorra...nog 7 dagen....voel jij al wat? Ik bedoel richting zwanger kunnen zijn? :-s
    Groet,
    Koosje
     

Deel Deze Pagina